Yndlings restaurant!

Film & tv, litteratur, billedkunst, mad mm.
Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
mindcleener

#11 Indlæg af mindcleener » 15 dec 2005 15:14

Domhuskælderen på Nytorv er også et hyggeligt sted som jeg ynder at komme når det ikke bare skal være en gang hurtig foder.

Her

Brugeravatar
Langley
Geografisk sted: Kallipolis

#12 Indlæg af Langley » 15 dec 2005 15:41

marks skrev:
Lang skrev:bedste score sted: Bibendum
Det kunne da være man skulle bevæge sig ud af opgangen og de 2 meter hen til Bibendum for at se om man kan blive scoret 8) Ufatteligt at bo så tæt på og aldrig have været der...
man kan nok ikke ligefrem blive scoret - men det er supersted og invitere en date hen. uforpligtende, inimt, afslappet, let festligt ok kvali osv.

hvis du vil scores bor du i den forkerte by. Københavnske piger er for snobbede til at indlade sig på den slags. Så skal du istedet på f.eks. "The Plaze" i nykøbing falsker: Her har du nemlig ret gode chance hvis du bare kan finde ud at børste tænder, lade være med slå og være flink i al almindelighed. hvilket jo ikke nok her i byen...

Brugeravatar
børge
Geografisk sted: cities of the red night

#13 Indlæg af børge » 15 dec 2005 15:58

Lang skrev:Med svinske mængder af penge: Era Ora og Noma og Le Sommelier

Næste dyre der skal prøves: Famo i Saxo gade med Fabio fra Era Ora bag gryderne

bedste score sted: Bibendum

godt og nogenlunde billigt: Education Nationale, Le Le, Les Trois Cochons/Coffoco, Hansens, AtlasBar, Wokshop

hverdag:
bedste joint: kates
bedste thai joint: Pon Sak
bedste inder joint: Tandori Masala
bedste korea: House of Korea
bedste delle sandwhich: Harrys place
bedste pita snask: Kebabistan

fyraftens fadbamser:
den hyggeligste bodega med mest berømmede Schnitzel: Tolbold Bodega
jeg ku ikke ha formuleret det bedre selv. lige i plet.

til de dyre ku man nævne første til højre og MIT....

'b
holy moses

Brugeravatar
marks
Geografisk sted: luderjokevej
Kontakt:

#14 Indlæg af marks » 15 dec 2005 16:07

Lang skrev:
marks skrev:
Det kunne da være man skulle bevæge sig ud af opgangen og de 2 meter hen til Bibendum for at se om man kan blive scoret 8) Ufatteligt at bo så tæt på og aldrig have været der...
man kan nok ikke ligefrem blive scoret - men det er supersted og invitere en date hen. uforpligtende, inimt, afslappet, let festligt ok kvali osv.

hvis du vil scores bor du i den forkerte by. Københavnske piger er for snobbede til at indlade sig på den slags. Så skal du istedet på f.eks. "The Plaze" i nykøbing falsker: Her har du nemlig ret gode chance hvis du bare kan finde ud at børste tænder, lade være med slå og være flink i al almindelighed. hvilket jo ikke nok her i byen...
Det var nu også med en sjat ironi iblandet jeg skrev ovennævnte indløg, for "ini-tia-tiv" kan københavnske piger generelt ikke stave til endsige føre ud i livet, desværre.

Men jo, næste date skal klart foregå på Bibendum; deres tapas skulle være fantastisk har jeg ladet mig fortælle - sandt eller falsk?

Brugeravatar
Langley

#15 Indlæg af Langley » 15 dec 2005 16:26

marks skrev: deres tapas skulle være fantastisk har jeg ladet mig fortælle - sandt eller falsk?
Sidste gang jeg var der, var den meget mere end hvad man kunne forvente til den pris. Og tapas er jo perfekt "tale-hapse-tale-hapse" mad

@Børge: MITT har jeg ikke prøvet, men 1th har jeg været på. Jeg vil sige at det er sejt koncept med at bruge alt fra råvarene gennem menuen, finnerne fra fisken i en ret, kødet i anden, fonden i en tredje osv. Men det gør også bare at det hele ikke er HELT deroppe hvor Era Ora og Noma er.

Brugeravatar
chris
Geografisk sted: 2200

#16 Indlæg af chris » 15 dec 2005 16:52

marks skrev:
Lang skrev:
marks skrev:

Det var nu også med en sjat ironi iblandet jeg skrev ovennævnte indløg, for "ini-tia-tiv" kan københavnske piger generelt ikke stave til endsige føre ud i livet, desværre.

Men jo, næste date skal klart foregå på Bibendum; deres tapas skulle
være fantastisk har jeg ladet mig fortælle - sandt eller falsk?
sikke noget vås!
enten møder i de forkerte piger, elller også er det jer der er underlige. Her i pigelejren synes vi det er stik modsat. At i er vatpikke.
bibendum er så pinlig slidt som scorested, sikkert derfor pigerne bakker ud?
*HIK*

Brugeravatar
kasper kål
Geografisk sted: 2450 Apathy
Kontakt:

#17 Indlæg af kasper kål » 15 dec 2005 17:05

chris skrev:vatpikke
moderne mænd, hallå-å.

ps. jeg er for fattig/simpel til at gå på det dér restaurent. score har jeg glemt alt om hvordan man gør, så kan ikke udtale mig om dét heller, men engang for længe siden havde jeg en date med på Kamels spisehus, det var udemærket, men det var mest fordi det var lige rundt om hjørnet det blev valgt. nu går jeg ned og køber en kebab og stirrer på nogle patter.

Brugeravatar
undulat

#18 Indlæg af undulat » 15 dec 2005 17:09

ensemble (anno: mårbjerg+vestergaard)
formel b
m.r.
paustian
the paul
og Undulaten sang saa deiligt, at Keiseren fik Taarer i Øinene

Brugeravatar
Langley

#19 Indlæg af Langley » 15 dec 2005 18:46

chris skrev:[enten møder i de forkerte piger, elller også er det jer der er underlige. Her i pigelejren synes vi det er stik modsat. At i er vatpikke.
Det er altså. Det er nemlig min bror johannes der siger det. Han verdens cooleste charmetrold og ham hans venner har totalt tjek på tingene som man kun kan have når man er generation 80. De nægter f.eks. vega fordi pigerne smiler aldrig, de lader aldrig imponere og de foretrækker fyre som arbejder på et modeblad. Derfor går de konsekvent i byen i provinsen

Ps. Bibendum har altid virket for mig. Men hvad er det nye...

Brugeravatar
chris
Geografisk sted: 2200

#20 Indlæg af chris » 15 dec 2005 19:15

Lang skrev:
chris skrev:[enten møder i de forkerte piger, elller også er det jer der er underlige. Her i pigelejren synes vi det er stik modsat. At i er vatpikke.
Det er altså. Det er nemlig min bror johannes der siger det. Han verdens cooleste charmetrold og ham hans venner har totalt tjek på tingene som man kun kan have når man er generation 80. De nægter f.eks. vega fordi pigerne smiler aldrig, de lader aldrig imponere og de foretrækker fyre som arbejder på et modeblad. Derfor går de konsekvent i byen i provinsen

Ps. Bibendum har altid virket for mig. Men hvad er det nye...
GODT! Så håber jeg du vil trække din bagvaskelse ang københavnske kvinder tilbage, og komme med en undskyldning.
det nye...hmm...er det single kurvene i Irma?
Jeg kan score/scores allevegne(-bibendum)
*HIK*

Besvar