Yndlings restaurant!

Film & tv, litteratur, billedkunst, mad mm.
Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
Mr. Bungle
Geografisk sted: Fanget i en dykkerklokke på havets bund.

Re: Yndlings restaurant!

#1461 Indlæg af Mr. Bungle » 06 dec 2017 15:49

Jeg fik mig en schnitzel på Lindevang og svedte panering resten af aftenen. Frokosten har jeg ikke prøvet, men den er garanteret #ægte.
Men så igen. Ja jeg ved s'gu' snart heller ikke. Fint nok. Skrid.

Brugeravatar
oles
Geografisk sted: KBH
Kontakt:

#1462 Indlæg af oles » 06 dec 2017 16:13

Mr. Bungle skrev:Jeg fik mig en schnitzel på Lindevang og svedte panering resten af aftenen. Frokosten har jeg ikke prøvet, men den er garanteret #ægte.
Portionsstørrelsen er baseret på sultne gæster, ja.

Brugeravatar
æsmet

#1463 Indlæg af æsmet » 06 dec 2017 16:18

"Lad os tage ud og spise, jeg er nemlig mæt."
Her står jeg så og kigger på denne fabrik.

Brugeravatar
fabriz

#1464 Indlæg af fabriz » 18 jan 2018 17:38

Jeg skal på Relæ med konen lørdag. Kan ikke lige finde ud af om jeg skal bruge min surt indkasserede SU på den lille menu og så tage vinmenu med, de kører jo kun naturvin - er det fedt eller kejserens nye klæder? - eller om jeg skal spise full experience (sic) og så nøjes med et glas eller to til den store menu?

Brugeravatar
Pete Rock
Geografisk sted: Stanford University

#1465 Indlæg af Pete Rock » 18 jan 2018 17:43

stilhed skrev:
Jallan skrev:Det lyder da helt vildt. 700kr ink vin til alle retterne?
ja, sådan ca.: fem retter og fire glas vin. dessertvin er (ligesom evt. ankomstbobler og fire små starters) valgfrit tilkøb.
Jeg var på stilheds sted, og det var rigtigt godt. Tre ud af fem retter var verdensklasse, en var rigtig god, og nummer fem var meh. Vinen var eminent, og jeg ærgrer mig stadig over at jeg ikke fik navnet på den store savlende rødvin jeg fik. Jeg bringer det op fordi det var naturvin, og rigtigt godt, men jeg havde nok synes den normale vinmenu var rigtigt god også, så det er nok ikke noget jeg nødvendigvis ville betale ekstra for igen. Vi betalte iøvrigt kun 250 kroner per kuvert, jubilæumstilbud, hvilket jo er helt bonkers.
Dance encourages the body to move without permission. That's a fundamental flaw. It must be solved.

Brugeravatar
young

#1466 Indlæg af young » 18 jan 2018 19:15

su-lån og så bare alt hvad den kan trække af mad og vin.

delte en burrata på mirabelle i går. dang, det burde man gøre ugentligt.
living is great, of course it is, what else did you think

Brugeravatar
Langley
Geografisk sted: Kallipolis

#1467 Indlæg af Langley » 18 jan 2018 21:04

fabriz skrev:Jeg skal på Relæ med konen lørdag. Kan ikke lige finde ud af om jeg skal bruge min surt indkasserede SU på den lille menu og så tage vinmenu med, de kører jo kun naturvin - er det fedt eller kejserens nye klæder? - eller om jeg skal spise full experience (sic) og så nøjes med et glas eller to til den store menu?
Det er jo virkelig en kæmpe omgang den store menu så mindre kan sikkert gøre det. Vil i bruge hele aftnen på at æde kan i jo også tage den store menu og en flaske vin til en plovish.

Jeg villle personligt nok tage lille menu med lille vinmenu og er i man i stødet til mere, så en snack på Manfreds før lige overfor.
We're off to the land of hot middle-aged women.

Brugeravatar
fabriz

#1468 Indlæg af fabriz » 19 jan 2018 11:02

Perfekt, tak lang.

Brugeravatar
Antimatter

#1469 Indlæg af Antimatter » 20 jan 2018 15:18

Nogen svingere der har været på Gammel Mønt for nylig og kan fortælle om niveauet? Er lige i humør til sådan noget mad.
Glaucoma, iritis, cataract, crystallised cataract, a nebula in the pupil, conjunctivitis, torn retina, blood accumulation and abscesses

Brugeravatar
stilhed
Geografisk sted: on a mountain
Kontakt:

#1470 Indlæg af stilhed » 20 jan 2018 15:41

Pete Rock skrev:Jeg var på stilheds sted, og det var rigtigt godt. Tre ud af fem retter var verdensklasse, en var rigtig god, og nummer fem var meh. Vinen var eminent, og jeg ærgrer mig stadig over at jeg ikke fik navnet på den store savlende rødvin jeg fik. Jeg bringer det op fordi det var naturvin, og rigtigt godt, men jeg havde nok synes den normale vinmenu var rigtigt god også, så det er nok ikke noget jeg nødvendigvis ville betale ekstra for igen. Vi betalte iøvrigt kun 250 kroner per kuvert, jubilæumstilbud, hvilket jo er helt bonkers.
jeg var der igen igår. rødbeden var sådan lidt meh, og tataren fungerede slet ikke (kæmpe skuffelse i forhold til hvor sublim den var i en tidligere inkarnation), til gengæld var ægget, grisen og desserten (hvid chokolade og kaviar ftw!) sygt gode. og, ja, med de 100 kr. rabat på mad og vin, de kører med i øjeblikket, føles det som et rent steal. her er den store, savlende rødvin:

Billede
der har altid eksisteret et misforhold mellem de små folks kår og den betydning, de tillægger deres egen eksistens

Besvar