Yndlings restaurant!

Film & tv, litteratur, billedkunst, mad mm.
Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
Langley
Geografisk sted: Kallipolis

#31 Indlæg af Langley » 27 dec 2005 00:34

Onkel Tuca skrev:I beg to differ. Kate's holder som date-sted. Måske ikke hvis det er den potentielle kvinde i dit liv, som du tror du skal ud med, men til en aften med en man skal lære at kende uden at man gider at gøre det til en alt for date-agtig date er det perfekt. Så en tur på Propps bagefter.
det virker ikke for mig af flere grunde: dels kender jeg halvdelen af dem der arbejder der og de kommer hen og spørger "og hvem er så det?" hvilket altid er forstyrrende hvis man er ude på noget. Samtidig er mig umuligt at være sjov og tilstedeværende hvis jeg skal skovle 750 gram kød med ris ned gennem løgneren. Man ser dum ud når man skal æde så meget, og man bliver fandme så søvning af alle de kulhydrater.

... og de piger jeg dater spiser sgu ALDRIG noget når de på date, så hvorfor så sætte en hel spandfuld mad foran dem?

Brugeravatar
Denner

#32 Indlæg af Denner » 27 dec 2005 00:58

Lang, jeg savner Thorfinn. Din nye avatar larmer. Fassbinder var også sjovere.

Brugeravatar
Langley
Geografisk sted: Kallipolis

#33 Indlæg af Langley » 27 dec 2005 01:02

denner skrev:Lang, jeg savner Thorfinn. Din nye avatar larmer. Fassbinder var også sjovere.
Så er det på plads!

Brugeravatar
Denner

#34 Indlæg af Denner » 27 dec 2005 01:13

Mange tak :D

Brugeravatar
pygmalion
Geografisk sted: tæt på alt

#35 Indlæg af pygmalion » 30 dec 2005 22:23

kom alle skriv noget mere - det er skide go underholdning :lol:

-Synes ellers Bibendum ligner et scoreagtigt sted - ude fra i hvert fald
DD LS L S DD S

Brugeravatar
chris
Geografisk sted: 2200

#36 Indlæg af chris » 30 dec 2005 23:11

pygmalion skrev:kom alle skriv noget mere - det er skide go underholdning :lol:

Jeg ville ikke kunne lade være med at smile en smule, hvis jeg blev inviteret på bibendum, på en første date. Kunne måske også inderst inde finde på at blive en lille smule stødt.
Nok fordi det i folkemunde (vennekredsen) går for at være et sikkert hit at dele en tapas og en flaske GOD rødvin der...hihi
Den der voksen stemning har hjulpet trussen af mangen et tøsebarn.
But then again...det virker vel så!
OG hellere det end sharwarma grill!!!!
*HIK*

Brugeravatar
pygmalion

#37 Indlæg af pygmalion » 30 dec 2005 23:52

chris skrev:

Jeg ville ikke kunne lade være med at smile en smule, hvis jeg blev inviteret på bibendum, på en første date. Kunne måske også inderst inde finde på at blive en lille smule stødt.
Nok fordi det i folkemunde (vennekredsen) går for at være et sikkert hit at dele en tapas og en flaske GOD rødvin der...hihi
:lol:

skulle vi engang ende på single markedet samtidigt, så er du hermed lovet en tur på Bibendum - tilmed retten til at være småstødt de første 5-10 minutter. Men når vi når 10cm ned i den GODE flaske rødvinen vil stemningen vende som en bil med sommerdæk på en isglat villavej.

Kan jeg straffes for dette :shock: - er du Zulu svinger, svinger eller Charliesvinger ? Man skal vel nærmest være Charliesvinger for at komme på Bibendum?

:twisted:
DD LS L S DD S

Brugeravatar
chris
Geografisk sted: 2200

#38 Indlæg af chris » 30 dec 2005 23:59

pygmalion skrev:
chris skrev:

:lol:

skulle vi engang ende på single markedet samtidigt, så er du hermed lovet en tur på Bibendum - tilmed retten til at være småstødt de første 5-10 minutter. Men når vi når 10cm ned i den GODE flaske rødvinen vil stemningen vende som en bil med sommerdæk på en isglat villavej.

Kan jeg straffes for dette :shock: - er du Zulu svinger, svinger eller Charliesvinger ? Man skal vel nærmest være Charliesvinger for at komme på Bibendum?

:twisted:
haha...
er i realiteten charliesvinger, ligner en ung zulusvinger, men min drøm er bare at være svinger
*HIK*

Brugeravatar
pygmalion

#39 Indlæg af pygmalion » 31 dec 2005 00:00

chris skrev: er i realiteten charliesvinger, ligner en ung zulusvinger, men min drøm er bare at være svinger
Ditto...kunne ikke have beskrevet det bedre selv.

...Bibendum in the future, see ya :P
DD LS L S DD S

Brugeravatar
Katten
Geografisk sted: Hus i Ishøj strand

#40 Indlæg af Katten » 31 dec 2005 09:58

Lang skrev:
... og de piger jeg dater spiser sgu ALDRIG noget når de på date, så hvorfor så sætte en hel spandfuld mad foran dem?
Det var da sku kedlige piger må jeg sige. Tsk tsk.

Billede
When swinging sleeping cat dancer at the Forum.

Besvar