hvad er der i fjernsynet-tråden

Film & tv, litteratur, billedkunst, mad mm.
Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
Jallan
Geografisk sted: Fanget i en barometerlomme

Re: hvad er der i fjernsynet-tråden

#1151 Indlæg af Jallan » 21 jan 2020 17:41

Fisker Thomas skrev:
14 jan 2020 21:18
Har nu set afsnit 3. Det irriterer mig, at Hans Peter simpelthen ikke kan finde ud af at være det, han gerne vil være. Han har tillagt sig nogle Messerschmidtagtige udtaleformer og tonelejer, men kan ikke tale klart og tydeligt og rent, men mumler som en anden Radio Loud-vært.

Og han vil tydeligvis gerne være nationalkonservativ, men ender inde på en amerikansk inspireret evangelisk kristen radioside. Sådan en ung og frisk fyr som ham skal da dyrke Søren Krarup og melde sig ind i Dansk Samling og alt sådan noget. Det er simpelthen noget sjusk. For ikke at tale om den polotrøje.
Men jeg vil da sige, at det bliver en del mere klart i podcasten, som er meget anbefalelsesværdig.
Med intens hilsen

Jallan

Brugeravatar
Amos
Geografisk sted: Konstitueret mellemleder på Samos

#1152 Indlæg af Amos » 23 jan 2020 09:36

CNNs “Tricky Dick” serie om Nixon (i fire afsnit) kan pt. ses på DR. Forrygende blanding af arkivklip og lydoptagelser fra Nixons kontor m.m.
#forstårogstøtter

Brugeravatar
Poste

#1153 Indlæg af Poste » 28 mar 2020 21:51

Jeg har aldrig set Landmand søger kærlighed, men har netop set forleden dags tretten minutter lange introduktion af syvende (og forestående) sæsons landmænd (og -kvinder). Det virker fandme helt genialt castet. Hverisær helt vildt ekstreme typer i deres egen ret og alle med en 1:1 matchende hund. Glæder mig, men aner ikke, hvad der skal ske med konceptet (eller om det for så vidt er noget nyt, at programmets dates nu skal findes hjemme i tv-stuerne), for det kommer da ikke til at lade sig gøre i de her tider.

Brugeravatar
Jallan
Geografisk sted: Fanget i en barometerlomme

#1154 Indlæg af Jallan » 29 mar 2020 10:30

Sæsonen med Danni var fuldstændig legendarisk, men efterfølgende har jeg været rimelig skuffet, når jeg har forsøgt at se det.

Virkelig ærgerligt at afsnittet, hvor han er på speeddate ikke ligger på youtube. Der er simpelthen et tidspunkt, hvor det ser ud som om hans date snapper ud efter en flue med munden. Fuldstændig :crazy:
Med intens hilsen

Jallan

Brugeravatar
Poste

#1155 Indlæg af Poste » 29 mar 2020 13:50

Det er godt nok et sindssygt klip :clap: Skal se sæson fire i så fald!

Besvar