hvad er der i fjernsynet-tråden

Film & tv, litteratur, billedkunst, mad mm.
Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
young

Re: hvad er der i fjernsynet-tråden

#971 Indlæg af young » 22 jan 2018 15:46

leapfrog skrev:
young skrev:rane willerslev som direktør for nationalmuseet
han er en kæmpe tegning.
meget præcist også mit indtryk. mon ikke han er hurtigt ude igen.
living is great, of course it is, what else did you think

Brugeravatar
Ungfugl
Geografisk sted: Sdr. Bjert

#972 Indlæg af Ungfugl » 23 jan 2018 05:45

Hvis man ønsker at få den veritable nedtur på, kan man nu streame Louis Theouxs udsendelse om en amerikansk by på heroin på DR: http://www.dr.dk/tv/se/louis-theroux-op ... in#!/22:52

Brugeravatar
secondtoughestintheinfant
Geografisk sted: Jerusalem

#973 Indlæg af secondtoughestintheinfant » 26 jan 2018 11:04

Den der Anne, Sanne og Lis-dokumentar på DR er totalt konge: https://www.dr.dk/tv/se/anne-sanne-og-l ... og-lis-1-3

Man forstår jo ikke, hvor lækre Anne og Lis var i Shit & Chanel-dagene :shock:

Billede

I dag har Lis desværre fyret så meget op for botox, at det på intet tidspunkt i løbet af dokumentaren holder op med at være eerie at se på, men Sanne ligner selvfølgelig en kæmpe dronning. Faldt lige over det her Sanne-citat fra 2011, hvor hun kommenterer på sit tilnavn 'rockmama': "Når jeg kigger rundt på den danske scene, så kan jeg jo tydeligt se, at hvis der er en rockmama, så er det mig. Sådan er det."
Jeg tager tit fejl, men jeg tror jeg tager lidt mindre fejl end de fleste andre herinde, fordi jeg er grundig.

Brugeravatar
PeterEllermann
Spotify: 114022072
Geografisk sted: Working class hero.

#974 Indlæg af PeterEllermann » 26 jan 2018 17:52

Hvem er hende til højre!?? :O
Frugtprovokatøren - - Svingninger 3.0

Norge, Norge, Norge
(Screaming)

Brugeravatar
Antimatter

#975 Indlæg af Antimatter » 09 feb 2018 14:05

Lang skrev:den gamle direktørs populærevidenskabelige gave til offentligheden. Små tre tusinde sider rigt illustrerede om hvad vi nogenlunde ved om den sag.
Billede

Den nyes. 155 sider selvudvikling til kvindelige medlemmer af Alternativet for en hund. Den er i det mindste en hel del billigere end 'Danmarks Oldtid'

Billede
Billede

Han virker nu meget fed efter det første afsnit, og lækker kæreste.
Glaucoma, iritis, cataract, crystallised cataract, a nebula in the pupil, conjunctivitis, torn retina, blood accumulation and abscesses

Brugeravatar
Mr Hands

#976 Indlæg af Mr Hands » 09 feb 2018 17:04

Antimatter skrev:
Billede

Han virker nu meget fed efter det første afsnit, og lækker kæreste.
Det er virkeligt et morsomt program, formidabelt spin fra Ranes side. Det var genialt da den korte radioavis solgte den som en mockumentary. Og så er det hele ekstra bizart fordi at der findes to af ham. Ham tvillingebroren Eske snakker, ser ud og ligner fuldstændig Rane. Det må være et inferno af ADHD at være i rum med dem begge på een gang. Det bliver godt når nationalmuseet har fået samme farver som palads, rutchebaner over det hele, og egtvedpigen krænkes imens vi alle tager selfies på uroksen.

På TV2 så jeg noget der hedder Misbrug. Det var fandme vildt! De fulgte en hjemmeboende (ikke gift) landmand i slut tyverne som tog amf hele ugen, imens han jobbede på den nærliggende gård, uden søvn 5 døgn i træk eller sådan noget. Man så ham sniffe, malke køer, sniffe, køre traktor, sniffe, spise brun mad med de gamle og så op og tage en bane mere bagefter, sidde og glo og ryge smøger og så på job igen. Ikke noget party, bare trummerum på pulver. Moren sad og bad i stuen og fik ham skrevet op i den lokale bønnebog. Det gav han ikke meget for. Så kommer den her eks-junkie og snakker lidt, og pludselig er der intervention hvor alle græder og han får tilbudt døgnbehandling, og så er vi ellers på rette spor igen. Men fuck hvor var det noget vildt tv indtil da. Bare åbningen: Vi ser marker og enge ved daggry og hører moren bede til gud, med en spøjs dialekt der lyder som en blanding af norsk og sønderjysk. BAM! så klippes der direkte til den unge landmand som sidder oppe på sig værelse og sniffer amfetamin fra en tallerken (sikkert med roe motiv eller lign.) og så er vi ellers igang.

Brugeravatar
Jensth
Geografisk sted: 2400

#977 Indlæg af Jensth » 10 feb 2018 14:06

Der er Skihop. En af deltagerne, Noriaki Kasai, har været med ved samtlige vinter-OL siden 1990. GO NORIAKI!
Billede

Brugeravatar
Ungfugl
Geografisk sted: Sdr. Bjert

#978 Indlæg af Ungfugl » 02 mar 2018 17:41

Counter Strike på DR3 lige nu. Jeg var dårlig til det, da jeg spillede lidt, men det er vældigt fascinerende at se de der kæmpe konkurrencer, hvor nørderne er sportstjerner.

Brugeravatar
secondtoughestintheinfant
Geografisk sted: Jerusalem

#979 Indlæg af secondtoughestintheinfant » 22 mar 2018 15:59

OK, Løvens hule er jo det fedeste program i TV-mediets historie. Det får mig så meget til at fortryde, at jeg ikke blev #iværksætter, og det giver mig en ustyrlig lyst til at være sådan en, der sidder i en god stol og tager Store Beslutninger: https://www.dr.dk/tv/se/loevens-hule/lo ... le-iii-1-8
Jeg tager tit fejl, men jeg tror jeg tager lidt mindre fejl end de fleste andre herinde, fordi jeg er grundig.

Brugeravatar
satirejohn
Kontakt:

#980 Indlæg af satirejohn » 22 mar 2018 18:45

Er igang med andet afsnit, og hold da kæft!! For grineren at vinyltryk er med - tror de fleste bands og labels jeg kender til har fundet ud af, at de er en flok totalt inkompetente fupmagere. Og det der We Feat lyder da godt nok som den største omgang latterlige lort i verden.

Besvar