hvad er der i fjernsynet-tråden

Film & tv, litteratur, billedkunst, mad mm.
Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
secondtoughestintheinfant
Geografisk sted: Jerusalem

Re: hvad er der i fjernsynet-tråden

#981 Indlæg af secondtoughestintheinfant » 22 mar 2018 18:58

satirejohn skrev:Og det der We Feat lyder da godt nok som den største omgang latterlige lort i verden.
Han får da også læst og påskrevet for sit superelendige pitch.

Jeg mener seriøst: Jeg vil i min hverdag af og til - bare en gang imellem - at tænke, "what would Jesper Buch do". Er totalt vild med manden.
Jeg tager tit fejl, men jeg tror jeg tager lidt mindre fejl end de fleste andre herinde, fordi jeg er grundig.

Brugeravatar
yossarian
Spotify: 113344089
Geografisk sted: fuckin' dobbelt-A
Kontakt:

#982 Indlæg af yossarian » 22 mar 2018 19:48

Mr Hands skrev:Vi ser marker og enge ved daggry og hører moren bede til gud, med en spøjs dialekt der lyder som en blanding af norsk og sønderjysk. BAM! så klippes der direkte til den unge landmand som sidder oppe på sig værelse og sniffer amfetamin fra en tallerken (sikkert med roe motiv eller lign.) og så er vi ellers igang.
Spaceman skrev:Sometimes have my breakfast right
Off of a mirror
And sometimes I have it
Right out of a bottle
Come on
#Lifeinthefastlane :wink:
foxtrot skrev:En internetperson, der ikke kan se hvornår man er sarkastisk, er jo bare et fjols man endnu ikke har mødt.

Brugeravatar
haile lassie
Spotify: 113262106

#983 Indlæg af haile lassie » 23 mar 2018 12:54

secondtoughestintheinfant skrev:
satirejohn skrev: Jeg mener seriøst: Jeg vil i min hverdag af og til - bare en gang imellem - at tænke, "what would Jesper Buch do". Er totalt vild med manden.
Enig. #JustEatStartedeiEnKælderiKolding
MASTER OF THREADS

Brugeravatar

#984 Indlæg af secondtoughestintheinfant » 23 mar 2018 19:39

Shit, "De perfekte piger" på DR er noget af det mest brutale og hjerteskærende, jeg længe har set. https://www.dr.dk/tv/se/de-perfekte-pig ... ger-1-6#!/
Jeg tager tit fejl, men jeg tror jeg tager lidt mindre fejl end de fleste andre herinde, fordi jeg er grundig.

Brugeravatar
SlipOfTheTongue

#985 Indlæg af SlipOfTheTongue » 23 mar 2018 21:12

Jeg er også begyndt at se Løvens Hule fra denne sæson. Arbejder på en handelsskole, så har hørt rigtig meget snak om det, men har altid troet det var super nederen. Men det er et virkelig fedt program. Jeg har det lidt ligesom 2nd når jeg ser, jeg får lyst til at blive iværksætter.

Brugeravatar

#986 Indlæg af secondtoughestintheinfant » 23 mar 2018 21:25

Jeg er syg, så jeg ved ikke, om det tæller som en undskyldning, men: I dag har jeg set ni afsnit af Løvens hule. Bedste sygedag nogensinde.

Vil bare lige sige til andre latecomers, at sæson 2 ligger på Youtube. Seriøst, det program har det bedste dommercast, jeg nogensinde har set.

Brugeravatar
SlipOfTheTongue

#987 Indlæg af SlipOfTheTongue » 24 mar 2018 13:39

Jeg er ved at se første sæson. Der er en lidt irriterende, overforklarende vært. Formentlig fordi programmet var nyt dengang, men det virker træls, når man ser det nu.

Brugeravatar
Antimatter

#988 Indlæg af Antimatter » 24 mar 2018 13:43

secondtoughestintheinfant skrev:Shit, "De perfekte piger" på DR er noget af det mest brutale og hjerteskærende, jeg længe har set. https://www.dr.dk/tv/se/de-perfekte-pig ... ger-1-6#!/
Det er meget hårdt, men har du aldrig prøvet at have det sådan som de beskriver?
Glaucoma, iritis, cataract, crystallised cataract, a nebula in the pupil, conjunctivitis, torn retina, blood accumulation and abscesses

Brugeravatar

#989 Indlæg af secondtoughestintheinfant » 24 mar 2018 13:51

Altså, alle kan vel nikke genkendende til at have gjort sig for mange og for forvredne tanker om, hvordan man selv fremstår over for andre, og hvordan andre mon ser på en og tænker om en. Klart. Men her er der jo tale om nærmest totalt invaliderede unge piger, der bryder grædende sammen, bare de sætter sig ned og snakker om deres liv i 30 sekunder. Hvis indre er totalt konsumerede af, hvad for noget tøj de skal have på, og hvordan de fremstår i forhold til andre piger. Som reminiscer over, hvor frie de følte sig som børn, og hvordan de nu føler, de totalt har spildt deres teenageår på at obsesse over, hvordan andre ser på dem. Sådan har jeg godt nok aldrig haft det, nej.

Og samtidig er de jo helt og aldeles velfungerende ud fra alle mulige objektive parametre. Og så er de for øvrigt pissesøde allesammen.

Brugeravatar
Jensth
Geografisk sted: 2400

#990 Indlæg af Jensth » 24 mar 2018 14:31

Sociale medier ødelægger unge mennesker. :sad:

Besvar