De bedste computerspil

Film & tv, litteratur, billedkunst, mad mm.
Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
Kinky Robot
Geografisk sted: Dr. Wily's Castle

Re: De bedste computerspil

#3121 Indlæg af Kinky Robot » 29 mar 2018 11:06

Half_Noise skrev:Hvor langt er Kinky Jagras ved at være?
Jeg skal til at slagte den sidste boss i main campaignen. Tror jeg. Jeg har brugt vildt lang tid på bare at farme diverse upgraders, løse optional quest, få gear osv. Det har virkeligt kunne betale sig. Jeg kender efterhånden alle maps som min egen bukselomme, hvilket er nyttigt hvis noget skal gå lidt tjept. Jeg har bondet max med stort set alle NPC hjælper, altså Grimalkynes og Gajalakas. De har være til stor hjælp indtilvidere, specielt i fights mod de hysteriske monster som f.eks Black Diablos, Azure Rathian og Pink Rathalos. Jeg har også slayet et par Deviljhos indtilvidere. Han er en god damn brutalis. Jeg havde en "stille og rolig" fight mod en Odogaron i Rotten Vale. Ikke noget vildt. Havde styr på det og hygge mig egentligt bare. Ude af det blå, popper denne uinviterede gæst frem, og smadre hele festen. Han ryger lige i flæsket på den knap så kry Odo, samler ham op i gabet og kaster ham direkte i fjæset på mig, hvorefter jeg går ud som et lys. Der fandt jeg ud, hvilket frygtindgydende væsen Deviljho er. Bedst som man mindst venter det, dukker han op ud af ingenting og splitter hele lortet ad. Ligemeget hvor man er, hvad man laver, og om man er klædt på til en tango med ham. Og det elsker jeg.

Jeg holder mig stadig til min trusty bue. Jeg har næsten erhvervet mig alle forskellige varianter, og er tæt på at have dem maxet fuldt ud. Mangler lige Anjatha buen sidste niveauer. Men det er så hulens umuligt at få fingre i Anjanath fangs. Uden tvivl det materiale der er sværest at farme for mig. Lige mig hvor meget jeg pløkker den satan i kæften, dropper den aldrig en skid. Jeg fatter det ikke. Og det er lige meget om man hunter dem low eller high rank. Det gør absolut ingen forskel. Det frustrerer mig dybt. Der kommer self også et tidspunkt hvor jeg rykker videre til andet gear. Men lige nu vil jeg lære at mestre buen to the max.

Jeg er ved at spare op til at kunne investerer i Damascus sættet. Mangler lige et par Black Diablos fights, og et par liter Elder Dragon Blood og så burde den være hjemme. Glæder mig, for det er fanme badass rustning. Noget af det mest mædel i spillet. Lidt en krydsning mellem Chaos Warrior fra Warhammer, og Rhao fra Fist of The North Star.

Har du mulighed for at sende mig dit Guild Card, Half Hunter? Eller hvordan fungerer det?
¯\(ツ)/¯

Brugeravatar
Half_Noise
Geografisk sted: Nordjylland

#3122 Indlæg af Half_Noise » 29 mar 2018 11:27

Hah, gode gamle Jho! Jeg ved ikke om det stadig er som i de gamle spil, men hvis man kappede halen af den, så begyndte den en gang imellem at spise sin egen hale. Lore siger, at den har et umuligt højt stofskifte, så den hele tiden er nødt til at spise og derfor kaster sig over hvad som helst. Håber stadig det er med i MHW.

Jeg skal gerne hjælpe dig med at farme lidt Anja Fangs. At smadre faces er trods alt en hammerbros specialitet. Husk at du kan lave det helt sindssyge bowbuild med Diablos-buen og en masse critdraw, critup og specialammo (? det er vist den skill der giver et ret markant boost til Dragon Piercer). Så skal man bare draw ind i en Dragon Piercer og skade +700 hver gang man rammer. Det er fuldstændigt vildt.

Jeg kan godt sende mit Guild Card, men jeg tror vi skal spille i samme session før jeg kan. Men det er ikke noget problem, det kan vi bare sætte op. Folk virker ikke til at være alt for hooked på at dele Guild Cards ud. Jeg har ihvertfald ikke meget mere end et enkelt eller to, og jeg har ved gud også spillet meget random online.
#IMPROVISATION>KOMPOSITION

Brugeravatar
Kinky Robot

#3123 Indlæg af Kinky Robot » 29 mar 2018 11:36

Lyder alt sammen vildt konge. Jeg skal spille bræt med Jallan, Mosh og SimonVT i aften. Og i morgen skal jeg til møde i SMC hos Borgmester Fisker. Men måske søndag eller mandag aften?

Sjovt det du siger med Guild Cards. Folk spammer mig helt sindsygt med GC. Tror jeg har modtaget omkring 50 stykker eller deromkring. Ved ikke hvorfor jeg er så hulens populær.
¯\(ツ)/¯

Brugeravatar
Half_Noise
Geografisk sted: Nordjylland

#3124 Indlæg af Half_Noise » 29 mar 2018 12:15

Jeg tror umiddelbart jeg kan både søndag og mandag aften! Hmm, det lyder underligt. Nu er det også hundrede år siden jeg sidst har tjekket hvor mange GC jeg har fået, så det kan da være jeg lige skal tjekke det igen.
#IMPROVISATION>KOMPOSITION

Brugeravatar
Kinky Robot

#3125 Indlæg af Kinky Robot » 29 mar 2018 12:23

Billede

Sender dig lige en PB på PSN søndag så.
¯\(ツ)/¯

Brugeravatar
Tonic Satan
Geografisk sted: Jeg er i lommen på dig

#3126 Indlæg af Tonic Satan » 06 apr 2018 13:02

Jeg nøler stadig med Bloodborne, for jeg har travlt med at drøne rundt i Australien og tæske Warboys og æde maddiker. Mad Max er meget sjovt, men det er godt nok også lidt monotont i det. Selv brawleriet begynder at være lidt af det samme, som det også gjorde det i Batman. Men det er da forrygende at t-bone folk hele tiden. Og jeg elsker, at alle taler som Shakespeares B-sider.
Antimatter skrev:
En eller anden nobody kaldte det Jørgen de Mylius time.

Brugeravatar
krea
Geografisk sted: Kødbyen, 1978

#3127 Indlæg af krea » 10 apr 2018 10:26

Hvad gør Switch- og PS4-ejere? Hvilken platform køber I Dark Souls Remastered til?

Jeg tænker PS4 for at få bedre opløsning + jeg tvivler på at det bliver særlig fedt at spille on the go.

Har I andre overvejelser? Hitler? Halfnoise? K-bot?
... så det' go'nok ...

Brugeravatar
krea
Geografisk sted: Kødbyen, 1978

#3128 Indlæg af krea » 10 apr 2018 13:13

Jeg er bagefter. Har først nu forstået at Pillars of Eternity 2 og Wasteland 2 kommer til Switch. Det er jo genialt! De er bygget til platformen hvis det da ikke bliver for småt. De måtte gerne lave Original Sin 2 dertil også.
... så det' go'nok ...

Brugeravatar
Tonic Satan
Geografisk sted: Jeg er i lommen på dig

#3129 Indlæg af Tonic Satan » 10 apr 2018 16:56

Jeg har taget konsekvensen af min ledighed og hentet FM 2017, så nu har jeg heroinen tilbage i årerne efter 5 år. Ses aldrig mere.
Antimatter skrev:
En eller anden nobody kaldte det Jørgen de Mylius time.

Brugeravatar
Antimatter

#3130 Indlæg af Antimatter » 10 apr 2018 18:46

Hvorfor ikke 2018? Har lige opdaget FIFA.
Glaucoma, iritis, cataract, crystallised cataract, a nebula in the pupil, conjunctivitis, torn retina, blood accumulation and abscesses

Besvar