De bedste computerspil

Film & tv, litteratur, billedkunst, mad mm.
Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
Kinky Robot
Geografisk sted: Dr. Wily's Castle

Re: De bedste computerspil

#4761 Indlæg af Kinky Robot » 18 jan 2020 10:00

Regular John skrev:
14 jan 2020 11:58
Altså tog du kun robot masters og ikke Wily-banerne med? For man kan umuligt gør det på 20 min. hvis du skal have hele spillet med. Hvis man kommer under en halv time ved hele spillet er man ved at være seriøst god.
Du har da helt ret. Det er noget sludder det jeg siger. Det var nok Shinobi jeg kunne på 20 min.
krea skrev:
17 jan 2020 13:33
Cyperpunk 2077 udskudt til september.
Og deres boss dogg udtaler, at der skal seriøst crunches nu. Nok ikke det smarteste statement når man tænker på hvor meget røg Rockstar fik op til release af Red Dead Redemption 2. Når det så er sagt, så er det egentligt måske en meget god idé at udskyde release. Specielt når man tænker på hvilket andre spille der ligger i det release window. Resident Evil 3, Final Fantasy VII Remake osv.

Jeg har lige fundet ud af, at de 2 Maximo spil ligger til på PS3's online store! Og har gjort det siden 2012! Er der andre der har spillet dem i #degodegamledage?
Infinite lives: YES

Brugeravatar
kasper kål
Geografisk sted: 2450 Apathy
Kontakt:

#4762 Indlæg af kasper kål » 18 jan 2020 20:00

Kinky Robot skrev:
18 jan 2020 10:00
Regular John skrev:
14 jan 2020 11:58
Altså tog du kun robot masters og ikke Wily-banerne med? For man kan umuligt gør det på 20 min. hvis du skal have hele spillet med. Hvis man kommer under en halv time ved hele spillet er man ved at være seriøst god.
Du har da helt ret. Det er noget sludder det jeg siger. Det var nok Shinobi jeg kunne på 20 min.
krea skrev:
17 jan 2020 13:33
Cyperpunk 2077 udskudt til september.
Og deres boss dogg udtaler, at der skal seriøst crunches nu. Nok ikke det smarteste statement når man tænker på hvor meget røg Rockstar fik op til release af Red Dead Redemption 2. Når det så er sagt, så er det egentligt måske en meget god idé at udskyde release. Specielt når man tænker på hvilket andre spille der ligger i det release window. Resident Evil 3, Final Fantasy VII Remake osv.

Jeg har lige fundet ud af, at de 2 Maximo spil ligger til på PS3's online store! Og har gjort det siden 2012! Er der andre der har spillet dem i #degodegamledage?
Var det ikke mere et spørgsmål om at Cd Projekt Red af princip forsøger at være ærlige overfor pressen. At svare på et direkte spørgsmål med "To some degree, yes – to be honest," ved jeg ikke om jeg vil kalde et statement. Men ja, crunch er et fucked up koncept.

Brugeravatar
Kinky Robot

#4763 Indlæg af Kinky Robot » 19 jan 2020 13:08

kasper kål skrev:
18 jan 2020 20:00
At svare på et direkte spørgsmål med "To some degree, yes – to be honest," ved jeg ikke om jeg vil kalde et statement. Men ja, crunch er et fucked up koncept.
Nej, det har du ret i. Det kan jo også være, at deres interne politik omkring crunch er mere fair overfor de ansatte. Det skal jeg ikke kunne sige.

Jeg må indrømme, at denne udskydes faktisk ikke gør mig så meget. Nu har vi ventet så lang tid på, at dette spil skulle udkomme. Så et halvt år fra eller til gør sgu ikke det store for mig. Det eneste jeg håber på er, at det bliver mindre buggy end Witcher 3 var til release. Men det er måske bare mig der har det sådan?

Brugeravatar
krea
Geografisk sted: Kødbyen, 1978

#4764 Indlæg af krea » 20 jan 2020 10:37

Kinky Robot skrev:
19 jan 2020 13:08
Jeg må indrømme, at denne udskydes faktisk ikke gør mig så meget. Nu har vi ventet så lang tid på, at dette spil skulle udkomme. Så et halvt år fra eller til gør sgu ikke det store for mig. Det eneste jeg håber på er, at det bliver mindre buggy end Witcher 3 var til release. Men det er måske bare mig der har det sådan?
Nej, for fanden. Jeg gik ret sent i gang med Witcher 3, måske et halvt år efter det var udkommet, og der var det stadig så buggy at jeg måtte vente endnu et halvt år, før jeg gad prøve igen. Det er ret gamebreaking for mig hvis et spil er meget buggy. Det fjerner fuldstændig fokus og stemning.
En time mere hip end Jon A.

Brugeravatar
Kinky Robot

#4765 Indlæg af Kinky Robot » 21 jan 2020 08:50

krea skrev:
20 jan 2020 10:37
Kinky Robot skrev:
19 jan 2020 13:08
Nej, for fanden. Jeg gik ret sent i gang med Witcher 3, måske et halvt år efter det var udkommet, og der var det stadig så buggy at jeg måtte vente endnu et halvt år, før jeg gad prøve igen. Det er ret gamebreaking for mig hvis et spil er meget buggy. Det fjerner fuldstændig fokus og stemning.
Lad os krydse fingre for, at Cyberpunk nogenlunde polished når det engang rammer.

Efter min meh oplevelse med Sekiro spillede jeg lidt Nioh igen. Det spil er fanme solidt og jeg glæder mig sgu til 2. Så kom jeg i tanke om, at de er 10 år siden at Demon's Souls udkom. 10 år :shock: ?!

SN:

Billede

Det er måske en anelse rough hist og her, men jeg er ret forbavset over hvor godt det stadig holder. Okay, så der er et par ting som er lidt fuckdt som f.eks. fast travel og reparation af våben, men ellers er det skam helt okay. Boletaria er en stemningsfuld verden, bossfights er sjove og world tendency aspektet er weird og dejligt uforudsigeligt.

Brugeravatar
Jallan
Geografisk sted: Fanget i en barometerlomme

#4766 Indlæg af Jallan » 21 jan 2020 14:27

Nioh er helt vildt konge. Sammen med DS3 det soulslike jeg har spillet flest gange. Hold kæft jeg har gennemført det mange gange. Tror jeg har clocket 250 timer på det og til sidst tog et run jo ingen tid. Glæder mig helt vildt til 2'eren!
Med intens hilsen

Jallan

Brugeravatar
Kinky Robot

#4767 Indlæg af Kinky Robot » 22 jan 2020 08:26

Jallan skrev:
21 jan 2020 14:27
Tror jeg har clocket 250 timer
Og det er inkl. DLC?

Der er kommet ny trailer for D00M Eternal. For satan der ser godt ud

Brugeravatar
Jallan

#4768 Indlæg af Jallan » 22 jan 2020 09:18

Jep
Med intens hilsen

Jallan

Brugeravatar
Half_Noise
Geografisk sted: Nordjylland

#4769 Indlæg af Half_Noise » 22 jan 2020 09:40

Hvad er et sejt build i Nioh? Jeg har aldrig gennemført det, men har spillet det før. Jeg tænker at kaste mig over det når jeg er færdig med at løbe Bloodborne igennem. Jeg plejer at køre dex eller qualitybuilds når jeg starter soulsbornespil, men er mega klar på at prøve noget sejt. Sværhedsgrad er lidt ligemeget. Jeg havde lige et pyromancybuild i DS:R, som wreckede for sygt, og det har givet mig blod på tanden efter mere.
#IMPROVISATION>KOMPOSITION

Brugeravatar
Jallan

#4770 Indlæg af Jallan » 22 jan 2020 12:29

Det klart sjoveste i Nioh synes jeg er at spille et let build med sværd/dobbeltsværd. Det er bare et sjovere gameplay. I DS er mit yndlingsbuild lav armor og så bare maxe damage med en zweihander. Synes det er sjovere gameplay at Dodge end blocke.

Sværd/dobbeltsværd giver også det bedste damage output i endgame. Men Nioh er bygget meget mindre stringent op end DS, så du er meget mere fleksibel.
Med intens hilsen

Jallan

Besvar