De bedste computerspil

Film & tv, litteratur, billedkunst, mad mm.
Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
Kinky Robot
Geografisk sted: Dr. Wily's Castle

Re: De bedste computerspil

#4911 Indlæg af Kinky Robot » 08 apr 2020 14:48

Tonic Satan skrev:
08 apr 2020 12:53
Jeg glæder mig også. Selvom det da lyder lidt svært. Så må man skrue højere op for metallen og svinge kædesaven lidt flittigere.
Fyr op for Painkiller, smask en varm Hansa og en ryg smøg. Så er du klar til rip and tear. Du kan ikke redde verden fra COVID-19. Tilgengæld kan du stoppe helvedes invasion med kædesav og oversavet jagtgevær. Og det føles damn godt.
Infinite lives: YES

Brugeravatar
mary jane

#4912 Indlæg af mary jane » 08 apr 2020 14:51

krea skrev:
08 apr 2020 09:00
mary jane skrev:
06 apr 2020 16:28
Tiden går med at switche lidt mellem Witcher 3 og Thimbleweed Park. Kan godt mærke jeg snart skal have taget mig sammen til at købe Breath of the Wild. I kø står imidlertid Aviary Attorney, og Sunless Sea er sørme også lige på trapperne.
Har du, eller andre, spillet Afterparty? Jeg har spillet et par timer og synes slet ikke det er så godt som Oxenfree. Er træt af de to teenageres smartass-dialog og træt af bare at lave forskellige apport-missioner i Helvede. Man gives nærmest ingen valg, man trykker sig bare gennem historien. Bliver det bedre? Er der grund til at spille videre?
Nope, anede slet ikke at det var ude, men er da ærgerligt hvis det suxx. Har som regel ikke noget imod at man trykker sig igennem en historie, så længe historien er god, men det lyder ikke sådan?

I øvrigt fuck Valve for at bemægtige sig Campo Santo og spolere In the Valley of Gods. I stedet fik vi ... Dota Underlords. :crazy:

Ser i øvrigt ud til at Nintendo annoncerer en stribe nye forårstilbud i morgen.

Brugeravatar
Tonic Satan
Geografisk sted: Jeg er i lommen på dig

#4913 Indlæg af Tonic Satan » 08 apr 2020 14:51

Jeg skal lige igennem de to første Bioshock først. Dem er jeg vist også den sidste i verden, der ikke har spillet endnu. Det er fedt!
yesoffense skrev:
27 nov 2019 13:41
jeg vasker trods alt ikke hitler.

Brugeravatar
Antimatter
Geografisk sted: μεταξὺ τρηχέης τε και λεπρῆς ἀκτῆς

#4914 Indlæg af Antimatter » 08 apr 2020 15:05

Nope, jeg ved knapt nok hvad det er.
Blight and famine, plague and earthquake, roaring deeps and fiery sands,
Clanging fights, and flaming towns, and sinking ships, and praying hands.

Brugeravatar
Jallan
Geografisk sted: Fanget i en barometerlomme

#4915 Indlæg af Jallan » 08 apr 2020 16:08

:worship:
Med intens hilsen

Jallan

Brugeravatar
krea
Geografisk sted: Kødbyen, 1978

#4916 Indlæg af krea » 09 apr 2020 10:16

Kinky Robot skrev:
08 apr 2020 10:57
krea skrev:
Når du siger performance på PS4, mener du så base eller pro? Kan ikke huske hvad du har nu.
En base PS4. Og der kører det fint. Jeg vil sige bedre hist og her end D00M. Så det er ingen problemer der.

Smadre typer som dig og Tonic SATAN vil helt sikkert sætte pris på det.
Det lyder godt. Jeg er slet ikke i tvivl om at jeg vil sætte pris på det selvom jeg stadig synes at double-jump er åndssvagt og de der nye platform-passager heller ikke interesserer mig. Men jeg venter til det kommer ned i pris. Lige nu er jeg faktisk også ved at spille GTA V-story færdig, hvilket jeg aldrig har gjort før. Det kan jo også være at jeg skal spille Doom på PS5? Skal lige se hvor omfattende og godt backwards compatibility egentlig er, men hvis det holder vand, kunne jeg godt finde på at foretage skiftet rimelig tidligt for at få mere power end min slidte ps4 (der egentlig kører fint).
mary jane skrev:
08 apr 2020 14:51
krea skrev:
mary jane skrev:
06 apr 2020 16:28
Tiden går med at switche lidt mellem Witcher 3 og Thimbleweed Park. Kan godt mærke jeg snart skal have taget mig sammen til at købe Breath of the Wild. I kø står imidlertid Aviary Attorney, og Sunless Sea er sørme også lige på trapperne.
Har du, eller andre, spillet Afterparty? Jeg har spillet et par timer og synes slet ikke det er så godt som Oxenfree. Er træt af de to teenageres smartass-dialog og træt af bare at lave forskellige apport-missioner i Helvede. Man gives nærmest ingen valg, man trykker sig bare gennem historien. Bliver det bedre? Er der grund til at spille videre?
Nope, anede slet ikke at det var ude, men er da ærgerligt hvis det suxx. Har som regel ikke noget imod at man trykker sig igennem en historie, så længe historien er god, men det lyder ikke sådan?
Det har været ude længe, men er lige kommet til Switch for en måned siden. Jeg tror du har større tålmodighed med den slags end mig, men jeg er slet ikke fanget af historien på samme måde som i Oxenfree. Der er oftest heller ikke dialog-valg som i Oxenfree. De kværner bare derudaf.
En time mere hip end Jon A.

Brugeravatar
Kinky Robot

#4917 Indlæg af Kinky Robot » 09 apr 2020 11:02

krea skrev:
09 apr 2020 10:16
Det lyder godt. Jeg er slet ikke i tvivl om at jeg vil sætte pris på det selvom jeg stadig synes at double-jump er åndssvagt og de der nye platform-passager heller ikke interesserer mig.
Heldigvis er de platform-passager du henviser til forholdsvis få. Og de er heller ikke en del af kamp scenarierne. De er nogle ret få isolerede tilfælde der hurtigt er overstået. Det skal i hvert fald ikke afholde dig fra at spille det.
krea skrev:
Det kan jo også være at jeg skal spille Doom på PS5? Skal lige se hvor omfattende og godt backwards compatibility egentlig er, men hvis det holder vand, kunne jeg godt finde på at foretage skiftet rimelig tidligt for at få mere power end min slidte ps4 (der egentlig kører fint).
Jeg er ret optimistisk mht. PS5s backwards compatibility, i hvert fald ud fra de ting Cerny forklarede her sidst. Og det giver jo også god mening når man tænker hvordan PS5erens hardware er skruet sammen. Og den nye controller ser visuel fin ud. Ved ikke lige med den hvide farve tho. Den kommer da til at blive grimey sindsygt hurtig.

Brugeravatar
krea
Geografisk sted: Kødbyen, 1978

#4918 Indlæg af krea » 09 apr 2020 11:16

Kinky Robot skrev:
09 apr 2020 11:02
krea skrev:
Det kan jo også være at jeg skal spille Doom på PS5? Skal lige se hvor omfattende og godt backwards compatibility egentlig er, men hvis det holder vand, kunne jeg godt finde på at foretage skiftet rimelig tidligt for at få mere power end min slidte ps4 (der egentlig kører fint).
Jeg er ret optimistisk mht. PS5s backwards compatibility, i hvert fald ud fra de ting Cerny forklarede her sidst. Og det giver jo også god mening når man tænker hvordan PS5erens hardware er skruet sammen. Og den nye controller ser visuel fin ud. Ved ikke lige med den hvide farve tho. Den kommer da til at blive grimey sindsygt hurtig.
Du skal huske at vaske dine hænder og spritte dem af. Jeg venter stadig på at høre hvilke nye features den controller har, som gør den smart. Indtil videre synes jeg ikke jeg har læst noget der revolutionerer den på samme måde som PS4-controlleren ift. PS3-versionen.

Men ja, jeg er også meget optimistisk, men tror alligevel jeg venter til rapporterne kommer, før jeg investerer. Jeg er også interesseret i at vide om mit rat og pedal kan bruges til PS5. Der har jo ikke været tradition for backwards compatibility på hardware, selvom det teknisk sagtens kan lade sig gøre. Lidt træls hvis jeg skal ud at smide 4000-5000 oveni for at køre rally. Det kan godt udsætte min investering for jeg har ikke plads til flere konsoller bag fjernsynet, og der er stadig for meget på PS3 jeg ikke har spillet og gerne vil spille.
En time mere hip end Jon A.

Brugeravatar
Kinky Robot

#4919 Indlæg af Kinky Robot » 10 apr 2020 11:46

krea skrev:
09 apr 2020 11:16
Du skal huske at vaske dine hænder og spritte dem af. Jeg venter stadig på at høre hvilke nye features den controller har, som gør den smart. Indtil videre synes jeg ikke jeg har læst noget der revolutionerer den på samme måde som PS4-controlleren ift. PS3-versionen.
Jeg vasker mine hænder dagligt i isopropyl alkohol. Som en tr00 #gamer. Men du har jo helt ret i, at vi ikke ved en dyt om hvilke features den egentligt har. Jeg synes jeg læste et sted, at man kan justerer hvor meget man pres man kan ligge på skulderknapperne. Lidt ligesom Xbone Elite controlleren. Men det kan godt være at det er noget jeg har fået galt i halsen.
krea skrev:
09 apr 2020 11:16
Men ja, jeg er også meget optimistisk, men tror alligevel jeg venter til rapporterne kommer, før jeg investerer. Jeg er også interesseret i at vide om mit rat og pedal kan bruges til PS5. Der har jo ikke været tradition for backwards compatibility på hardware, selvom det teknisk sagtens kan lade sig gøre. Lidt træls hvis jeg skal ud at smide 4000-5000 oveni for at køre rally. Det kan godt udsætte min investering for jeg har ikke plads til flere konsoller bag fjernsynet, og der er stadig for meget på PS3 jeg ikke har spillet og gerne vil spille.
Forståeligt nok. Det ville jeg også gøre. Hvis dette ikke er tilfældet, så er der heldigvis en workaround i diverse converters. Havde det samme problem med min PS3 fightstick fra MadCats. Købte en Brooks fra med upgradeable firmware til når Sony smider nye updates ud. Virker som en drøm.

Brugeravatar
kasper kål
Geografisk sted: 2450 Apathy
Kontakt:

#4920 Indlæg af kasper kål » 10 apr 2020 13:24

Google Stadia Pro er gratis de næste par måneder, hvis man skulle have lyst til den slags.

Besvar