De bedste computerspil

Film & tv, litteratur, billedkunst, mad mm.
Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
Antimatter
Geografisk sted: μεταξὺ τρηχέης τε και λεπρῆς ἀκτῆς

Re: De bedste computerspil

#5021 Indlæg af Antimatter » 15 maj 2020 08:11

Kan i huske hvor vanvittigt det første Unreal var på grafikken tilbage i 98? Det kunne kun køre med et Voodoo 2 grafik kort :crown: Det var talk of the town nede i fritidsordningen.
Blight and famine, plague and earthquake, roaring deeps and fiery sands,
Clanging fights, and flaming towns, and sinking ships, and praying hands.

Brugeravatar
Kinky Robot
Geografisk sted: Dr. Wily's Castle

#5022 Indlæg af Kinky Robot » 15 maj 2020 08:48

kasper kål skrev:
14 maj 2020 20:18
Spillede betaen da den var gratis. Selvsagt den pureste hømhøm. Men kunne også godt tænke mig at se hvad det er blevet til nu. Kender et par stykker som spiller og er glade for det.
Jeg fik spillet ca. 3 timer i går og jeg oplevede ikke nogle crashes eller bugged quest lines i de 3 timer. So far so good. Mødte "0o0___XeNOM0RPH" som hjalp til med at pløkke nogle ghouls. Craftede og scrappede en masse pipe pistols. Blev inviteret til at hænge ud med "M0lly_Beth" i hendes camp hvor hun gav mig nogle stims". Legede lidt med CAMP building.
Ganske underholdene. Skal mere i aften og skal nok aflægge rapport. Hvis der er andre PS4 svingerz der har lyst til team up i aften kunne det være sjovt. Install size er omkring 64 gigs, så det er nok en god idé at sætte det i gang nu hvis det er.
Antimatter skrev:
15 maj 2020 08:11
Kan i huske hvor vanvittigt det første Unreal var på grafikken tilbage i 98? Det kunne kun køre med et Voodoo 2 grafik kort :crown: Det var talk of the town nede i fritidsordningen.
Den gang jeg opgraderede fra mit Matrox Mystique til Voodoo 2 8) .

Billede
Infinite lives: YES

Brugeravatar
Hansen

#5023 Indlæg af Hansen » 15 maj 2020 08:50

Lidt blatant bragging: Min ældste er begyndt at anmelde spil for DailyRush. Jeg kan ikke vurdere om han ved hvad han taler om, men nu har han skrevet om det nye Predatorspil samt den opdaterede Streets of Rage.
https://www.dailyrush.dk/artikler/anmel ... nmeldelse/
https://www.facebook.com/pages/Navy-Bru ... 7670829460
https://www.youtube.com/channel/UCDOaJy ... _4xc-rVj3Q
https://slagskygge.bandcamp.com/album/blinding-light
All you fucking squares, better say your fucking prayers
Et spørgsmål man tit må stille sig selv: "Er du i Danmark og har sko?"

Brugeravatar
krea
Geografisk sted: Kødbyen, 1978

#5024 Indlæg af krea » 15 maj 2020 09:15

Antimatter skrev:
15 maj 2020 08:11
Ja, det var så sindssygt. Især spejlrefleks-effekterne i starten af spillet. Har genspillet noget af det for nylig. Dér var det ikke helt så imponerende, men det er stadig en udmærket FPS.

Glæder mig sgu til at se den nye Unreal Engine udfoldet på en PS5, men jeg håber ikke de bruger den til at lave spil hvor man kravler op ad klipper ad en markeret sti.
En time mere hip end Jon A.

Brugeravatar
Kinky Robot

#5025 Indlæg af Kinky Robot » 15 maj 2020 09:18

Hansen skrev:
15 maj 2020 08:50
Lidt blatant bragging: Min ældste er begyndt at anmelde spil for DailyRush. Jeg kan ikke vurdere om han ved hvad han taler om, men nu har han skrevet om det nye Predatorspil samt den opdaterede Streets of Rage.
https://www.dailyrush.dk/artikler/anmel ... nmeldelse/
Tillykke til den stolte farmand :balloons:. Altså der er da helt klart potentiale, men jeg savner lidt nogle mere dybdegående beskrivelser spillenes core mechanics. Noget jeg til enhver tid kunne finde på etablerede sites som Eurogamer, GameSpot, Giant Bomb osv. Jeg synes også at det er lidt besynderligt, at han ikke kommentere på Streets of Rages art style, noget der har fyldt meget hos andre anmeldelser. Men igen, han er jo lige startet ikke? Men jeg er måske heller ikke den der skal komme med kritik, da jeg næsten aldrig læser eller ser noget som helst content fra danske spilanmeldere.

Generelt er niveauet alt, alt, alt for lavt på danske spilsites. Har en ven som sagde at jeg blev nød til at checke Pixel TV ud. Det var "super nørdede" og alt det der. Jeg synes det var ekstremt ringe og til tider decideret cringe at se/læse på. Og jeg får den samme følelse når jeg læser/ser ting på Gamereactor, DR/Troldspejelt (konhol?) osv. Jeg kan simpelthen ikke se hvorfor jeg skulle bruge tid på det, når jeg kan får konge content fra bl.a. Eurogamer og Giant Bomb. Måske er jeg bare hovskisnovski. Det skal ikke opfattes som hate på din søn overhovedet, Hansen. Tværtimod. Det er bare mig der #ranter.

Brugeravatar
Jallan
Geografisk sted: Fanget i en barometerlomme

#5026 Indlæg af Jallan » 15 maj 2020 09:28

Da jeg stadig var i #branchen, havde jeg et kontor, hvor jeg skulle igennem Pixel TVs kontor for at komme til mit eget. Det var det vildeste shit. Så høj cola og chips faktor, at man ikke fatter det. Det var som at komme ind på det mest sumpede teenageværelse man kan forestille sig. Nedrullede gardiner, action-figurer, tomme chips-poser, ingen udluftning, totalt kaos. Vildt, vildt sted.
Med intens hilsen

Jallan

Brugeravatar
Kinky Robot

#5027 Indlæg af Kinky Robot » 15 maj 2020 09:37

Jallan skrev:
15 maj 2020 09:28
Da jeg stadig var i #branchen, havde jeg et kontor, hvor jeg skulle igennem Pixel TVs kontor for at komme til mit eget. Det var det vildeste shit. Så høj cola og chips faktor, at man ikke fatter det. Det var som at komme ind på det mest sumpede teenageværelse man kan forestille sig. Nedrullede gardiner, action-figurer, tomme chips-poser, ingen udluftning, totalt kaos. Vildt, vildt sted.
:lol:. Præcis som jeg forestiller mig det. En blanding af netcafe og gokkegrotte.

Brugeravatar
Jallan

#5028 Indlæg af Jallan » 15 maj 2020 09:41

Haha, fuldstændig spot on.
Med intens hilsen

Jallan

Brugeravatar
Kinky Robot

#5029 Indlæg af Kinky Robot » 15 maj 2020 09:44

Hvor mange herinde udover mig, Jallan og Mr. Bungle spiller Warzone? Er Tonic Laban også med på vognen?

Brugeravatar
Jallan

#5030 Indlæg af Jallan » 15 maj 2020 11:34

Spiller du det stadig? Vi skal da have nogle games sammen så.
Med intens hilsen

Jallan

Besvar