De bedste computerspil

Film & tv, litteratur, billedkunst, mad mm.
Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
kasper kål
Geografisk sted: 2450 Apathy
Kontakt:

Re: De bedste computerspil

#5031 Indlæg af kasper kål » 15 maj 2020 15:13

Kinky Robot skrev:
15 maj 2020 09:18
Hansen skrev:
15 maj 2020 08:50
Lidt blatant bragging: Min ældste er begyndt at anmelde spil for DailyRush. Jeg kan ikke vurdere om han ved hvad han taler om, men nu har han skrevet om det nye Predatorspil samt den opdaterede Streets of Rage.
https://www.dailyrush.dk/artikler/anmel ... nmeldelse/
Tillykke til den stolte farmand :balloons:. Altså der er da helt klart potentiale, men jeg savner lidt nogle mere dybdegående beskrivelser spillenes core mechanics. Noget jeg til enhver tid kunne finde på etablerede sites som Eurogamer, GameSpot, Giant Bomb osv. Jeg synes også at det er lidt besynderligt, at han ikke kommentere på Streets of Rages art style, noget der har fyldt meget hos andre anmeldelser. Men igen, han er jo lige startet ikke? Men jeg er måske heller ikke den der skal komme med kritik, da jeg næsten aldrig læser eller ser noget som helst content fra danske spilanmeldere.

Generelt er niveauet alt, alt, alt for lavt på danske spilsites. Har en ven som sagde at jeg blev nød til at checke Pixel TV ud. Det var "super nørdede" og alt det der. Jeg synes det var ekstremt ringe og til tider decideret cringe at se/læse på. Og jeg får den samme følelse når jeg læser/ser ting på Gamereactor, DR/Troldspejelt (konhol?) osv. Jeg kan simpelthen ikke se hvorfor jeg skulle bruge tid på det, når jeg kan får konge content fra bl.a. Eurogamer og Giant Bomb. Måske er jeg bare hovskisnovski. Det skal ikke opfattes som hate på din søn overhovedet, Hansen. Tværtimod. Det er bare mig der #ranter.
Synes det er en rigtig fin anmeldelse. Har selvfølgelig genhørt de gamle soundtracks i forbindelse med 4eren. Det er stadig lige skørt at det her findes.

https://youtu.be/kRrf-WxRsgs

Brugeravatar
Hansen

#5032 Indlæg af Hansen » 15 maj 2020 15:51

kasper kål skrev:
15 maj 2020 15:13
Kinky Robot skrev:
15 maj 2020 09:18
Hansen skrev:
15 maj 2020 08:50
Lidt blatant bragging: Min ældste er begyndt at anmelde spil for DailyRush. Jeg kan ikke vurdere om han ved hvad han taler om, men nu har han skrevet om det nye Predatorspil samt den opdaterede Streets of Rage.
https://www.dailyrush.dk/artikler/anmel ... nmeldelse/
Tillykke til den stolte farmand :balloons:. Altså der er da helt klart potentiale, men jeg savner lidt nogle mere dybdegående beskrivelser spillenes core mechanics. Noget jeg til enhver tid kunne finde på etablerede sites som Eurogamer, GameSpot, Giant Bomb osv. Jeg synes også at det er lidt besynderligt, at han ikke kommentere på Streets of Rages art style, noget der har fyldt meget hos andre anmeldelser. Men igen, han er jo lige startet ikke? Men jeg er måske heller ikke den der skal komme med kritik, da jeg næsten aldrig læser eller ser noget som helst content fra danske spilanmeldere.

Generelt er niveauet alt, alt, alt for lavt på danske spilsites. Har en ven som sagde at jeg blev nød til at checke Pixel TV ud. Det var "super nørdede" og alt det der. Jeg synes det var ekstremt ringe og til tider decideret cringe at se/læse på. Og jeg får den samme følelse når jeg læser/ser ting på Gamereactor, DR/Troldspejelt (konhol?) osv. Jeg kan simpelthen ikke se hvorfor jeg skulle bruge tid på det, når jeg kan får konge content fra bl.a. Eurogamer og Giant Bomb. Måske er jeg bare hovskisnovski. Det skal ikke opfattes som hate på din søn overhovedet, Hansen. Tværtimod. Det er bare mig der #ranter.
Synes det er en rigtig fin anmeldelse. Har selvfølgelig genhørt de gamle soundtracks i forbindelse med 4eren. Det er stadig lige skørt at det her findes.

https://youtu.be/kRrf-WxRsgs
Tak begge to :) Jeg er primært glad for at han er kommet i gang med noget. Og hvis han allerede nu kan få øvelse i at overholde deadlines, følge en redaktørs feedback, forholde sig rationelt til web 2.0 og alt det andet der følger med at skrive offentligt, så er det sq fedt nok. Det har da løftet hjemmeskolen gevaldigt i relevans og ambitionsniveau.
https://www.facebook.com/pages/Navy-Bru ... 7670829460
https://www.youtube.com/channel/UCDOaJy ... _4xc-rVj3Q
https://slagskygge.bandcamp.com/album/blinding-light
All you fucking squares, better say your fucking prayers
Et spørgsmål man tit må stille sig selv: "Er du i Danmark og har sko?"

Brugeravatar
mary jane

#5033 Indlæg af mary jane » 16 maj 2020 17:42

Kæmpe respekt til Kranos/Hansen Junior.
ZA/UM har udgivet en patch der gør det muligt at spille Disco Elysium på Core 2 Duo aka sin gamle bærbare. :drinkingcheers:

Så skal der bare en dato på Switch-releasen.

Brugeravatar
Pete Rock
Geografisk sted: York University, Toronto

#5034 Indlæg af Pete Rock » 16 maj 2020 23:59

og man kan spille det på Mac nu. Hvor langt ude er PS4 releasen, mon?
Dance encourages the body to move without permission. That's a fundamental flaw. It must be solved.

Brugeravatar
Pete Rock
Geografisk sted: York University, Toronto

#5035 Indlæg af Pete Rock » 17 maj 2020 00:05

hnnnnng, jeg har lyst til at købe det på Steam.
Dance encourages the body to move without permission. That's a fundamental flaw. It must be solved.

Brugeravatar
kasper kål
Geografisk sted: 2450 Apathy
Kontakt:

#5036 Indlæg af kasper kål » 17 maj 2020 00:34

Do it!

Brugeravatar
Jonas

#5037 Indlæg af Jonas » 17 maj 2020 08:28

Arrrhmen. For helvede. Jeg er lige ved at komme i gang med Caves of Qud (sorry Anti).
HIL BOOMERPOX

Brugeravatar
Antimatter
Geografisk sted: μεταξὺ τρηχέης τε και λεπρῆς ἀκτῆς

#5038 Indlæg af Antimatter » 17 maj 2020 09:18

Opgav du Dwarf Fortress, din kujon :cussing:
Blight and famine, plague and earthquake, roaring deeps and fiery sands,
Clanging fights, and flaming towns, and sinking ships, and praying hands.

Brugeravatar
Jonas

#5039 Indlæg af Jonas » 17 maj 2020 10:37

I hvert fald midlertidigt, indtil jeg vænner mig til lugten af Red Bull og ostepops, som hjemsøger spilleoplevelsen. Jeg beundrer virkelig mekanikken, så jeg skal lige over den hurdle, at settingen er fuldstændig håbløs. Helt upoetisk og Alt Om Data-agtig. Jeg tror aldrig, jeg har oplevet noget med så høj neckbeard-faktor. Og dværge? Fuck dværge.
HIL BOOMERPOX

Brugeravatar
Poste

#5040 Indlæg af Poste » 17 maj 2020 11:56

Som tidligere nævnt kan man også spille Disco Elysium over GeForce Now. Det har jeg gjort – gratis prøveperiode, højeste grafik, ingen lag (med en trådløs forbindelse kan der forekomme lidt lag) og på min gamle Macbook.

Besvar