Kindle (og andre ebogslæsere)

Film & tv, litteratur, billedkunst, mad mm.
Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
Pete Rock
Geografisk sted: Stanford University

Re: Kindle (og andre ebogslæsere)

#241 Indlæg af Pete Rock » 13 mar 2018 19:10

Det er ihvertfald fedt ikke at støtte amazon. Jeg læser kun papirbøger (som jeg har fået eller købt brugt, assholes).
Dance encourages the body to move without permission. That's a fundamental flaw. It must be solved.

Brugeravatar
fabriz

#242 Indlæg af fabriz » 13 mar 2018 19:24

ER JO DET SAMME FOR MIG, PETER OCK!
Men vil da gerne være lidt med på moden. Og vil gerne bo på så lidt plads som muligt. Er jo ikke alle, der kan bo i et mansion i United Bluff.

Brugeravatar
Pete Rock
Geografisk sted: Stanford University

#243 Indlæg af Pete Rock » 13 mar 2018 19:50

Det ved jeg godt, min ven. Jeg skrev bare assholes fordi jeg var forberedt på bemærkninger om regnskoven. Jeg har heller ikke så meget plads. Men det er mest pladerne der fylder. Det er faktisk kun musikbøger jeg har brug for at eje, resten låner jeg på biblioteket. Men det er måske lidt sværere for dig. hey, er der ikke nogen der kan hjælpe fabriz?
Dance encourages the body to move without permission. That's a fundamental flaw. It must be solved.

Brugeravatar
hitler
Geografisk sted: nazist

#244 Indlæg af hitler » 13 mar 2018 20:10

Max sgu da bare ud på Amazon. Kindle er en god investering, særligt når man kombinerer det med ting som https://p2k.co/.

Edit: Fabriz, Paperwhite er alle de ekstra penge værd. Skærmen og læseoplevelsen er uden tvivl den bedste blandt ebogslæsere, og det er trods alt det eneste, der rigtigt betyder noget.
Senest rettet af hitler 13 mar 2018 20:45, rettet i alt 1 gang.
J Spaceman skrev:Jeg kan virkelig godt lide Stairway To Heaven.
Køb min bog her!

Brugeravatar
fabriz

#245 Indlæg af fabriz » 13 mar 2018 20:38

Fedt mand, sådan en skal skattefars tilbagebetaling gi’ fabriz. Pocketappen står for 50% af mit mobilbrug, så det er bare hunkydory med Pocket på kindle 8)

Pete: kommer ikke på bibliotekerne længere. Følger du ikke med i nyheder fra moderlandet? Bibliotekerne er døde. Forpestet af happenings, ebokskursister, mødregrupper og virtual reality-briller, hvis de da ikke er omdannet til taberklubhuse (ikke forstået som os, der i vores barndom var taberne, der syntes at bibliotekets søgemaskinekomputer var et federe hængeudsted end skateboardrampen, men #ægte sociogruppe 5’ere), hvor der gemmes tjald og stikvåben mellem Tolstoj og Bent Vinn og tændes bål med stationære IBM’ere, altimens borgerservicemadammen febrilsk leder efter sin overfaldsalarm. Hun rammer aldrig overfaldsknappen, for hendes fingre får altid fat i det store, tunge stykke rav, der altid sidder lige midt i kavalergangen. Biblioteket brænder ned.

Besvar