Stærke overskrifter

Film & tv, litteratur, billedkunst, mad mm.
Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
Boriz
Spotify: 113178764
Geografisk sted: Aalborg - Lige som Christianshavn, bare lavere.
Kontakt:

Re: Stærke overskrifter

#521 Indlæg af Boriz » 30 maj 2018 14:00

Da Stine blev gravid med en fyr fra sit sækkepibeorkester, blev hun frosset ud af resten af bandet.

Brugeravatar
gigantic
Geografisk sted: Up in Bryant-Denny / with a couple of fine women / in my Crimson Tide linen

#522 Indlæg af gigantic » 31 maj 2018 07:40

Så det er, som man siger, ikke så skidt, det ikke er godt for noget. Jeg ser omfavnelse af burgeren som et vigtigt skridt imod et vestligt demokrati.

Brugeravatar
eini
Geografisk sted: ønskeøen

#523 Indlæg af eini » 10 jun 2018 12:20

"Hvis musikken afspejler tiden vi lever i, må det eddermamen være trist at være ung i dag. For det lyder som om man sidder som en mumie inde på sit børneværelse og der står en ude på gangen og råber ind til dig, ikke et party råb, men i en tone der er lige så trist som dit eget liv."

Brugeravatar
Piverenseren
Geografisk sted: Ved siden af mig selv

#524 Indlæg af Piverenseren » 22 jun 2018 18:03

Kommunen vil forny Himmelbjerget:
Modstandere planlægger march med høtyve

https://www.dr.dk/nyheder/regionale/oes ... -march-med
Faunapassage

Brugeravatar
secondtoughestintheinfant
Geografisk sted: Jerusalem

#525 Indlæg af secondtoughestintheinfant » 26 aug 2018 20:55

Af og til holder jeg af at stene "artikler" på realityportalen.dk, og der er virkelig nogle fede overskrifter. Der er åbenbart kommet et ny realityprogram, der hedder Ex on the Beach, og det fører blandt andet til overskrifter som "Efter sex på tv: Jeg fortryder delvist". Der er også "CHOK: Rikke Gøransson og Mads er gået fra hinanden". Det er så Værtinde-Rikke fra Paradise, der har slået op med sin kæreste, og kæresten omtales kun som "Mads". En anden fed overskrift: "Nadia Shila efter svindel: Jeg vidste ikke, at han var psykisk syg".
Jeg tager tit fejl, men jeg tror jeg tager lidt mindre fejl end de fleste andre herinde, fordi jeg er grundig.

Brugeravatar
eini

#526 Indlæg af eini » 28 aug 2018 17:58

Jeg har lige modtaget et nyhedsbrev fra Danner med overskriften: Tak for en dejlig sommer på Danners krisecenter.
"Hvis musikken afspejler tiden vi lever i, må det eddermamen være trist at være ung i dag. For det lyder som om man sidder som en mumie inde på sit børneværelse og der står en ude på gangen og råber ind til dig, ikke et party råb, men i en tone der er lige så trist som dit eget liv."

Brugeravatar
Pete Rock
Geografisk sted: Stanford University

#527 Indlæg af Pete Rock » 28 aug 2018 21:52

TAK FOR EN DEJLIG KRISE
Dance encourages the body to move without permission. That's a fundamental flaw. It must be solved.

Brugeravatar
eini

#528 Indlæg af eini » 07 sep 2018 12:41

Ugens mindst overraskende overskrift: Michael Moore sammenligner Trump med Hitler i ny film.

Brugeravatar
Fisker Thomas
Geografisk sted: Institut Benjamenta
Kontakt:

#529 Indlæg af Fisker Thomas » 07 sep 2018 12:50

Billede
"Det provokerer mig, at vores nuværende regering har det som formål, at vi allesammen skal leve tre år længere.
Hvad med i stedet at give tilladelse til eutanasi, for så sjovt er livet trods alt heller ikke."

Jytte Nørtoft Jensen, Silkeborg.

Brugeravatar
eini

#530 Indlæg af eini » 07 sep 2018 13:56

Stakkels mand.

Hvor bredt kendt er det egentlig, at han vil skifte til Nye Borgerlige?

Besvar