Born To Be Wild: Tråden om knallerter

Film & tv, litteratur, billedkunst, mad mm.
Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
andreassyr
Geografisk sted: Fakultet for Komparativ Irrelevans

Re: Born To Be Wild: Tråden om knallerter

#21 Indlæg af andreassyr » 11 feb 2014 12:05

Knallerten er mere autentisk end Robert Johnson.
Spot On

Brugeravatar
Jonas
Spotify: masshaste
Geografisk sted: Vejen

#22 Indlæg af Jonas » 11 feb 2014 12:36

Nu bliver jeg nok nødt til at finde en knallert. Alle de fucking idéer.

Hvad med tuning? Poul & Tommys crew har fede svar: http://knallert.tripod.com/index-2.html
Jens skrev:Jeg havde alligevel et par dage fri fra arbejde, og gennem en kammerat var jeg blevet sat i forbindelse med en svensk ekspert på tunings-området. Börje Arland som i mange folks øjne betegnes som en tuningens troldmand....lød spændende. Så jeg begav mig, onsdag inden efterårsferien, mod det svenske på min Kawa :-) Vel ombord på færgen, og ved middagstid ankom jeg til Göteborg. Turen til Börjes værksted var ikke lang. Jeg spurgte til hvad der gjorde ham til den troldmand jeg havde hørt så meget om. "Det er evnen til at finde de ekstra heste", smiler Börje.
EDIT: Börje er kongen
Jens skrev:Börjes eget Maxi projekt, som han lavede i 90, gav en Puch Maxi med en
tophastighed på 135km/t målt på rullefelt.
Senest rettet af Jonas 11 feb 2014 12:45, rettet i alt 1 gang.
HIL ANTIFA

Brugeravatar
Oxymoron

#23 Indlæg af Oxymoron » 11 feb 2014 12:39

Mary Jane <3 Jeg elsker dig.

Jeg har nu i lang tid ledt efter en Puch Maxi til at køre på havnen på, men de er sgu ikke til at finde til ordentlige penge. Jeg troede ellers, 9850 var knallertens Mekka.

Brugeravatar
G9
Geografisk sted: Oddesund

#24 Indlæg af G9 » 11 feb 2014 13:08

nu er jeg simpelthen nødt til at gå på jagt efter en som kan fixe den skide knallert... for hævled da oss.
drunk at will G9 style

Martin : "jeg kan slet ikke finde rundt i alle de der københavner bands som ikke er on trial"

Brugeravatar
hitler
Geografisk sted: nazist
Kontakt:

#25 Indlæg af hitler » 11 feb 2014 13:09

Oxymoron skrev:Mary Jane <3 Jeg elsker dig.

Jeg har nu i lang tid ledt efter en Puch Maxi til at køre på havnen på, men de er sgu ikke til at finde til ordentlige penge. Jeg troede ellers, 9850 var knallertens Mekka.
Det er sgu da til at finde. Jeg havde selv en Puch Maxi K i sin tid, men jeg var mere interesseret i mekanikken end at køre på den. Og jeg nægtede at tage det fucking knallertkort. Mest af alt fordi det var min idrætslærer fra folkeskolen, man skulle tage det ved, og han havde babyolie i sin skoletaske.

EDIT: Oxy, tag op til Bøje i Asdal. Han har uden tvivl en til salg.
Jensth skrev:
11 aug 2019 12:31
Jeg anerkender at jøder har bidraget med enormt meget kulturel og intellektuel værdi til verden, men man må altså også til at se på bagsiden af medaljen.
Køb min bog her!

Brugeravatar
Oxymoron

#26 Indlæg af Oxymoron » 11 feb 2014 13:19

Jeg vil sgu ikke give 4000 for en brugt Puch. Budgettet ligger på 1500 max. Bøje er sgu en krejler, men det er nok der, jeg skal hen.

Havde du Holmsgaard til idræt? Fin fyr. God olie.

Brugeravatar
hitler
Geografisk sted: nazist
Kontakt:

#27 Indlæg af hitler » 11 feb 2014 13:34

Oxymoron skrev:Jeg vil sgu ikke give 4000 for en brugt Puch. Budgettet ligger på 1500 max. Bøje er sgu en krejler, men det er nok der, jeg skal hen.

Havde du Holmsgaard til idræt? Fin fyr. God olie.
Selvfølgelig er han en krejler, men det er de sgu da allesammen. Du kan ikke arbejde i fisken uden at have en knallert.

Ja, jeg havde Holmsgaard til idræt. Når vi havde ham, så endte vi altid i 'pøleren', som er et rum i kælderen på Hirtshals Skole, hvor man må slåsse i sådan en lille arena. Der var en tynd madras på gulvet og så ellers betonvæg. Det var tider. Men at tage knallertkort hos ham? Never.
Jensth skrev:
11 aug 2019 12:31
Jeg anerkender at jøder har bidraget med enormt meget kulturel og intellektuel værdi til verden, men man må altså også til at se på bagsiden af medaljen.
Køb min bog her!

Brugeravatar
Regular John
Geografisk sted: 123 Fake Street

#28 Indlæg af Regular John » 11 feb 2014 13:48

Jeg var til motorlære med min Puch Maxi tilbage i 1998, fordi jeg ikke kunne forstå, hvorfor knallerten druknede hver gang jeg ville give den bundgas (hele tiden). Så Casper Månemand kom over og kiggede på sagerne, hvor han så nåede til den konklusion, at det måtte være fordi, at motoren fik for meget benzin. Det kunne jeg ikke forstå og svarede derfor: "Nej nej, det kan ikke passe for den står på reservetank". Jeg blev grinet højlydt ud af motorlære og vente aldrig tilbage.
Jeg har ikke haft knallert siden, men kunne godt tænke mig en Honda Melody.
This song is about enjoying the fact that we live in a world where God is dead and Elvis lives

Brugeravatar
fabriz

#29 Indlæg af fabriz » 11 feb 2014 14:12

Min klassekammerat Morten-fiss' fik stjålet sin azurblå Honda Melody, mens han knaldede Bennes 14årige lillesøster Karina i Frølundes solcenter MEDDO (mere end du drømmer om).

Morten-fiss' ernærer sig i dag som betjent. Utvivlsomt næret af sin Hondavendetta.

Brugeravatar
Ian Ziering
Geografisk sted: Nørrebro
Kontakt:

#30 Indlæg af Ian Ziering » 11 feb 2014 14:30

Suzuki FZ50. Kvaglund-knallerten.

Billede

Den dag i dag kan lyden af denne knallert instinktivt få mig til at lede efter skjulesteder. De store sværgede til denne klassiker, med revet plomb og godt boret. Man kunne høre dem fra den anden ende af stien, og så var det fanme bare at komme væk, ellers fik man et par på låget.
Store Lars, Jimmy Koch og alle de andre psykopater.

Engang fangede de en på stien efter tunnellen og var barmhjertige. De gav ham to muligheder: 1: få tæsk 2: drik af Lorteåen. De havde sørget for en kop. Den heldige valgte at drikke af Lorteåen.

Om sommeren kunne en stjålen Puch Mavse snildt gøre sig som et hyggeligt bål ved legepladsen i parken. Her fandt jeg på min avisrute også en Golf parkeret og forladt i sandkassen med en mursten på speederen.

Puch Mavsen med mælkekassen og den nærmest messende klirren af Vestfyen, eller Vestere som man også kaldte dem, vækkede altid en klukken i klasselokalet, når man hørte dem køre forbi den opgivede folkeskole.

FZ'eren, nærmest eksklusiv for Kvaglund, den gjorde en bedre end dem med mælkekasserne.
Luk dig!

Besvar