Born To Be Wild: Tråden om knallerter

Film & tv, litteratur, billedkunst, mad mm.
Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
gigantic
Geografisk sted: Up in Bryant-Denny / with a couple of fine women / in my Crimson Tide linen

Re: Born To Be Wild: Tråden om knallerter

#31 Indlæg af gigantic » 11 feb 2014 16:07

mary jane skrev:en masse fedt.
Fantastisk indlæg! For mit vedkommende kan man nu sige nøjagtig det samme med særligt gamle biler. Jeg savner penge til det, men jeg vil igen en dag danse med sirenen, der er italienske biler. Periodiske fejl, og ting der lever deres helt eget liv, som du siger, er selve kernen i italienske biler. Jeg kommer nok ikke til at forstå knallerter, men begejstringen kender jeg.
Fedt billede også.
eini skrev:
26 jun 2019 10:34
God lol og klar tænkning er forudsætningen for et godt liv.

Brugeravatar
Jonas
Spotify: masshaste
Geografisk sted: Vejen

#32 Indlæg af Jonas » 11 feb 2014 16:45

Suzuki K50 (1974)
Billede
Den er fed. Er det sådan, at man nødvendigvis må tage kurser i motorlære for at have en knallert? Hvor meget kan man lære ved at tage noget værktøj i hånden og printe nogle papirer fra internettet?

Jeg gad godt have en Kreidler, men de er jo helt evnesvagt dyre.
HIL ANTIFA

Brugeravatar
hitler
Geografisk sted: nazist

#33 Indlæg af hitler » 11 feb 2014 16:47

Jonas skrev:Suzuki K50 (1974)
Billede
Den er fed. Er det sådan, at man nødvendigvis må tage kurser i motorlære for at have en knallert? Hvor meget kan man lære ved at tage noget værktøj i hånden og printe nogle papirer fra internettet?

Jeg gad godt have en Kreidler, men de er jo helt evnesvagt dyre.
Jeg gik sgu ikke til motorlære. Grib værktøjet og gå i gang - det er jo bare en knallert.
J Spaceman skrev:Jeg kan virkelig godt lide Stairway To Heaven.
Køb min bog her!

Harry
Geografisk sted: Kattegat

#34 Indlæg af Harry » 11 feb 2014 16:50

Så tager jeg Mols-Linien til Århus og så kan vi drøne ud til Kenneths kolonihavehus og hamre lidt dåsebajere. I gang, Jonas!

Brugeravatar
leapfrog
Geografisk sted: på bunden af øresund

#35 Indlæg af leapfrog » 11 feb 2014 16:56

Så længe det ikke bliver drengerøvseskapistisk dekadence a la de her snotdumme fynboere:

https://www.youtube.com/watch?v=a9raW-O ... redirect=1

requiemforanalmost

#36 Indlæg af requiemforanalmost » 11 feb 2014 16:58

Billede

Min far, hans bror og 2 af deres gamle venner (begge +100 kg) har planlagt en tur ned af den jyske vestkyst på 4 Puch Maxier næste sommer. Jeg ringede til ham i sidste uge, hvor de var samlet ude i garagen og makkede knallerter. Vi gav ham et Go-Pro kamera i julegaven. Min far, den 61-årige hipster. Ringen er sluttet.

Brugeravatar
Jonas
Spotify: masshaste
Geografisk sted: Vejen

#37 Indlæg af Jonas » 11 feb 2014 18:09

Harry skrev:Så tager jeg Mols-Linien til Århus og så kan vi drøne ud til Kenneths kolonihavehus og hamre lidt dåsebajere. I gang, Jonas!
Mageløst! :twisted: Turen op til Kenneth er grotesk herfra, hvor jeg står bor. Det er én langbollet bakke. Til gengæld går det hurtigt den anden vej. Jeg må hellere se på sagerne.
HIL ANTIFA

Brugeravatar
Regular John
Geografisk sted: 123 Fake Street

#38 Indlæg af Regular John » 11 feb 2014 18:54

leapfrog skrev:Så længe det ikke bliver drengerøvseskapistisk dekadence a la de her snotdumme fynboere:

https://www.youtube.com/watch?v=a9raW-O ... redirect=1
Hvordan i hede hule helvede skulle man kunne undgå drengerøvsekapistisk dekadance på en knallerttur?
This song is about enjoying the fact that we live in a world where God is dead and Elvis lives

Brugeravatar
Oxymoron

#39 Indlæg af Oxymoron » 11 feb 2014 20:13

hitler skrev:Selvfølgelig er han en krejler, men det er de sgu da allesammen. Du kan ikke arbejde i fisken uden at have en knallert.

Ja, jeg havde Holmsgaard til idræt. Når vi havde ham, så endte vi altid i 'pøleren', som er et rum i kælderen på Hirtshals Skole, hvor man må slåsse i sådan en lille arena. Der var en tynd madras på gulvet og så ellers betonvæg. Det var tider. Men at tage knallertkort hos ham? Never.
Det er rigtigt. Det er derfor, jeg blev fyret. Jeg havde heller ikke fået fat i Hirtshalssandalerne på det tidspunkt.

Jeg skal have et pølerum, når jeg bliver stor. At mosle er det bedste i hele verden. Og så ud i garagen med en kold og rode med noget knallert.
Jonas skrev:Suzuki K50 (1974)
Billede
Den er lige til hot girlz n boiisz-tråden, den her. Shit, den er lækker. Jeg skal have sådan en fætter.

Brugeravatar
hitler
Geografisk sted: nazist

#40 Indlæg af hitler » 11 feb 2014 20:18

Jeg er lidt ked af, at jeg ikke har nogen billeder af de knallerter, jeg satte i stand med min bror, da jeg var mindre. Jeg var særligt glad for Yamaha 4 gear med den helt rigtige baglygte.
Billede

Billede
J Spaceman skrev:Jeg kan virkelig godt lide Stairway To Heaven.
Køb min bog her!

Besvar