Born To Be Wild: Tråden om knallerter

Film & tv, litteratur, billedkunst, mad mm.
Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
Svingdoeren
Geografisk sted: Landevejen

Re: Born To Be Wild: Tråden om knallerter

#51 Indlæg af Svingdoeren » 23 mar 2014 17:13

busterask skrev:Billede
Der var ikke nogen snært af krejleri i Jelling. Sådan en rød Ciao Vespa købte jeg mig for en kass' Mokai.
Sådan en havde jeg også engang. Min var blå. Jeg købte den på politiauktion i Grindsted. Gav nok hvad der svarer til en 5 - 6 kasser Mokai.
Solgte den så senere videre til en gammel mand som boede ude på en gård. Han skulle bruge den til at køre over til sin kammerat på en anden gård og drikke bajer. Det var rart at sælge den videre til en der kunne bruge den til noget fornuftigt. Jeg tænkte dengang, at hvis nu han blev stoppet i en brandert af politiet, så kunne jeg måske købe den tilbage igen på samme auktion året efter.

Brugeravatar
Jonas
Spotify: masshaste
Geografisk sted: Vejen

#52 Indlæg af Jonas » 24 mar 2014 07:23

Jeg er helt vild med, at Mokai er en knallertvaluta. Nu får jeg en frygtelig masse tilbage i skat, og sammen med feriepenge burde der være mulighed for at finde en gammel hakker.

Fed:
Billede
Dansk Hitler Forum

Brugeravatar
Svingdoeren

#53 Indlæg af Svingdoeren » 24 mar 2014 08:45

Hvis jeg skulle købe mig en knallert igen, så skulle det helt sikkert være en Honda Express. Fedeste kværn.
Den skulle, ifølge reklamen her, være rigtig god til at samle lækre tennis babes op med efter træning. Ikke så mærkeligt ham fra 2008 kør rundt med et smørret smil.

Billede

Billede

Brugeravatar
Hagemann
Geografisk sted: 2500

#54 Indlæg af Hagemann » 24 mar 2014 10:27

Men helt vildt, at han kører crocs istedet for træsko. Det fedeste er selvfølgelig træsko uden hælkap. 8)
lolmao.

Broder Salsa
Geografisk sted: Dodge City

#55 Indlæg af Broder Salsa » 24 mar 2014 10:37

Det ligner en hipster-turistcykel.

Brugeravatar
Josti
Geografisk sted: På tønden
Kontakt:

#56 Indlæg af Josti » 24 mar 2014 11:13

Svingdoeren skrev:Hvis jeg skulle købe mig en knallert igen, så skulle det helt sikkert være en Honda Express. Fedeste kværn.
Den skulle, ifølge reklamen her, være rigtig god til at samle lækre tennis babes op med efter træning. Ikke så mærkeligt ham fra 2008 kør rundt med et smørret smil.

Billede
Det greb hun har om styret afslører, at hun er god til at gokke, hehe.
"Hvorfor sidder vi to og taler om sex?"
"Fordi, vi godt kan lide at lege med ilden."

Brugeravatar
Dr. Faustroll

#57 Indlæg af Dr. Faustroll » 25 mar 2014 14:02

Billede

Brugeravatar
Oxymoron

#58 Indlæg af Oxymoron » 25 mar 2014 16:57

Hver dag, jeg kører hjem fra havnen på cykel, bliver jeg overhalet af en ciao eller maxi, og jeg koger indvendigt, fordi det ikke er mig, der sidder på sådan et dyr. Når der findes så mange i byen, hvorfor kan jeg så ikke få fat i en? Jeg drømmer om den dag, det er mig, der overhaler cyklister på knallert.

Brugeravatar
Jonas
Spotify: masshaste
Geografisk sted: Vejen

#59 Indlæg af Jonas » 25 mar 2014 17:04

Ja, hvorfor kan du ikke få fat i en? Hvorfor er du nødt til at cykle? Hvad laver du på havnen? Arbejder du overhovedet? Og hvorfor har du så ikke købt en knallert? Er du ved at betale af på nogle dummebøder?

En eller anden sælger den her for sin gamle morfar (knallertmekaniker). 100% restaureret og nice. 11.500 kroner...
Billede
Dansk Hitler Forum

Brugeravatar
Svingdoeren

#60 Indlæg af Svingdoeren » 26 mar 2014 13:17

Josti skrev:
Svingdoeren skrev:Hvis jeg skulle købe mig en knallert igen, så skulle det helt sikkert være en Honda Express. Fedeste kværn.

Billede
Det greb hun har om styret afslører, at hun er god til at gokke, hehe.
Yes, det har han bemærket. Han er ved at gøre dillarn klar med en omgang lommebillard.

Besvar