podcasts/radio anbefalinger
- Amos
- Geografisk sted: Konstitueret mellemleder på Samos
Re: podcasts/radio anbefalinger
Hvor kan jeg lytte til udsendelserne fra Radio 24syv? Helst uden at skulle betale for en eller anden podcasttjeneste.
#forstårogstøtter
-
Tror alle programmerne kan findes gennem Podimos app, uden at man skal betale.
- haile lassie
- Spotify: 113262106
-
https://www.dr.dk/radio/p1/mine-smukke- ... ninder-1-4
om roller i en fortysomething venindegruppe fra København der drikker lidt rigeligt.
Veninderne er en smule ældre end jeg og jeg kan heller ej nikke genkendende til deres opførsel. Måske derfor jeg finder det lidt interessant at lytte til.
om roller i en fortysomething venindegruppe fra København der drikker lidt rigeligt.
Veninderne er en smule ældre end jeg og jeg kan heller ej nikke genkendende til deres opførsel. Måske derfor jeg finder det lidt interessant at lytte til.
- Jimmi Jazz
- Geografisk sted: Nbro
Aeon Byte Gnostic Radio har on/of været min yndlings podcast i nogle år nu. Værten Miguel Conner er recovering misbruger, horrorforfatter, familiefar og - selvfølgelig - gnostiker. Gæsterne i programmet spænder fra lærde religionsvidenskabsfolk til out there sølvpapirshatte; og Miguel snakker venligt og interesseret (og ret ukritisk) med dem alle om diverse emner, der på en eller anden led kan relateres til gnosticisme eller dét, der ligner (Philip K Dick, UFOer, psykedelika, ny bibelforskning, osv osv)
Jeg får indimellem en overdosis og tager en lang pause, men vender så alligevel tilbage til det selverklærede "Red Pill Cafeteria".
Jeg får indimellem en overdosis og tager en lang pause, men vender så alligevel tilbage til det selverklærede "Red Pill Cafeteria".
kenk skrev:Jaja, den er god med jer og Bathory.
- Langley
- Geografisk sted: Firmamentet
Jeg er ikke kommet igennem noget siden David Runcimans 'Political Ideas'. Men den er også noget af det bedste fra hans hånd overhovedet. Som de andre Cambridge historikere er det centrale i han virke, at formidle ideerne i forhold til deres historiske kontekst. Han skriver jo ikke så gode værker selv, men som kommenterende læser er han virkelig vild
Meister Rumelant har dig
https://youtu.be/K8bxR4mvYnU
https://youtu.be/K8bxR4mvYnU
- Jonas
Politik med Funding og Løvkvist er vildt godt, hvis man vil følge lidt med bag kulisserne i dansk politik. Bonuspoint for gammel svinger,
- Jensth
- Geografisk sted: 2400
Kongetip! Fedt at høre Whiskas.Jonas skrev: ↑04 dec 2020 07:33Politik med Funding og Løvkvist er vildt godt, hvis man vil følge lidt med bag kulisserne i dansk politik. Bonuspoint for gammel svinger,
Edit: programmet fra d. 20/11 er stjernegodt. De taler om fyringen af MJ, redegørelsen og giver en karakteristik af miljø-fødevareministeriet og hvordan fremtiden ser ud med Rasmus Prehn som minister.
Senest rettet af Jensth 04 dec 2020 11:14, rettet i alt 1 gang.
Den fylde, der udfylder svingningernes varighed, er væk.
- Jonas
Thomas Funding får en reparationsbajer. "Jeg drak snaps med Hans Engell i går..." 

- Jensth
- Geografisk sted: 2400
Den fylde, der udfylder svingningernes varighed, er væk.