#Jesuismagiccard

Film & tv, litteratur, billedkunst, mad mm.
Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
Jonas
Spotify: masshaste
Geografisk sted: Vejen

Re: #Jesuismagiccard

#81 Indlæg af Jonas » 13 maj 2016 15:11

Bor endda ude ad Ormslevvej. <3 Stavtrup
Dansk Hitler Forum

Brugeravatar
Antimatter

#82 Indlæg af Antimatter » 10 mar 2018 00:49

Stavtrup OG magic card i den samme tråd. Det er næsten for meget af det gode. Nogen der spiller for tiden? Der er Legacy Cube en uge mere, haha. Antimatters første uge med Legacy Cube har været en katastrofe. Hans ranking faldt med mere end 150 point. fra ca. 1750 til under 1600. Det er fucking ydmygende. Men nu har han lært formatet. Det kører. I sidste spil pulveriserede han et grønt rampdeck med et overlegent grixis kontroldeck, der fik modstanderen til at ragequitte efter første runde. Det er ved at være tid til et trofæ. Plejer nemt at kunne skovle et par trofæer ind om dagen, men det er ikke blevet til et eneste med den her cube :x
Glaucoma, iritis, cataract, crystallised cataract, a nebula in the pupil, conjunctivitis, torn retina, blood accumulation and abscesses

Brugeravatar
Antimatter

#83 Indlæg af Antimatter » 10 mar 2018 03:07

Endelig et fucking trofæ, mand! Det er så uendeligt fortjent, sådan som jeg har arbejdet for det. Grixis kontrol igen. Draft dobbeltlande og fetches før alt andet > ??? > profit
Glaucoma, iritis, cataract, crystallised cataract, a nebula in the pupil, conjunctivitis, torn retina, blood accumulation and abscesses

Brugeravatar
Half_Noise
Geografisk sted: Nordjylland

#84 Indlæg af Half_Noise » 20 aug 2018 15:09

Jeg har ikke haft den store tid til hverken draft eller sealed M19, men der er snart Store Championships, så det kan godt være jeg skal til at forberede mig lidt. Hvad er der af fede arketyper på spil? Jeg har ikke indtryk af at det er lige så fedt som Dominaria var, men der var også ret mange fede viable arketyper. Hvad har folk spillet? Hvad er den fede spice der også holder?
#IMPROVISATION>KOMPOSITION

Brugeravatar
Half_Noise

#85 Indlæg af Half_Noise » 11 sep 2018 14:55

Assassin's Trophy

Brugeravatar
Antimatter

#86 Indlæg af Antimatter » 11 sep 2018 15:12

Ja, det er sjældent Wizards trykker kort der så åbenlyst kommer til at warpe 2-3 formater.

Brugeravatar
Half_Noise

#87 Indlæg af Half_Noise » 11 sep 2018 15:27

Jep. Det bedste kort jeg nogensinde har set spoilet. Køb dit playset nu.

Brugeravatar
Antimatter

#88 Indlæg af Antimatter » 11 sep 2018 15:40

Er allerede udsolgt flere steder.

Brugeravatar
Antimatter

#89 Indlæg af Antimatter » 13 sep 2018 17:26

Billede

Nyt take på Snapcaster Mage :o I en del decks kan man forestille sig at det er bedre at filtrere toppen af biblioteket end at få en 2/1er. Giver også flashback til kort du putter i graveyarden med dens egen surveil. Det er modigt af Wizards at trykke det her, når deres banpolitik de sidste par år har vist at de finder gode cantrip og filtereffekter OP, fordi de gør kontrol og kombo for konsistente i forhold til fair creature decks som Wizards gerne vil have flere af. Jeg kan sagtens forestille mig at et kort som det her viser sig at være en kæmpe fejl. Det er sikkert for at gørep det mere prohibitivt at den koster UU, men jeg ved ikke. Måske skulle de have genovervejet. Jeskai, Grixis og U/W control vil elske det her kort.

Brugeravatar
Antimatter

#90 Indlæg af Antimatter » 13 sep 2018 17:55

Tror den her badboy bliver rigtigt god i standard:

Billede

En 6/6er flying trample for 5 mana kan allerede gøre det af med modstanderen på et par ture, og derudover får du en effekt der kan grave sindssygt dybt i dit bibliotek og fylde din graveyard op. Der har altid været matchups i Magic, særligt mod kontroldecks, hvor du er fuldstændigt ligeglad med at miste liv, fordi det ikke er en del af deres gameplan at putte dig under pres på den måde. Der er det mega godt at kunne bruge liv som en ressource med et kort som det her. Historisk set har nogle af de bedste kort i magic været den type der kan bruge dit liv som en ressource. Tænk Yawgmoth's Bargain og Necropotence.

Besvar