#Jesuismagiccard

Film & tv, litteratur, billedkunst, mad mm.
Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
Antimatter

Re: #Jesuismagiccard

#111 Indlæg af Antimatter » 21 sep 2018 16:31

Men stærkt gået at have monobrow som 17-årig.
Glaucoma, iritis, cataract, crystallised cataract, a nebula in the pupil, conjunctivitis, torn retina, blood accumulation and abscesses

Brugeravatar
Antimatter

#112 Indlæg af Antimatter » 21 sep 2018 16:36

Ærgrer mig også at vi ikke ser ham i et format hvor han kan spille Krark Clan Ironworks eller sådan noget. Jeg er en af dem der får hard-on på, når jeg ser de bedste kombospillere jonglere med triggers i et tempo hvor det sortner for øjnene.
Glaucoma, iritis, cataract, crystallised cataract, a nebula in the pupil, conjunctivitis, torn retina, blood accumulation and abscesses

Brugeravatar
Antimatter

#113 Indlæg af Antimatter » 21 sep 2018 18:06

Så er der drama. Gerry Thompson boycotter Worlds med det her rant, der opsummerer alt om hvorfor professionel magic sutter hårdt og har gjort det så længe:

https://www.reddit.com/r/magicTCG/comme ... layer_and/

Brugeravatar
Antimatter

#114 Indlæg af Antimatter » 22 sep 2018 03:54

Hey, Jallan, har du set Paulo Vitor Damo Da Rosa går i Antimatters fodspor og hyper Doom Whisperer? Han siger Doom Whisperer er et af de vigtigste kort i et nyt standard deck der misbruger den mekanik. Han kalder det BU turbo-surveil.

https://www.channelfireball.com/article ... -standard/
A 6/6 flying, trample for 5 isn’t bad, filtering your draws is pretty good, and triggering surveil all the time is incredible.
Real kender real 8)

Brugeravatar
Antimatter

#115 Indlæg af Antimatter » 25 sep 2018 16:47

Half_Noise skrev:
21 sep 2018 16:16
Jeg tror også Izzet Tempo bliver det vi ser oftest i Izzet men der er muligheder for et U-centreret Izzet kontroldeck med Firemind's Research og Niv Mizzet som engines. Jeg tror godt det kan være ret stærkt, men det bliver svært at samle på en regulær basis.

Skal i til prerelease? Hvilken guild vælger i til jeres prereleasepack? Jeg tror jeg kommer til at gå med Golgari bare fordi der er en mulighed for prerelease Trophy som nok skal blive $$$ værd. Jeg mangler ikke alverden point for at kvalle til Nationals, så det kunne være fedt hvis det også gik godt til prerelease, men jeg har ikke spillet Sealed længe, så jeg har ikke de helt store forventninger.

Husk at Worlds starter i aften og at de spiller Team Sealed I Guilds, som en del af det. Første pro plays med de nye kort!
Tror du Firemind's Research er spilbar i limited? Det virker på mig som sådan et kort man har held med en gang i hele formatets levetid, fordi det er så restriktivt. Det ser knapt nok ud til at være manainvesteringen værd i et dedikeret constructed deck. Det er svært nok at spille 5 instants og sorceries i de fleste decks. Tænk på hvor mange instants og sorceries du kan få plads til i dit deck. Selv i et rimeligt fokuseret spelldeck vil du ikke kommer over 10-12 instants og sorceries, når du også skal have win conditions, billige blockere osv. Og overvej hvor dårligt et topdeck det er. Hvis ikke du rammer den perfekte sequencing, men topdecker den senere end tur fire er det for det meste et fire mana cantrip eller en seks mana divination. Sådan ville det være i de fleste sets. Måske er det nemmere at ramme den kritiske masse af instants og sorceries i det her format, fordi det er designet til det med jump start osv.

Brugeravatar
Half_Noise
Geografisk sted: Nordjylland

#116 Indlæg af Half_Noise » 25 sep 2018 19:46

Klart, det er da uden tvivl et svært kort at få ordentligt i spil. Jeg tror jeg sidder lidt fast i Storm (som jo fandeme også er tilbage i Guilds, men heldigvis ikke lige så stærkt), som jrg er ved at bygge i Modern. Jeg er slet ikke nået til at begynde på det her limitedformat, jeg er stadig mest i constructed brews. Jo mere jeg dog ser på det, jo mere er jrg overbevist om at Boros er den lidt for gode, men også lidt for hjernedøde arketype i det her format. Jeg håber bare ikke vi endelig er kommet af med Red Deck Wins til fordel for Boros Deck Wins, ihvertfald ikke i Standard.
#IMPROVISATION>KOMPOSITION

Brugeravatar
Jallan
Geografisk sted: Fanget i en barometerlomme

#117 Indlæg af Jallan » 25 sep 2018 20:47

Boros var også ekstremt OP i sidste Ravnica block. Er self self-correcting i draft, men det var helt broken i sealed.

Fireminds research er med sikkerhed unplayable. Hvis den havde været uncommon havde det været realistisk. Som rare, nej.
'I for unge til ironi' :lol:

Brugeravatar
Half_Noise
Geografisk sted: Nordjylland

#118 Indlæg af Half_Noise » 26 sep 2018 10:41

Jaja, Fireminds Research er helt sikkert unplayable i limited, men jeg tænker som sagt også stadig i constructed. Jeg tror stadig ikke det er et kort der kommer til at se spil, men jeg håber virkelig at det finder en plads i et solidt tier2 deck eller sådan noget, for det har potentiale til at dominere, hvis det kommer rigtigt i spil. Burnbaseret kontrol med Search for Azcanta som filter, eller sådan noget. Lad os kalde det et forsøg på at bevare n00b-faktoren. Det er trods alt noget af det sjove ved et nyt set. Det er jo ikke særligt fedt bare at tale om Assassin's Trophy hele dagen.

Skide Boros. Jeg har fået skrevet mig op til at vælge Dimir-prereleasepacken, men om det så også ender med at være Dimir man spiller...
#IMPROVISATION>KOMPOSITION

Brugeravatar
Jallan
Geografisk sted: Fanget i en barometerlomme

#119 Indlæg af Jallan » 26 sep 2018 10:50

Er de begyndt på det igen? Det er jo det værste lort, troede de var stoppet igen? Sidste Ravnica release var vidst første gang de havde det der vælg en guild pakke. Husker det som om de 8 bedste i Faraos Cigar var Boros.
'I for unge til ironi' :lol:

Brugeravatar
Antimatter

#120 Indlæg af Antimatter » 26 sep 2018 11:01

Hvorfor er det lort? Har aldrig spillet en prerelease med guild pakker før.

Besvar