CS:GO - #ToTheStars

Film & tv, litteratur, billedkunst, mad mm.
Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
Jallan
Geografisk sted: Fanget i en barometerlomme

Re: CS:GO - #ToTheStars

#161 Indlæg af Jallan » 12 sep 2018 11:20

Spændende om Astralis bliver revet fuldstændig i stykker af Zeus ligesom sidst :lol:
secondtoughestintheinfant skrev:Jallan

Brugeravatar
Jallan

#162 Indlæg af Jallan » 12 sep 2018 11:21

kenk skrev:
12 sep 2018 10:24
Så er det i dag, at Majoren starter for alvor.

Turneringen spilles i Buchholz-systemet, ligesom kvalifikationsturneringen. Det vil sige: For at komme i kvartfinalen skal man vinde 3 af op til 5 kampe og holdene parres løbende i de 5 kampe med hold som har samme score som dem selv. Dvs. at hold som efter i dag er 1-0 i morgen vil møde et andet hold som er 1-0, og hold der efter i dag er 0-1 vil møde et andet hold som er 0-1. Og så fremdeles. Det vil sige, at de to stærkeste hold nøjes med at skulle spille 3 kampe, før de er klar til kvartfinalen, mens tre hold vil nå at spille 5 kampe og de resterende fire hold 3 kampe. De første fire runder er Best of 1-kampe, mens femte og sidste runde er Best of 3-kampe.

Mine kvartfinale-picks:

- Astralis
- Liquid
- FaZe
- NaVi
- MIBR
- Hellraisers
- G2
- NiP
6/8 er vel nærmest sikre, men mon ikke Vega kan snige sig ind i stedet for Hellraisers eller G2, Kenk? De virkede da ok meget on fire i den indledende, selvom det self fortsat ville være overraskende hvis de klarer den.

Brugeravatar
kenk
Geografisk sted: Århus

#163 Indlæg af kenk » 12 sep 2018 11:26

Jallan skrev:
12 sep 2018 11:21
kenk skrev:
12 sep 2018 10:24
Mine kvartfinale-picks:

- Astralis
- Liquid
- FaZe
- NaVi
- MIBR
- Hellraisers
- G2
- NiP
6/8 er vel nærmest sikre, men mon ikke Vega kan snige sig ind i stedet for Hellraisers eller G2, Kenk? De virkede da ok meget on fire i den indledende, selvom det self fortsat ville være overraskende hvis de klarer den.
Jo, det er meget muligt. Men jeg kan bare godt lide HellRaisers, og jeg har en mærkelig fidus, som jeg slet ikke kan bakke op med andet end et hunch, til G2. G2 har jo nærmest ikke spillet de seneste mange måneder, og til de to turneringer, de har spillet, har de været ringe... men!

Brugeravatar
Jallan

#164 Indlæg af Jallan » 12 sep 2018 11:29

Ok, min ven. Vi glæder os bare sammen til Astralis - NaVi i aften. Sikke en start. Jeg må sige, at jeg synes turneringen er sindssygt spændende. Astralis har altså ikke virket så totalt dominante de sidste par uger, så om ikke andet bliver det da sindssygt spændende hele vejen igennem.

Reelt kunne NaVi, MIBR, Liquid, Astralis alle tage den. De andre ville overraske mig.

Brugeravatar
kenk

#165 Indlæg af kenk » 12 sep 2018 11:37

Jallan skrev:
12 sep 2018 11:29
Reelt kunne NaVi, MIBR, Liquid, Astralis alle tage den. De andre ville overraske mig.
Meget enig. Men jeg synes det er vovet at holde FaZe udenfor gruppen af potentielle vindere. De har altså bare det på papiret stærkeste hold...

Samlet set, så tror jeg desværre, at min favorit tipper mod Liquid. Der er så meget fire power på det hold; og ganske som du siger, så er Astralis desværre ikke på toppen. Med mindre de render ind i hinanden i playoffs, så tror jeg, at vi - igen, igen - får en finale mellem Liquid og Astralis, men desværre med Liquid som vinder denne gang. Og hvis de mødes før finalen, ja, så tror jeg desværre, at Liquid ekspederer Astralis ud... :cry:

Brugeravatar
Jallan

#166 Indlæg af Jallan » 12 sep 2018 13:00

FaZe sejler jo, m8? Den ene dag spiller de som kæmpe champs, den næste dag er de totalt lort. Men ja, de har satme et sygt hold på papiret. Bortset fra Karrigan :lol:

Brugeravatar
kenk

#167 Indlæg af kenk » 12 sep 2018 13:24

Mjah... de var selvfølgelig rimelig skod både i Stockholm og til ELEAGUE, men stadig: Vælger NiKo og GuardiaN at gå i beast-mode, og kan Olofmeister og Rain så time deres gode kampe til, når modstanden er hårdest... Selvfølgelig meget "hvis, hvis og hvis", men stadig realistisk nok til, at de skal regnes som mulige vindere, synes jeg.

Brugeravatar
Jallan

#168 Indlæg af Jallan » 12 sep 2018 13:34

Ja, det er da bare super meget hvis. Astralis' styrke er vel netop at de som hold er så sygt stabile. Man kan jo sige det samme om stjernerne på de andre tophold. Hvis de lige rammer dagen hver dag, så....

Men self har du ret i at man ikke bare kan afskrive FaZe.

Brugeravatar
kenk

#169 Indlæg af kenk » 12 sep 2018 15:06

Og bedst som jeg havde skrevet det, så lagde FaZe selvfølgelig ud med at blive smadret 16-5 af BIG... :lol:

Brugeravatar
Jallan

#170 Indlæg af Jallan » 12 sep 2018 18:31

LOOOOL :lol: Det er fandeme stenet at nogen der mellem sig har så meget erfaring er så sygt ustabile.

Besvar