lejlighedsbørsen

Musikerkontakt, efterlysninger, rubrikannoncer, reklame for dig selv, din fest, dit band og meget mere.
Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
J Spaceman
Geografisk sted: Vesterbro

Re: lejlighedsbørsen

#931 Indlæg af J Spaceman » 19 dec 2018 17:12

00Void skrev:
19 dec 2018 09:56
I ved godt man bliver fuldstændig sindssyg af at bo på landet, ikke? Med mindre man selvfølgelig har pløjet sydeuropa rundt i en autocamper. Så er det vel en opgradering.
Præcis! At omgås andre mennesker dæmper de mest sindssyge sider af sindet, mens de får fuldstændig frit spil, når man isolerer sig.

Jeg burde også snart flytte til en større by. London føles efterhånden lidt som en landsby, og jeg er ved at få klaustrofobi.
Senest rettet af J Spaceman 20 dec 2018 01:18, rettet i alt 1 gang.
Jon A skrev:Bidrag med noget.

Brugeravatar
Jallan
Geografisk sted: Fanget i en barometerlomme

#932 Indlæg af Jallan » 19 dec 2018 17:24

Lyder som om det er noget andet du skal kigge efter.
Med intens hilsen

Jallan

Brugeravatar
J Spaceman
Geografisk sted: Vesterbro

#933 Indlæg af J Spaceman » 19 dec 2018 17:40

No shit! :o
Jon A skrev:Bidrag med noget.

Brugeravatar
eini
Geografisk sted: ønskeøen

#934 Indlæg af eini » 19 dec 2018 18:44

00Void skrev:
19 dec 2018 09:56
I ved godt man bliver fuldstændig sindssyg af at bo på landet, ikke? Med mindre man selvfølgelig har pløjet sydeuropa rundt i en autocamper. Så er det vel en opgradering.
Det er da derfor man skal have et kollektiv, og et der er stort nok til at det er sjovt, og så evt. dele en lejlighed i KBH som man kan crashe i. I øvrigt har jeg haft fin succes med at blive hvirvlende sindssyg i byen. Tværtimod kan den landlige ro være med til at dyndet lægger sig lidt.
"Hvis musikken afspejler tiden vi lever i, må det eddermamen være trist at være ung i dag. For det lyder som om man sidder som en mumie inde på sit børneværelse og der står en ude på gangen og råber ind til dig, ikke et party råb, men i en tone der er lige så trist som dit eget liv."

Brugeravatar
Jallan

#935 Indlæg af Jallan » 20 dec 2018 02:49

Skal fandeme også væk fra byen og det der deperate ræs efter en meningsfuld identitet. Men altså... hver ting til sin tid :lol:
Med intens hilsen

Jallan

Brugeravatar
00Void

#936 Indlæg af 00Void » 20 dec 2018 17:32

Det er fandme da også nemt at sige når man skal spille på roadburn.

Edit: jeg fandt i øvrigt ud af det hurtigt. Brønshøj. Alt det gode.
fire hang out with me

Brugeravatar
Sille...sille...

#937 Indlæg af Sille...sille... » 25 dec 2018 19:06

Det er altså vildt fedt at bo på landet. Jeg er klart blevet mindre skør af det. Eneste rigtige minus er, at man ikke får bevæget sig nok, fordi for mange ting ligger i bil-afstand (og fordi det er sværere at overtale sig selv til at cykle fire kilometers regnvejrstur over åbent land end gennem København).

Bornholm har mange billige boliger, særligt hvis man gider bo inde i landet. Det er hurtigere at komme til København med flyet, end det er for fx Eini i Birkerød. Også lidt dyrere, godt nok. Og lidt mere klimaskod.
whose fool are you?

Brugeravatar
eini
Geografisk sted: ønskeøen

#938 Indlæg af eini » 27 dec 2018 22:16

Ret meget mere klimaskod, desværre. Og næppe hurtigere end 30 minutter med S-toget trods alt.

Men jeg er faktisk begyndt at lure lidt på Bornholm. Det er jo så fucking optur at bo i hus, og der er pænere på Bornholm end på Falster. Men jeg er også svært glad for Birkerød. Her er virkelig mange ravsmykker og et formidabelt vinudvalg.
"Hvis musikken afspejler tiden vi lever i, må det eddermamen være trist at være ung i dag. For det lyder som om man sidder som en mumie inde på sit børneværelse og der står en ude på gangen og råber ind til dig, ikke et party råb, men i en tone der er lige så trist som dit eget liv."

Brugeravatar
Jallan

#939 Indlæg af Jallan » 27 dec 2018 23:05

Til gengæld lyder det som om menneskene i Birkerød er decideret rædselsfulde. Hver gang der er en helikopter ude og lede efter ældre mennesker der er forsvundet modtager politiet klager over støjen :lol:
Med intens hilsen

Jallan

Brugeravatar
andreassyr
Geografisk sted: Fakultet for Komparativ Irrelevans

#940 Indlæg af andreassyr » 28 dec 2018 21:00

Jeg kunne satme godt tænke mig at bo ved vandet nær Allinge eller sådan noget og ernære mig som grafiker og deltidslandmand/restaurantejer og cykle rundt i almindingen på en gravelracer i min fritid. Have en kollektivt drevet æbleplantage og hønsehold, en gigantisk køkkenhave og en månedlig aften på Gæstgiveren med weird improvisationsmusik. Og så videre.
Spot On

Besvar