lejlighedsbørsen

Musikerkontakt, efterlysninger, rubrikannoncer, reklame for dig selv, din fest, dit band og meget mere.
Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
Fyrst W
Geografisk sted: I hvalens bug

Re: lejlighedsbørsen

#951 Indlæg af Fyrst W » 30 dec 2018 18:16

leapfrog skrev:
30 dec 2018 12:23
Hvor er Danmark fedest?
Altså hvilken kommune? Det er Lolland. Her er 24 procent 'svært overvægtige' ifølge den seneste udgave af Den Nationale Sundhedsprofil.
På regionsplan er det Region Sjælland, hvor 20,4 procent af befolkningen i 2017 hørte til i den kategori.
Double penetration og så BANG! BANG!

Brugeravatar
Piverenseren
Geografisk sted: Ved siden af mig selv

#952 Indlæg af Piverenseren » 30 dec 2018 20:24

andreassyr skrev:
30 dec 2018 08:48
Det var sgudda satans som i allesammen læser alting fuldstændig bogstaveligt for tiden. Hvis man - som jeg - har været i en håndboldhal i provinsen ved man godt at foreningsdanmark lugter af teenageangst, fritter og rascisme. Men nu har denne tråd jo de sidste par sider handlet om de noget idealiserede billeder af udkanten man nemt kan gå og opfinde - mestendels mod bedre vidende.
Jojo, men Jorden kalder osv.

I det hele taget kan jeg ikke forestille mig noget mere ensomt end at bo i hus, da min likviditet kun tillader huskøb i demografier,[/enter fordom baseret på egen kropslig indlagrede empiri] hvor den gangbare kulturelle og menneskelige kapital lader noget tilbage at ønske[/fordom slut]. Det eneste, der - for mig - giver mening at bosætte sig i for sådan nogle som os (som er Svingninger-agtige med hel- eller halvobskur smag i dette og/eller hint) er storbyer, da man pga. antallet af mennesker øger sandsynligheden for at finde ligesindede. Man skal godt nok være glad for at slå græs, plante chilier og have et bryggers, hvis dét skal kunne stå i forhold til det. Relationer og LOL vil altid komme i første række, og jeg tror, at det er meget usundt for sjælen, hvis man ikke tager det hensyn med i sin planlægning.
Og seer Du Daarlighed fiern og nær,
Saa buk.
Om alting galt og forstyrret er,
Saa buk.
Hvad bryder Du Dig om Folk og Riger?
Drik Punsch, vær doven, og fjas med Piger,
Og tie, buk atter,
Hold Munden, buk atter,
Og tie!

Brugeravatar
not_batman
Geografisk sted: for enden af markvejen...

#953 Indlæg af not_batman » 30 dec 2018 20:40

makrel skrev:
18 dec 2018 15:44
kulsoen skrev:
18 dec 2018 15:34
Lol den vandmølle er sgu da ikke billig. Det her er billigt https://billigthus.dk/detail/3debbfd0-5 ... 31-ebberup

Er klar på at starte kollekstiv i Ræveskoven. I siger bare til
Men med stråtag følger en ekstra forsikring. Det skulle vist ikke være særlig billigt. Og så trænger det til at blive omtækket snart.
Og bindingsværk. Kan være noget værre juks. Men det er mere det indvendige der ser ud til at skulle laves. Og haven. Du godeste. Jeg er VILD med stålporten uden hegn til!
stråtag gør en husforsikring relativt dyr, men når der bliver lavet en brandhæmmende barriere falder den med 50%. kunne evt ordnes ifm udskiftning. man kan osse pøse sådan et kemikalie på, men det bliver vasket af over årene. mht bindingsværk, så er det ikke så slemt. en stor fordel er at tavlerne gør arbejdsområderne ret overskuelige. ellers kan man bare banke dem ud 8) sørg for ikke at bruge metal til samlinger, brug kun kalkmørtel - og lad træet kunne ånde. så kan man ellers skifte bindingsværksdelene løbende; det er ikke så svært
om ikke andet, så har du en middelmådig musiksmag og en halvstor samling af david tibet-effekter..

Brugeravatar
not_batman

#954 Indlæg af not_batman » 30 dec 2018 20:51

Piverenseren skrev:
29 dec 2018 23:13
Fællesskaber? :lol: Der er vist nogen, der aldrig har boet og levet i vandkantsdanmark. Medmindre du snakker om bingo og håndbold og sådan noget.
hehe true. folk på landet danner lidt nogle andre fællesskaber end inde i byen - men det hjælper gevaldigt på integrationsfaktoren at have børn. og så lære sig selv at høre musik højt nok inde i hovedet til at kunne overdøve sting og dodo & the dodos...
om ikke andet, så har du en middelmådig musiksmag og en halvstor samling af david tibet-effekter..

Brugeravatar
Jonas
Spotify: masshaste
Geografisk sted: Vejen

#955 Indlæg af Jonas » 30 dec 2018 21:01

andreassyrs drøm lyder 1:1 som alle de udflytterdrømme, der aldrig bliver til noget. Men jeg hepper fandeme på det. Jeg fatter egentlig ikke, at det er så svært at koordinere. Det er ren Moloch.

Vælg en by i fællesskab eller lav en afstemning. Sørg for gensidigt forpligtende aftaler. Flyt derhen. Det er nytteløst at sidde og drømme hver for sig.
HIL ANTIFA

Brugeravatar
eini
Geografisk sted: ønskeøen

#956 Indlæg af eini » 31 dec 2018 10:35

Jeg er med GOAT her. Mit lejemål ophører i 2020, og så er jeg klar på at rykke.
"Hvis musikken afspejler tiden vi lever i, må det eddermamen være trist at være ung i dag. For det lyder som om man sidder som en mumie inde på sit børneværelse og der står en ude på gangen og råber ind til dig, ikke et party råb, men i en tone der er lige så trist som dit eget liv."

Brugeravatar
not_batman

#957 Indlæg af not_batman » 31 dec 2018 12:37

dem der har lyst må da gerne prøve at låne/passe mit sted i sommerferien - sålænge dyrene bliver set efter og græsset slået af og til.

Brugeravatar
leapfrog
Geografisk sted: på bunden af øresund

#958 Indlæg af leapfrog » 31 dec 2018 13:13

Fyrst W skrev:
30 dec 2018 18:16
leapfrog skrev:
30 dec 2018 12:23
Hvor er Danmark fedest?
Altså hvilken kommune? Det er Lolland. Her er 24 procent 'svært overvægtige' ifølge den seneste udgave af Den Nationale Sundhedsprofil.
På regionsplan er det Region Sjælland, hvor 20,4 procent af befolkningen i 2017 hørte til i den kategori.
Fyrst W har altid været garant for frisk fyr/onkel/halvfemser-humor. Noget andet er: Er Fyrst W stærk i statistik og udtræk fra statistikbanken?

Togdriften er sikret fra Fakse Ladeplads i mange år frem. Det er den dog ikke til Rødby! De lukker for kontinentalforbindelsen i 2020. Skandale! Det var ellers også en drøm - Rødbyhuset. Jeg gad godt have et hus med udsigt til havet og havnen i Fakse Ladeplads, men mine planer ligner meget syrs og jeg falder i Jonas' fælde, tror jeg. Det bliver aldrig til noget. Til gengæld tror jeg på et eksilår eller to. Det har jeg energien og viljen til.

Broder Salsa
Geografisk sted: Dodge City

#959 Indlæg af Broder Salsa » 01 jan 2019 17:37

Har du nogensinde været i Rødby? Lyder nærmere som mareridtet.

Brugeravatar
Frcaheal

#960 Indlæg af Frcaheal » 02 jan 2019 13:05

Som tidligere indbygger i Rødby kan jeg heller ikke se, hvordan det på nogen måde kan være en drøm. Da vi flyttede derfra for 25 år siden, var der endda stadig masser af forretninger i byen. Jeg var dernede igen for, og det husker jeg ret præcist, da jeg så VM-finalen 2006 der, 12 ½ år siden, og der var alt lukket. Jeg formoder ikke, at det er blevet bedre siden. Skulle det dog alligevel være noget, så har en af mine venner, Ejendomsspekulanten, vist lige opkøbt et hus der på tvangsauktion, som kommunen ellers ville have revet ned, som han får renoveret og sat til salg på et tidspunkt.
God hvid jul til alle(!)

Besvar