Festival of Endless Gratitude [FoEG]

Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
Morten
Geografisk sted: Hovedstadsområdet

Re: Festival of Endless Gratitude [FoEG]

#1281 Indlæg af Morten » 13 sep 2020 19:07

Göttsching og Roginski var super godt. Resten var noget blandet og lidt til den pæne side. Der manglede selvsagt noget helt udknaldet beskidt drone eller rock, og virkelig underligt, at det sluttede lige før midnat, når FoEG normalt først lige er begyndt at finde sig selv ved den tid.
Men kig/lyt selv til lidt af det meste her: https://www.youtube.com/watch?v=orylndz ... chlaubruun
Og tusind tak til arrangørerne, kunstnerne, og alle jer der gør FoEG til noget helt særligt!
Simplify

Brugeravatar
Dan Dare
Geografisk sted: Funkytown
Kontakt:

Re: Festival of Endless Gratitude [FoEG]

#1282 Indlæg af Dan Dare » 16 sep 2020 14:13

En lille uofficiel tak fra en arrangørs side til Eini, Morten og alle andre pæne ord vi har hørt. Er glad for, at I følte vi havde styr på corona-reglerne. Det har været en underlig omgang, men syntes at vi lærte hurtig. Og folk var virkelig søde til at forstå vores situation, og være med til at holde på formerne. Tak for det.

Koncertmæssigt var jeg selv helt vild med:
Roginski - underligt nok har jeg ikke fået hørt ham før, selvom jeg vist har været i hvert fald på FFFF og andre steder, hvor han har spillet.
Marja Ahti - Bare fint og dejligt, og det jeg havde brug for at læne mig tilbage til.
M. Göttsching + Cirklen - Den stille midterdel var ikke helt mig, men resten var godt. Kendte ikke albumment, så lidt sjov med de ret 70'er guitarsolier indimellem.
Sandra Boss - Virkelig fint og lige på den rigtige side af grænsen af det lidt for underlige. Der var en mening med det.
Anders Lauge Meldgaard - synes altid han leverer, og det var meget Anders Lauge Meldgaard-agtigt musik.

Ville gerne have set Katrine Elbo og Blake Hargreaves også, men der var jeg igang med et eller andet andet.
I'm a good citizen, I'm a good father, I recycle and I masturbate. And I'm proud of it.
GOAT skrev: Lad være med at bruge ondsind og overlæg til at forklare noget, som bedre kan forklares af inkompetence.
Hygger også lige med budding

Besvar