Festival of Endless Gratitude [FoEG]

besked
Forfatter
Brugeravatar
Dan Dare
Geografisk sted: Funkytown
Kontakt:

Re: Festival of Endless Gratitude [FoEG]

#1251 Indlæg af Dan Dare » 24 aug 2020 07:42

Enola Gay skrev:
23 aug 2020 19:30
Jeg misser sikkert et eller andet, men altså, hvordan afholdes foeg taget #dissetider i betragtning?
Koncertkirken, færre mennesker, siddepladser med afstand og færre koncerter end normalt.
I'm a good citizen, I'm a good father, I recycle and I masturbate. And I'm proud of it.
GOAT skrev: Lad være med at bruge ondsind og overlæg til at forklare noget, som bedre kan forklares af inkompetence.
Hygger også lige med budding

Brugeravatar
Fisker Thomas
Geografisk sted: Institut Benjamenta
Kontakt:

#1252 Indlæg af Fisker Thomas » 24 aug 2020 09:05

Dan Dare skrev:
24 aug 2020 07:42
Enola Gay skrev:
23 aug 2020 19:30
Jeg misser sikkert et eller andet, men altså, hvordan afholdes foeg taget #dissetider i betragtning?
Koncertkirken, færre mennesker, siddepladser med afstand og færre koncerter end normalt.
Kan man stå udenfor og ryge og drikke og ikke få set musikken?
"Det provokerer mig, at vores nuværende regering har det som formål, at vi allesammen skal leve tre år længere.
Hvad med i stedet at give tilladelse til eutanasi, for så sjovt er livet trods alt heller ikke."

Jytte Nørtoft Jensen, Silkeborg.

Brugeravatar
foeg
Kontakt:

#1253 Indlæg af foeg » 25 aug 2020 21:16

Så er der nyt om billetsalget. Det starter i morgen aften klokken 20 og kommer til at foregå via tikkio.com. Af indlysende årsager er der et begrænset antal billetter, så tøv ikke for længe, hvis du vil med.

Som Dan Dare er inde på, vil det blive en festival tilpasset til omstændighederne og de gældende regler. Vi melder mere ud om retningslinjer (og Fisker Thomas' muligheder for udendørsrygning) når vi kommer nærmere på festivalen.

Desuden er der kommet lidt tilføjelser til programmet. Tyvstjålet fra facebook:

💮 KATRINE GRARUP ELBO (DK) - SLUTSANG / endpoem
A founding member of the sound collective We like We, violinist and composer Katrine Grarup Elbo is active in a range of ensembles that span improvisation, composition, performance and installation. At FoEG she will perform SLUTSANG / endpoem, a song cycle of seven movements based on fragments of poems by Danish poet Julie Mendel. SLUTSANG features five young voices accompanied by solo violin with electronic effects and is Elbos first solo work taking cues from contemporary American composers such as Meredith Monk and Julia Wolfe.

💮 GATE HAND (DK)
Simultaneously distinctly matter-of-fact, comforting, present, inexplicably other-worldly and nightmarishly unsettling Songs to the Keeper - the debut from duo Gate Hand (Claus Haxholm and Francesca Buratelli) - is the perfect soundtrack to the strange year that is 2020. Voices, whispers and fragments of melodies weave in and out and around each other, and every time a song seems to find it's balance, something unexpected throws us out of the track again.

💮 SANDRA BOSS (DK) - LUFT
Sandra Boss is a composer and sound artist based in Denmark. Her work often evolves in the intersection, where machines and instruments become sculptures of sound. The later years she has been using the organ as a synthesizer and as an organism of sound while aiming at revealing new perspectives to the instrument. At FoEG she will perform LUFT; a performance for midi-controlled pipe organ, which evolves as an exploration of the instrument’s exhaling and inhaling. With a specially designed, midi-controlled pipe organ, Sandra uses the air blower system of the organ to create rhythms and sonic structures.

Brugeravatar
simonvt

#1254 Indlæg af simonvt » 26 aug 2020 20:41

Det gik satme hurtigt :sad:
Kan man se hvem der spiller hvornår, så man kan overveje hvilke enkelt dage man skal købe til?

Brugeravatar
Morten
Geografisk sted: Hovedstadsområdet

#1255 Indlæg af Morten » 26 aug 2020 20:59

simonvt skrev:
26 aug 2020 20:41
Det gik satme hurtigt :sad:
Kan man se hvem der spiller hvornår, så man kan overveje hvilke enkelt dage man skal købe til?
https://www.facebook.com/endlessgratitude

THURSDAY (evening)
Blake Hargreaves (CA)
Raphael Roginski (PL)
Bankerot (DK)

FRIDAY (evening)
Lamin Fofana (SL)
Anders Meldgaard (DK)
Minais B (DK)

SATURDAY (afternoon + evening)
Marja Ahti (FI)
Lieven Martens (BE)
Manuel Göttsching & Cirklen (DE/DK)
Gate Hand (DK)

SUNDAY (afternoon)
Sandra Boss (DK)
Katrine Grarup Elbo (DK)
Simplify

Brugeravatar
simonvt

#1256 Indlæg af simonvt » 26 aug 2020 21:04

Tak.. Havde på fornemmelsen at Göttsching ville være lørdag :cry:

Brugeravatar
Enola Gay
Geografisk sted: Smeerenburg

#1257 Indlæg af Enola Gay » 28 aug 2020 19:26

Hvis der er nogen, der har en lørdagsbillet, de alligevel ikke skal bruge, vil jeg gerne aftage.
Bellum omnium contra omnes

Brugeravatar
simonvt

#1258 Indlæg af simonvt » 30 aug 2020 12:37

Enola Gay skrev:
28 aug 2020 19:26
Hvis der er nogen, der har en lørdagsbillet, de alligevel ikke skal bruge, vil jeg gerne aftage.
x2 jeg køber også gerne overskydende lørdagsbillet

Brugeravatar
Tonic Satan
Geografisk sted: Jeg er i lommen på dig

#1259 Indlæg af Tonic Satan » 31 aug 2020 13:27

Jaeh, også her.
yesoffense skrev:
27 nov 2019 13:41
jeg vasker trods alt ikke hitler.

Brugeravatar
Fisker Thomas
Geografisk sted: Institut Benjamenta
Kontakt:

#1260 Indlæg af Fisker Thomas » 01 sep 2020 08:39

Jeg ku også godt. Det er åbenbart ikke sådan at komme til FOEG i år.
"Det provokerer mig, at vores nuværende regering har det som formål, at vi allesammen skal leve tre år længere.
Hvad med i stedet at give tilladelse til eutanasi, for så sjovt er livet trods alt heller ikke."

Jytte Nørtoft Jensen, Silkeborg.

Besvar