Festival of Endless Gratitude [FoEG]

Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
eini

Re: Festival of Endless Gratitude [FoEG]

#1271 Indlæg af eini » 11 sep 2020 11:26

Torsdag var en stærk start!

Ham den første orgelmand var en virkelig god åbner. Raphael Roginski var toppen. Og jeg kunne virkelig også godt lide Bankerot.
Meget smagfuldt lysdesign og interiør i det hele taget. Meget tjekket afvikling. Elsker virkelig foeg for at køre som det gør med færrest mulige virkemidler anvendt til det bedst tænkelige resultat. Fuld af beundring for arrangørerne og ville ønske de tilrettelagde mere af verden.

Man kan allerede nu mærke at det er en mere musik-fokuseret foeg end det har været i nogle år. Når musikken spiller, sidder man på sin plads og lytter. Det er fedt. Især hvis musikken holder niveauet fra i går og mon ikke den gør det.

I øvrigt smart at være freeform-indie #idissecoronatider fordi kutymen allerede er at stå og snakke i en cirkel med en meters afstand, hilse akavet og styre målrettet uden om hinanden medmindre man har en specifik grund til andet. Minimal social omvæltning.
Remember, the algorithm only learns from you. Do not thank the algorithm. You are here because you are you.

Brugeravatar
Kong Louie

#1272 Indlæg af Kong Louie » 11 sep 2020 12:49

eini skrev:
11 sep 2020 11:26
I øvrigt smart at være freeform-indie #idissecoronatider fordi kutymen allerede er at stå og snakke i en cirkel med en meters afstand, hilse akavet og styre målrettet uden om hinanden medmindre man har en specifik grund til andet. Minimal social omvæltning.
:crown: At være indie er at være prepper.
Now I'm the king of the swingers

Brugeravatar
Dan Dare
Geografisk sted: Funkytown
Kontakt:

#1273 Indlæg af Dan Dare » 12 sep 2020 11:22

Kl 13 bliver der sat 12 ekstra lørdagsbilletter til salg. Max 1 billet pr transaktion.
I'm a good citizen, I'm a good father, I recycle and I masturbate. And I'm proud of it.
GOAT skrev: Lad være med at bruge ondsind og overlæg til at forklare noget, som bedre kan forklares af inkompetence.
Hygger også lige med budding

Brugeravatar
Kong Louie

#1274 Indlæg af Kong Louie » 12 sep 2020 11:33

hvad koster de?

og hvor køber man?
Now I'm the king of the swingers

Brugeravatar
Dan Dare
Geografisk sted: Funkytown
Kontakt:

#1275 Indlæg af Dan Dare » 12 sep 2020 13:19

Hov her: https://tikkio.com/tickets/14612-festiv ... itude-2020

Der er vist stadig enkelte tilbage

Og det er 190 kr
I'm a good citizen, I'm a good father, I recycle and I masturbate. And I'm proud of it.
GOAT skrev: Lad være med at bruge ondsind og overlæg til at forklare noget, som bedre kan forklares af inkompetence.
Hygger også lige med budding

Jonis
Geografisk sted: Kbh.

#1276 Indlæg af Jonis » 12 sep 2020 15:17

Pga. sygdom har jeg to billetter til salg til i aften, hvis nogen stadig skulle mangle.

Edit: Nu har jeg én billet til salg.
Every time I go through Jersey I stop in for a taste.

Syme

#1277 Indlæg af Syme » 13 sep 2020 11:12

Første gang hende fra Gate Hand tog sin saxofon frem, var min umiddelbare tanke: Det ville være det sjoveste i verden, hvis hun nu viser sig at være en sublim saxofonist. Men nej.
There the butcher's shop stinks to the leaden sky;
There the fish shop stinks differently, but worse.

Brugeravatar
stilhed
Geografisk sted: on a mountain
Kontakt:

#1278 Indlæg af stilhed » 13 sep 2020 13:34

Syme skrev:
13 sep 2020 11:12
...
vil du (og eini) ikke fortælle noget mer'?
der har altid eksisteret et misforhold mellem de små folks kår og den betydning, de tillægger deres egen eksistens

Brugeravatar
eini

#1279 Indlæg af eini » 13 sep 2020 14:50

Det bedste ved Gate Hand var den måde hendes hår bevægede sig frem og tilbage bag numsen på når hun goth-dansede. Ej, jeg synes hun var så flot. Håbede sådan musikken ville være lige så god som looket.

Göttsching leverede. Især den første tredjedel var optur. Vildt flotte visuals! I det hele taget bare vildt dejligt visuals-år. Som altid, men i år bemærkede jeg det mere.

Marja Athi var faktisk også godt. Det var Lievens Martens vist også, men jeg husker bedst anekdoten om havenissen.

Der var meget ambient i år. Jeg kunne godt lide det hele, men jeg kunne måske godt have undværet noget af det til fordel for noget man lige kunne rocke lidt til i stolen.

Anders Meldgaard fredag var virkelig fedt! Helt tosset og meget meget smuk teletubbies-symfoni. Udsøgt fornøjelse.

Jeg havde det godt med at sidde ned. Jeg havde det godt med at have en plads jeg kunne gå til og fra. Jeg havde det godt med det lille sted og den mindre menneskemængde (selvom mange var savnet! en foeg uden Fiskeren, wtf) og jeg havde det godt med at have en undskyldning for at være akavet når jeg hilser og når jeg bevæger mig rundt i et lokale. Jeg havde det godt med de korte dage og den megen ordentlighed. Det er dejligt når andre gider være neurotiske på ens vegne.

Jeg synes det var utrolig godt afviklet.

Jeg glæder mig til en mere traditionel foeg igen, hvis sådan en kommer, men jeg var fuldt ud tilfreds med denne.

Det er en mildere glød end de andre år, men jeg føler mig vitterligt igen fuldstændig opfyldt af taknemmelighed. Jeg var mørk som graven den første dag, sådan som jeg nu ofte er, men dag for dag blev jeg opfyldt af lys, bare ved at sidde og lytte til og se på det skønne og så gå ud og snakke med mennesker der alle sammen interesserer sig for det skønne, også det der er anderledes, ikke skyer det eller ser bort fra det, og så ind og sidde igen og lytte, mærke den med sig selv, følelsen af at kunne være helt ægte til stede uden at være bange. Ja, man kommer helt til at tro på livet. Det kan foeg når intet andet kan. Så meget kraft er der i den festival. Det er alligevel noget at blus at våge over. Tak for at I gør det.
Remember, the algorithm only learns from you. Do not thank the algorithm. You are here because you are you.

Brugeravatar
Fisker Thomas
Geografisk sted: Institut Benjamenta
Kontakt:

#1280 Indlæg af Fisker Thomas » 13 sep 2020 15:25

eini skrev:
13 sep 2020 14:50
(selvom mange var savnet! en foeg uden Fiskeren, wtf)
Nåede aldrig at ramme det der sweet spot, hvor man kunne få billet, og så passede det også meget godt med #privatlivet at kunne være væk i år, og så gad jeg ikke gøre en indsats for at få en billet alligevel.
"Det provokerer mig, at vores nuværende regering har det som formål, at vi allesammen skal leve tre år længere.
Hvad med i stedet at give tilladelse til eutanasi, for så sjovt er livet trods alt heller ikke."

Jytte Nørtoft Jensen, Silkeborg.

Besvar