ALICE // Deathprod / Moor Mother / Zu / France / Muriel Grossmann / The Legendary Pink Dots

Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
tlahoun
Kontakt:

Re: ALICE // Deathprod / Moor Mother / Zu / France / Muriel Grossmann / The Legendary Pink Dots

#171 Indlæg af tlahoun » 06 feb 2020 08:28

Ja. Selvhenter var godt nok virkelig gode i lørdags. Det er lang tid siden jeg har set dem sidst, men de var fokuserede og tændte! Fedt at opleve. Syntes næsten kun jeg hørte nye numre og de var fede allesammen :shock: Håber der snart kommer en plade... De virkede helt klar til at optage den i hvert fald. High boy sagde mig sgu heller ikke så meget. Det var nok lige lidt for "experimental" for mig. Sjovt nok var det opera facetten der tændte mig mest ved den koncert. Jeg hader normalt opera.

Brugeravatar
andreassyr
Geografisk sted: Fakultet for Komparativ Irrelevans

Re: ALICE // Deathprod / Moor Mother / Zu / France / Muriel Grossmann / The Legendary Pink Dots

#172 Indlæg af andreassyr » 06 feb 2020 12:35

Hold kæft, Raja Kirik var af krogen i går. Hvis Gabber Modus Operandi kan holde samme tempo, så skal man lige skrive dén i kalenderen. Hu-hej.

Selvhenter var vildt godt, det er længe længe siden jeg har set dem. Overlegent. Var der nogen der var til Attila og Balazs?
Spot On

Brugeravatar
andreassyr
Geografisk sted: Fakultet for Komparativ Irrelevans

#173 Indlæg af andreassyr » 29 apr 2020 12:13

Nå men på et eller andet tidspunkt når vi må gå til koncerter igen bliver det også muligt at se dem på ALICE. De næste fire år, faktisk. Thank fuck.
Spot On

Brugeravatar
Jallan
Geografisk sted: Fanget i en barometerlomme

#174 Indlæg af Jallan » 29 apr 2020 12:33

Tillykke :)
Med intens hilsen

Jallan

Brugeravatar
eini

#175 Indlæg af eini » 29 apr 2020 13:06

Det er sgu da gode nyheder! Fedt! :balloons:
Remember, the algorithm only learns from you. Do not thank the algorithm. You are here because you are you.

Brugeravatar
Morten
Geografisk sted: Hovedstadsområdet

#176 Indlæg af Morten » 29 apr 2020 14:05

Til lykke Alice!
Simplify

Besvar