16/03/18: Mythic Sunship @ Lygtens Kro

besked
Forfatter
Brugeravatar
Fisker Thomas
Geografisk sted: Institut Benjamenta
Kontakt:

Re: 16/03/18: Mythic Sunship @ Lygtens Kro

#31 Indlæg af Fisker Thomas » 19 mar 2018 09:56

Lang skrev:Ja de er gode. Musik af mennesker der knuselsker der instrumenter. Især Jallan og leadguitaristen var imponerende og 'spam er da et godt charming face at give til publikum. Det koksede godt, men eftersom det ikke min favoritgenre kom jeg jo og til, til at savne enten en vokalist eller noget mere variation i arrangementerne, lisom CAN gjorde hele tiden rykkede på alt til hver nummer hvis jeg må sige noget.

Og det hyggeligt at se Svingerne kommer dryppende. Hilste kort på Erektionen, Palesaint, Fiskeren, Yessoffense og Jensth men fik ikke givet en omgang da jeg blev nødt til at gå omkring midnat fordi en senil-dement dørsøgende onkel havde forladt plejhjem i minus 5 grader, så alle var på den anden ende så måtte hjem til krisecentralen (han dukkede dog op lige da jeg var tråd ind af døren)
Var onklen i virkeligheden ... dig selv??? (Havde glædet mig til at hænge. Vi tog dog også retræten ret tidligt, fordi det var for fyldt indenfor og for koldt udenfor).

God koncert. Jeg syntes dog, det var federe på Jazzhouse sidst, hvor der var lidt mere variation i det hele, synes jeg. Lidt mindre skid på spaden, lidt mere kraut. Men jeg havde det godt.
"Det provokerer mig, at vores nuværende regering har det som formål, at vi allesammen skal leve tre år længere.
Hvad med i stedet at give tilladelse til eutanasi, for så sjovt er livet trods alt heller ikke."

Jytte Nørtoft Jensen, Silkeborg.

Brugeravatar
simonvt

#32 Indlæg af simonvt » 19 mar 2018 10:22

Jeg synes det var en af de bedste jeg har set. Fedt at man ku' høre hornet ordentligt - det gjorde også at horn og anaconda virkede mere som en unit! Og så er Lygten altid et overraskende fint sted at høre musik. Nåede da også lige at nikke til Lang. Det tog mig dog lige nogle sekunder at genkende ham fult påklædt :? har kun set ham i wifebeater til svingergilde - så i mit hovede kører han jo lidt sådan et Vesterbros Onslow looket :mrgreen:

Brugeravatar
Jensth
Geografisk sted: 2400

#33 Indlæg af Jensth » 19 mar 2018 11:40

Lang skrev: Hilste kort på ..... og Jensth
:shock: Højst interessant, ift. at jeg ikke erindrer at have været på Lygten i fredags. Ja faktisk kan jeg ikke huske nogensinde at have været der...

Brugeravatar
Lang
Geografisk sted: Kallipolis

#34 Indlæg af Lang » 19 mar 2018 12:04

Jeg forvekslede Jensth med Simonvt. :roll:
Jeg har ikke valgt Transmission fra.

Brugeravatar
Tonic Satan
Geografisk sted: Jeg er i lommen på dig

#35 Indlæg af Tonic Satan » 19 mar 2018 12:13

Lang så også rimeligt presset ud af de mange mennesker inde til koncerten. :mrgreen: Der var godt nok også mange. Jeg så det meste ude fra den der mellemgang, for selv med ørepropper gik den der sax direkte i hjernen på mig.
Antimatter skrev:
En eller anden nobody kaldte det Jørgen de Mylius time.

Brugeravatar
Jensth
Geografisk sted: 2400

#36 Indlæg af Jensth » 19 mar 2018 12:18

Lang skrev:Jeg forvekslede Jensth med Simonvt. :roll:
:D
Jeg ser frem til at møde dig en anden god gang, det er bestemt ikke det...

Brugeravatar
wonderfulspam
Geografisk sted: Kbh

#37 Indlæg af wonderfulspam » 19 mar 2018 17:04

Fisker Thomas skrev:
Lang skrev:Ja de er gode. Musik af mennesker der knuselsker der instrumenter. Især Jallan og leadguitaristen var imponerende og 'spam er da et godt charming face at give til publikum. Det koksede godt, men eftersom det ikke min favoritgenre kom jeg jo og til, til at savne enten en vokalist eller noget mere variation i arrangementerne, lisom CAN gjorde hele tiden rykkede på alt til hver nummer hvis jeg må sige noget.
God koncert. Jeg syntes dog, det var federe på Jazzhouse sidst, hvor der var lidt mere variation i det hele, synes jeg. Lidt mindre skid på spaden, lidt mere kraut. Men jeg havde det godt.
Tak for feedback! Det er rigtigt, at der var pænt meget skid på spaden den her gang, og det var også bevidst. Tanken var, at kl. 23 en fredag aften kaldte på mere knallertrock og mindre abstrakt kraut og jazzrock, men det er taget til efterretning, at det måske kan blive lidt ensformigt. Generelt stikker Jazzhouse-koncerterne lidt ud, fordi vi har haft exceptionelt god scenelyd, hvilket gør det lidt lettere at groove på en mindre maksimalistisk måde. Scenelyden på Lygtens er faktisk også overraskende god, men den lægger lidt mere op til at man bare jerner igennem. Forhåbentlig kommer vi til at spille et sax-show i Kbh på et venue med lige så gode lydforhold som Jazzhouse på den anden side af europaturnéen.

Det var dejligt at se så mange gode mennesker, tak fordi I kom!

Besvar