Jeg har ikke set noget, så det tror jeg ikke. Jeg tror den væsentligste faktor til ulykken var crowdsurfing, hvis nogen falder/bliver mast ned med en 18-årig svenskter på 85 kilo oven på sig, så er det svært for dem begge at komme op igen, og med det pres der er foran scenen, så vil der være en stor risiko for at nogen falder oven på dem. Frank Black har lavet en sang der hedder "Mosh, Don't Pass the Guy" og det er er altså et sundt råd.Kong Louie skrev: ↑03 jul 2020 08:33Kom det egentlig nogen sinde frem, om ofrene havde været påvirket af det ene eller det andet? Jeg kan forstå, på nogle af de ting man læser rundt omkring de her dage, at der havde været en ret aggressiv tendens, der hvor det senere fandt sted. Folk der bed hinanden og sådan noget.
Det mest sindssyge jeg har været til på Roskilde var Marilyn Manson i '99, på Grøn. Ministry spillede tidligt om aftenen og der var ikke særlig fyldt, så jeg blev stående på 3. række efter koncerten og da MM så gik på, kom der et rush ind i teltet så os forrest blev komplet mast. Det er ret angstprovokerende ikke at kunne nå jorden når man er så klemt at man ikke kan røre armene.