Extremely Rotten Death vol 5 11/1 Pumpehuset

besked
Forfatter
Brugeravatar
makrel
Geografisk sted: A place called Candied Island!
Kontakt:

Re: Extremely Rotten Death vol 5 11/1 Pumpehuset

#21 Indlæg af makrel » 13 jan 2020 14:25

Hansen skrev:
13 jan 2020 13:25
makrel skrev:
13 jan 2020 13:00
Deiquisitor var fuldstændig sindssygt, og hvis det er sandt hvad I siger, har lydmanden godt nok haft det svært. Men hvorfor kan han ikke lave lyd imens de spiller?
Lidt kan han, og det gjorde han også. Starten var jo om muligt endnu værre :) Men med den lydstyrke på baggearet er det begrænset hvor stort virkeområde han har, både i forhold til volume på de forskellige instrumenter, men også på EQ. Det primære problem var vel at trommerne var helt væk, og det tror jeg var alene på baggearet.
Med hensyn til overfyldt, så var der ikke solgt særlig meget i forsalg, så det kom fuldstændigt bag på dem at folk væltede ind. De overvejede at rykke det op, men vurderede at en fyldt sal til tiden gav en federe oplevelse end forsinkede shows i en halvfyldt sal. Jeg havde nok gjort det samme.
Okay, den totale røvhulsstil. Jeg er på en måde ret vild med det, selvom det var synd for trommerne, der som du siger, nærmest var ikke-eksisterende. Og det var virkelig en skam, for det er bl.a. også noget af det der gør dem fede. Også lidt synd for lydmanden faktisk.

Ang. overfyldt, så giver det fint mening, sådan som du udlægger det. Jeg havde nok valgt det samme som dig, selvom jeg godt kunne have haft min scenarium med musik i den store hal. Det er selvfølgelig svært når der ingen billetter er solgt i forsalg. Jeg gjorde ellers et forsøg! På den anden side burde det ikke komme som en overraskelse når Killtown de sidste to år er blevet udsolgt på rekordtid. Folk er villige til at rejse forholdsvis langt for at se kloakdød.

Uanset var det virkelig en stærk aften!
Tom D. Warrior

Besvar