Festivalstemning / doku

besked
Forfatter
Brugeravatar
Jensth
Geografisk sted: 2400

Re: Festivalstemning / doku

#11 Indlæg af Jensth » 28 apr 2020 15:11

Kan i huske dengang syre / Lorenzo skred fra boardet. Det var sjovt nok samme diskussion.
:lol:
Den fylde, der udfylder svingningernes varighed, er væk.

Brugeravatar
Pete Rock
Geografisk sted: York University, Toronto

#12 Indlæg af Pete Rock » 28 apr 2020 15:16

Handlede det ikke om Beyonce?

Jeg har heller aldrig været på Burning Man, selvom jeg jo boede i nabolaget en del år. Man skal have en del penge, eller venner der har penge og/eller kontakter. Jeg har snakket lidt løst med en science-homie om at lave en Vision Science camp der engang, med visuelle illusioner og sådan, men det bliver nok aldrig til noget. Jo, måske hvis han bliver skilt.

Jeg ved godt jeg går glip af noget, men 90% af folk i de der videor ser super-nederen ud. Glade, uskadelige, men fucking nederen.
Dance encourages the body to move without permission. That's a fundamental flaw. It must be solved.

Brugeravatar
secondtoughestintheinfant
Geografisk sted: Jerusalem

#13 Indlæg af secondtoughestintheinfant » 28 apr 2020 15:22

Pete Rock skrev:
28 apr 2020 15:16
Jeg ved godt jeg går glip af noget, men 90% af folk i de der videor ser super-nederen ud. Glade, uskadelige, men fucking nederen.
Tror, det har noget at gøre med, at du, med en Kasper Kål-isme, har brug for, at mærke lidt mere end du tænker.
jegharfangetmigenmyg skrev:
29 maj 2019 11:28
Touché.

Brugeravatar
Pete Rock
Geografisk sted: York University, Toronto

#14 Indlæg af Pete Rock » 28 apr 2020 15:25

jeg vil have lov til at tage narko uden at have noget med det der at gøre
Dance encourages the body to move without permission. That's a fundamental flaw. It must be solved.

Brugeravatar
Jonas

#15 Indlæg af Jonas » 28 apr 2020 15:41

Jeg havde lidt en anelse om, at Burning Man var blevet overtaget af tech-yuppies, men jeg har det egentlig mindre anstrengt med dem end med gængse gæster på festivaler som Ozora og Roskilde. Men ellers må jeg opfordre til #tolerance og til at komme #udafghettoen.

Jeg har snakket lidt med kulsoen om at lave en svingetskovtur til sommer. En dag eller to med bål og narkotika. Til dem der har de tilbøjeligheder.

Kunne også være svedigt at maxe ud med fællestur til et eller andet juggalotræf, nu jeg er i gang med drømmene.
HIL BOOMERPOX

Brugeravatar
Jensth

#16 Indlæg af Jensth » 28 apr 2020 16:23

Ungfugl skrev:
28 apr 2020 15:11
Burning Møn findes skam. Kender dog ikke nogen, der har været der. En af mine venner taler til gengæld rigtig varmt om festivalen Borderland, der også er en form for burn. Ved ikke med den oprindelige Burning Man i USA.. tænker jeg ville blive træt af sandet, og den eneste jeg kender, der har været der, er min kusines ekstremt midtvejskrise-agtige mand, der har været der et par gange med sin nuværende russiske kone. Tror man skal have relativt mange dollar for at kunne tage på sådan en tur.
Lol, det siger jo alt om hvor langt ude af trit med festivalscenen jeg er! Jeg er mere til afstressende sommer-sejlture her på mine gamle dage. Borderland har jeg dog hørt om, og det lyder meget fedt. Jeg tænker dog at jeg måske nyder festivaler mere på afstand efterhånden.

Har også indtryk af at Burning man long gone, kapret af tech-kapitalen. Og DYR! Forstår heller ikke rigtig det der ørkenhalløj.

Brugeravatar
Jensth

#17 Indlæg af Jensth » 28 apr 2020 19:32

Jonas skrev:
28 apr 2020 15:41
Men ellers må jeg opfordre til #tolerance og til at komme #udafghettoen.

Jeg har snakket lidt med kulsoen om at lave en svingetskovtur til sommer. En dag eller to med bål og narkotika. Til dem der har de tilbøjeligheder.
Og vigtigst af alt #udinaturen!

Det lyder da hyggeligt med den skovtur. Giv endelig besked hvis de planer begynder at materialisere sig. Jeg har tænkt lidt i lignende baner. Jeg har før sejlet ud til øde øer i Danmark med venner, og gået på opdagelse i naturen. Sejlede også til Sejrø-festival et år. Godt vejr + øde ø + psychs = Good times!

Brugeravatar
Jensth

#18 Indlæg af Jensth » 30 apr 2020 20:52

DENNE TRÅD MÅ IKKE DØ!

Intentionen var at i skulle poste fede Festival/koncert-optagelser som man bliver glad i låget af. I lyset af at vi formentlig ikke får nogle af de oplevelser denne sommer. Der må jo være tusindvis derude, og alle genrer er velkomne, så kom med alt det jeg ved i gemmer på. Hvis ikke gør det bliver jeg ved med at spamme jer med psytrance. :twisted:

Ajja fyrer op for den gode prog-GOA:

Brugeravatar
DeathPosture
Geografisk sted: 9 kilo bongmix

#19 Indlæg af DeathPosture » 13 maj 2020 15:32

Et par andre store europæiske psytrance-festivaller er:

ZNA Portugal, (næsten) udelukkende retro-artister

Boom, Portugal, psytrancens svar på Glastonbury.
...mit liv har altid været fuld af lort, først griselort og nu hønselort. [Lasse Basse, december 2018]

Besvar