Top 100 som egentlig er en top 50 - de individuelle lister

Her placeres tråde, som vi har i sinde at gemme. Arkivet vil derfor blive opdateret løbende
Låst
besked
Forfatter
Brugeravatar
mads f
Kontakt:

#51 Indlæg af mads f » 17 jun 2005 19:58

iteration skrev:Jamen så stopper vi med at poste flere ting i denne tråd. Jeg synes ærlig talt også, det er ret åndssvagt, at folk ikke kunne vente, så vi kunne offentliggøre en samlet liste. Det var jo oprindeligt hele planen med at lave en top-100/50. Så stop med at poste flere, og lad nu fatcap tælle resten sammen. Ellers går luften altså af ballonen.
Apropos balloner - jeg fik en gratis Four Tet-ballon med posten i onsdags. Den er mørke- og lyseblå og må da kunne gøre nogle af de unge vilde Svingere misundelige. Jeg er ret sikker på at ikke-røre-jord med balloner er den indendørsaktivitet jeg har brugt mest tid på som dreng. Jeg har også en rød Lemon Jelly-ballon.

Nå, men hvis man ikke må poste sin top50, kan man så ikke skrive hvilke tre plader der lige nøjagtigt ikke nåede med på listen.

Brugeravatar
Viskarne
Kontakt:

#52 Indlæg af Viskarne » 17 jun 2005 20:05

mads f skrev:Nå, men hvis man ikke må poste sin top50, kan man så ikke skrive hvilke tre plader der lige nøjagtigt ikke nåede med på listen.
sådan ser min kirkegård ud indtil videre:

Codeine - Frigid Stars
Codeine - Barely Real
Rip Offs - Got A Record
Loop - A Guilded Eternity
Dr. Octagon - Dr. Octagonecologyst
Slint - Spiderland
Flying Saucer Attack - Further
The Milkshakes - Thee Knights of Trashe
Supersuckers - Must've Been High
Supercharger - Goes Way Out
Boards Of Canada - Music Has The Right To Children
Doctor Rockit - Music Of Sound
David Bowie - Heroes
Rolling Stones - Beggars Banquet
spent pride arms talking yellow age.

Brugeravatar
Casper
Geografisk sted: IRL
Kontakt:

#53 Indlæg af Casper » 17 jun 2005 20:16

Jeg har ladt Tom Waits, Leonard Cohen, Johnny Cash, Devics, Ida, Speaker Bite Me, Can, Pere Ubu, Songs:Ohia, Couch, Brian Eno, Popul Vuh, Stars Of The Lid, Yume Bitsu, DJ Krush, Nas, At The Drive-In, Radiohead, DJ Shadow, Red House Painters, Pixies, Dead Can Dance, This Mortal Coil, Burzum, Killswitch Engage og Slayer i stikken som det ser ud lige nu. Men jeg kan fandme ikke bestemme mig. Jeg tror bare jeg sender den sådan som den er nu. Jeg er kommet godt rundt, og har mange gode og de mindre gode, som jeg godt kan lide alligevel, med.
Senest rettet af Casper 17 jun 2005 20:18, rettet i alt 2 gange.

Brugeravatar
fatcap
Geografisk sted: århusss - 7 maj 1973
Kontakt:

#54 Indlæg af fatcap » 17 jun 2005 20:17

mads f skrev:
Nå, men hvis man ikke må poste sin top50, kan man så ikke skrive hvilke tre plader der lige nøjagtigt ikke nåede med på listen.
Jeg er sku' ligeglad hvad i gør... Men syntes du selv det bliver mere spændende af at folk lister deres lister nu??

Og ja, jeg er et surt løg. Et rødløg.

Brugeravatar
mads f
Kontakt:

#55 Indlæg af mads f » 17 jun 2005 20:24

fatcap skrev:
mads f skrev:
Jeg er sku' ligeglad hvad i gør... Men syntes du selv det bliver mere spændende af at folk lister deres lister nu??
Nej, men jeg synes det er spændende at se hvilke tre plader, hver enkelt måtte lade i stikken - sårede og med kun en enkelt F2'er til deling. (Læs mit indlæg)

Brugeravatar
krea
Geografisk sted: Kødbyen, 1978

#56 Indlæg af krea » 18 jun 2005 13:18

Ok, jeg har også slettet min nu. Betragt de få lister der kom op som teasere så spekulationen kan begynde, og man så kan blive skuffet/overrasket på afsløringens dag.

De tre der lige præcis ikke nåede cuttet:

51. Einstürzende Neubauten: Haus der Luege
52. Captain Beefheart: Safe as Milk
53. Oneida: Each One, Teach One
... så det' go'nok ...

Brugeravatar
Ali Pilfinger

#57 Indlæg af Ali Pilfinger » 18 jun 2005 15:40

Det piner mig, at jeg ikke kan finde plads til Richard Hell & the Voidoids' Blank Generation og Richard & Linda Thompsons I Want To See The Bright Lights Tonight. For ikke at tale om Modest Mouse, St. Thomas og Ramones. Sort Sol og Berg Sans Nipple. Og alt muligt andet. Argh. Lorteliste.

Brugeravatar
Barabas
Geografisk sted: Denmark

#58 Indlæg af Barabas » 18 jun 2005 18:19

fatcap skrev:
mads f skrev:

Halløjsa... skal vi maile dem til dig fatcap? - jeg er ikke helt med, og tilmed for doven til at gennemlæse tidligere posteringer... Men en cadeaux herfra for initiativet dog :)

... og for satan hvor er det da svært!
Hmmm...

Brugeravatar
Barabas
Geografisk sted: Denmark

#59 Indlæg af Barabas » 18 jun 2005 19:03

Barabas skrev:
fatcap skrev:
mads f skrev:

Halløjsa... skal vi maile dem til dig fatcap? - jeg er ikke helt med, og tilmed for doven til at gennemlæse tidligere posteringer... Men en cadeaux herfra for initiativet dog :)

... og for satan hvor er det da svært!
Aaahh ... har fundet ud af det!
Hmmm...

Brugeravatar
Fyrst W
Geografisk sted: I hvalens bug

#60 Indlæg af Fyrst W » 18 jun 2005 22:06

mads f skrev:Nej, men jeg synes det er spændende at se hvilke tre plader, hver enkelt måtte lade i stikken
51. Mahogany - The Dream of a Modern Day (som helt sikkert var kommet med, hvis jeg havde fået hørt den noget mere)
52. Flaming Lips - The Soft Bulletin
53. Funkstörung - Appetite for Destruction (som har tabt glansen efter at jeg har fået hørt nok Autechre)
Double penetration og så BANG! BANG!

Låst