Gid...

Her placeres tråde, som vi har i sinde at gemme. Arkivet vil derfor blive opdateret løbende
Locked
rabu

#61 Post by rabu » 06.09.2005 22:36:22

...jeg havde en powerbook G4
...jeg havde flere penge på min konto
...jeg var ligeglad med penge
come gather the pieces all scattered and lost,
the lie in what's holy, the light in what's not

Leif Erektion

#62 Post by Leif Erektion » 06.09.2005 23:48:05

marks wrote:
Indiehead wrote:...Gid jeg havde nået at sende min aftale med forsvaret i tide, nu står jeg til 8 måneder i den Kongelige livgarde! Fuck Fuck FUCK! Hvorfor kan de ikke forstå at jeg ikke vil? Det der virkelig gør det til noget lort er at jeg skal starte i april og hvis man tæller 8 måneder frem hedder det November, men jeg vil jo starte på Uni til september!
Jeg ringede ind og forhørte mig om det ikke kunne lade sig gøre at jeg så kunne aftjene et andet sted? Nixen, så må du jo vente med at studere! Hvad satan er det for noget LORT LORT LORT! Jeg giver kolbestød til alle japanske tourister indtil de sender mig hjem
Tsk.

...de ville have taget mig ind til 1/8, 1/12 eller 3/4 - og ikke bare sige der var fyldt og sende folk som Indiehead ind i stedet for... Latterlige system for os der gerne ville ind, men nu springer let og elefant henover det hele. Kun fordi vi kan (frinummer 35005 ud af 36000).

Ren nysgerrighed; hvordan gik "IQ-testen"? (og hvorfor svarede du ikke forkert og fablede om mord på sergenter, som det også blev foreslået tidligere?)
Jeg simulerede Tourette's og blev kasseret. Det er et af højdepunkterne i mit liv, den episode. Bagefter brændte jeg gummi på parkeringspladsen af ren og skæg kådhed.

Indiehead

#63 Post by Indiehead » 07.09.2005 09:24:18

Leif Erektion wrote:
marks wrote:
Indiehead wrote:...Gid jeg havde nået at sende min aftale med forsvaret i tide, nu står jeg til 8 måneder i den Kongelige livgarde! Fuck Fuck FUCK! Hvorfor kan de ikke forstå at jeg ikke vil? Det der virkelig gør det til noget lort er at jeg skal starte i april og hvis man tæller 8 måneder frem hedder det November, men jeg vil jo starte på Uni til september!
Jeg ringede ind og forhørte mig om det ikke kunne lade sig gøre at jeg så kunne aftjene et andet sted? Nixen, så må du jo vente med at studere! Hvad satan er det for noget LORT LORT LORT! Jeg giver kolbestød til alle japanske tourister indtil de sender mig hjem
Tsk.

...de ville have taget mig ind til 1/8, 1/12 eller 3/4 - og ikke bare sige der var fyldt og sende folk som Indiehead ind i stedet for... Latterlige system for os der gerne ville ind, men nu springer let og elefant henover det hele. Kun fordi vi kan (frinummer 35005 ud af 36000).

Ren nysgerrighed; hvordan gik "IQ-testen"? (og hvorfor svarede du ikke forkert og fablede om mord på sergenter, som det også blev foreslået tidligere?)
Jeg simulerede Tourette's og blev kasseret. Det er et af højdepunkterne i mit liv, den episode. Bagefter brændte jeg gummi på parkeringspladsen af ren og skæg kådhed.
Jeg overvejede slet ikke at dumpe IQ-testen fordi jeg regnede med at blive kasseret inde ved lægen da jeg har en smule allergi, nemt for ondt i ryggen samt har en højre fod der pga. at jeg har vredet om på den for mange gange tit gør en smule ondt. Ugen inden havde jeg haft to venner som var blevet kasseret pga. dårlig ankler, den ene er elite svømmer og den anden er ungdoms fynsmester i tennis. Så jeg følte mig helt sikker på at jeg sagtens kunne slippe. Men sådan skulle det ikke være! Lægen spørger mig endda "Kunne du godt tænke dig at komme ind?" hvilket jeg tolker som du ligger på vippen og hvis du ikke vil så skriver jeg bare at du ikke kan, så jeg svarer selvfølgelig "Nej jeg har ikke rigtig interesse i at komme ind" , "Nå, jamen så må du jo håbe at trække frinummer"! Fuck lorte pikke læge, skulle du ikke stikke ind gulerod op i røven på mig nu når vi er igang med at røvpule mig.
Nå, men sagen er den at jeg har haft ringet derind og fik en sur(er de altid sådan) kaptajn som jeg forestiller mig har det klassiske overskæg, og han sage mere eller mindre "No DICE, mister" . Men jeg har nu sendt et brev derind hvor jeg tigger for mit liv, jeg er blot en ussel ussel knægt der ønsker at komme alle andre stedet hen please gør hvad som helst bare lad mig starte mine studier. Hvis det mislykkedes så er plan B så småt sat igang det går ud på at min fod er blevet være og at jeg skal til om session hvor jeg skriger noget mere og forklarer at trods behandling er det ikke blevet en klap bedre.
Image

Himalaya

#64 Post by Himalaya » 07.09.2005 09:53:30

rabu wrote:...jeg havde en powerbook G4
...jeg havde flere penge på min konto
...jeg var ligeglad med penge
Hørt!

radio

#65 Post by radio » 07.09.2005 09:59:40

-> denne forkølelse gik væk indenfor det næste kvarter!

madde

#66 Post by madde » 07.09.2005 11:11:49

Jonas wrote: Og det er så dumt, når folk siger til én, at man skal nyde at være single igen, og at man er fri. Så dumt, så nedværdigende. Frihed? Frihed fra hvad? Når man finder sit livs kærlighed og mister hende igen, er frihed en ringe trøst. Frihed uden kærlighed kaldes isolation, og det er både smertefuldt og ufrugtbart. Det bliver kun værre.
her lagde du ord til alt jeg har fölt og ikke har kunnet forstå.

+
...jeg ikke var så nervös + gid jeg vidste om det jeg nu sagde var ok eller om jeg kunne have gjort noget eller om det hele bare var dömt til at mislykkes alligevel og hvis det var, var det så ikke alligevel det bedste?

sleepy buildings

Gid

#67 Post by sleepy buildings » 07.09.2005 14:46:59

... der ikke var så mange kyllinger og svin i dagens Danmark - hvornår kommer den totale urbanisering :roll:

fabriz

#68 Post by fabriz » 07.09.2005 15:09:36

Ukraine vinder i aften

Julius Umulius

#69 Post by Julius Umulius » 07.09.2005 15:20:04

... hende den søde med det lyse hår og lyse smil og lyse sind måtte vise interesse ;)

... "Lad mig dele dine drømme" med Dan Tùrell og Sølvstjernerne var noget længere, så jeg ikke skal sidde og trykke tilbage hele tiden.

Bjørn

#70 Post by Bjørn » 07.09.2005 15:31:26

Julius Umulius wrote: ... hende den søde med det lyse hår og lyse smil og lyse sind måtte vise interesse ;)
Julius Umulius wrote: ... "Lad mig dele dine drømme" med Dan Tùrell og Sølvstjernerne var noget længere, så jeg ikke skal sidde og trykke tilbage hele tiden.
Beklager, kammerat - hun er min.
Hørt.

Locked