::JOMI MASSAGE UDSKYDER ALBUM::

Her placeres tråde, som vi har i sinde at gemme. Arkivet vil derfor blive opdateret løbende
Locked
morteno

#101 Post by morteno » 19.02.2006 16:15:11

t wrote:i har det sgu nemt herinde, bag jeres "profil billeder" og det må være dejligt at kunne sige lige hvad i vil om hvem i vil, uden at blive konfronteret med det, ude i den virkelige verden.
Sjovt, jeg opfatter det stort set lige omvendt (med undtagelse af et par af båtnakkerne herinde). Relativt mange ses jo udover svingninger til øl og fest. Af alle diskussionsfora jeg har læst og/eller skrevet i, er svingninger det rene paradis og stort set fri for folk der gemmer sig bag den mere eller mindre anonyme ip-adresse, for blot at troll'e.
t wrote:at signe tør, burde i alle beundre og lade jer inspirere af.
hvornår har i sidst bidraget?
hvornår har i sidst ændret?
hvornår har i sidst prøvet?
mvh thomas nygaard
Jeg er da skide ligeglad. Hvis man er "kunstner", så skal man også være klar til kritikken. At mange af os herinde kun lytter og ikke skaber er da vel for helvede ikke noget problem. Nogen skal jo købe musik, når nu det lyder som om at mange af musikerne ikke gør det.

La Mouche
Spotify: 113192036

#102 Post by La Mouche » 19.02.2006 16:27:12

morteno wrote: Nogen skal jo købe musik, når nu det lyder som om at mange af musikerne ikke gør det.
Hovhov, ind imellem køber de skam musik. En af mine bekendte stod for et par år siden i Sound Station og hørte Tim Christensen spørge efter en plade med een der hed "Nick Drake" fordi han havde hørt en sang i en tv-reklame og syntes at det lød fedt. :D

Jess Franco

#103 Post by Jess Franco » 19.02.2006 17:18:47

t wrote:at signe tør, burde i alle beundre og lade jer inspirere af.
hvornår har i sidst bidraget?
hvornår har i sidst ændret?
hvornår har i sidst prøvet?
mvh thomas nygaard
Jeg sang i et band der spillede foran Danmarks Radio til "Rock Din Radio", jeg dedikerede koncerten til det amerikanske flyvåben da de lige havde bombet Afghanistan efter 11. september. Jeg bidrog, jeg ændrede, jeg prøvede... :wink:

Peace & Love,
JESS
8)

hassefar

#104 Post by hassefar » 20.02.2006 07:22:54

t wrote:det er dog helt ufatteligt så indspist og snoppet det her site er.
jomi/signe, er en af de få ægte kunstnere i dette land, som har brugt årevis på at ruske op i alt og alle. hvorfor fanden skulle hun pludseligt udskyde en plade, hvis det ikke var fordi hun virkeligt mente, at det ville blive taget forkert op og misforstået. i har det sgu nemt herinde, bag jeres "profil billeder" og det må være dejligt at kunne sige lige hvad i vil om hvem i vil, uden at blive konfronteret med det, ude i den virkelige verden.
hvis der er noget, jeg er helt tosset med, er det når folk opstiller og opfinder præmisser, som de så kan skælde ud over.

det vil altså sige, at fordi en del brugere i denne tråd er uenige med dig (og signe), så skal de skydes i skoen, at det fandme bare er så pissenemt at skrive noget på et internet board (akkurat som du gør)? Hvis nu alle var enige og klappede i deres hænder over beslutningen, var du så også kommet med sådan en svada? det ligner unægtelig meningstyranni, du har gang i der. fordi alle ikke er enige med dig, så stikker der alle mulige andre ting under. det gælder vel bare ikke de personer i tråden, der rent faktisk bifalder udskydelsen af pladen?

og så mangler du vel også at skælde ud på jomi, når hun nu egentlig opfordrede til reaktioner og meninger herinde. tænk, der var jo nogle, der formastede sig til at være uenige!
at signe tør, burde i alle beundre og lade jer inspirere af.
men signe "tør" jo netop ikke! ellers havde hun vel udsendt pladen som først annonceret? og ja, jeg lader mig også inspirere af mennesker, der prøver at gøre en forskel, men det skal dælme ikke afskære mig fra at kunne kritisere de selv samme mennesker, hvis jeg ikke er enig i noget. det er ikke take it or leave it, som du ellers lægger op til.

prøv dog at fremsætte dine synspunkter uden underlødige angreb på andre, der er af en anden mening end dig. ellers kommer det meget nemt til at se ud som en værre gang subsistansløs tuderi og ikke et indlæg i debatten.

Mads N.

#105 Post by Mads N. » 20.02.2006 09:17:49

wow. sikke en debat. jeg kan godt forstå udskydelsen af den plade, ifht. den debat der har kørt (og kører) som i forvejen er ret forplumret. jeg tror ikke helt jeg forstår at det skulle være et pr-stunt.
men det er godt at vi har folk på svingninger, der er så medievante at de kan gennemskue den slags med et halvt øje.

og @ hassefar: du skyder med skarpt i dag. det klæ'r dig!

dennis b

#106 Post by dennis b » 28.02.2006 23:52:57

Manner! Postmodernismen har jo sejret ad helvedes til!
"Have you no decency?"
Suk!
Aldrig har så mange sagt så meget om så lidt.

Nat Inc.

#107 Post by Nat Inc. » 01.03.2006 12:02:59

Utah wrote:De er sikkert allesammen endt hos ham pladehandleren i Rønne på Bornholm som stadig sælger kassettebånd og tager 177 kroner for en plade. Jeg kan ikke huske, hvad hans butik hed, men den ligger på gågaden i Rønne. Pænt indie butik på den "her lugter af våd hund og rådden gulvtæppe"-agtige måde
Det skulle vel ikke være Musikexperten med den kære Bent ?
Med falmede East 17 VHS bånd i vinduet stadig den dag i dag ? :lol:

krea

Re: ::JOMI MASSAGE UDSKYDER ALBUM::

#108 Post by krea » 28.01.2016 22:42:56

Arkiv!
... så det' go'nok ...

Locked