::JOMI MASSAGE UDSKYDER ALBUM::

Her placeres tråde, som vi har i sinde at gemme. Arkivet vil derfor blive opdateret løbende
Låst
besked
Forfatter
Brugeravatar
Viskarne
Kontakt:

#51 Indlæg af Viskarne » 05 feb 2006 17:42

jomi massage skrev:Jeg synes det er en skam og ganske mærkværdigt at se hvordan så mange hellere vil dvæle ved tanken om klam promovering, end endelig at kunne diskuterer emner med lidt mere gods i.

Fred!

Jomi Massage - Signe
den diskussion kører i en tråd der har været igang længe inden du valgte at starte en ny tråd med udgangspunkt i din plade.

Og lad mig lige minde dig om trådens overskrift: ::JOMI MASSAGE UDSKYDER ALBUM:: Den ligger i Dansk musik-forummet. Hvad havde du egentlig regnet med?
Senest rettet af Viskarne 05 feb 2006 18:23, rettet i alt 1 gang.
spent pride arms talking yellow age.

Brugeravatar
Azure vista
Geografisk sted: Fyn

#52 Indlæg af Azure vista » 05 feb 2006 17:52

jomi massage skrev:En sidste bemærkning herfra -

Brevet til se & hør er ikke skrevet af Jomi - jeg indrykkede det som inspiration, et forsøg på at debatten kunne komme til at handle om ytringsfrihed og censur.

Jeg synes det er en skam og ganske mærkværdigt at se hvordan så mange hellere vil dvæle ved tanken om klam promovering, end endelig at kunne diskuterer emner med lidt mere gods i.

Fred!

Jomi Massage - Signe
Er jeg den eneste her der kan forstå Signe? Det hun vil med det her er jo ikke at gøre reklame for sit værk, nærmere at forbedre det. Hun vil ikke have at noget de har arbejdet på så lang tid skal misforstås af pressen, lyttere, og folk der bare ser pladen i en plade butik.

Nej - det virker for logisk. Det kan umuligt være problemet her. Men jeg har ikke mistet min respekt for Signe. Tværtimod!
"When I saw Star Wars, I felt when they talked about forces they most certainly were correct"- Sun Ra

Brugeravatar
Russell

#53 Indlæg af Russell » 05 feb 2006 18:11

Azure vista skrev:Hun vil ikke have at noget de har arbejdet på så lang tid skal misforstås af pressen, lyttere, og folk der bare ser pladen i en plade butik.
Spørgsmålet er så, hvor godt det er lykkedes? Er coverets mulige idéassociationer nu blevet afmonteret effektivt? Eller er de blevet forstærket? Er der flere eller færre, der vil indtænke coveret i en "forkert" kunstnerisk ramme, efter det her gimmick?

Brugeravatar
Azure vista
Geografisk sted: Fyn

#54 Indlæg af Azure vista » 05 feb 2006 18:20

Russell skrev:
Azure vista skrev:Hun vil ikke have at noget de har arbejdet på så lang tid skal misforstås af pressen, lyttere, og folk der bare ser pladen i en plade butik.
Spørgsmålet er så, hvor godt det er lykkedes? Er coverets mulige idéassociationer nu blevet afmonteret effektivt? Eller er de blevet forstærket? Er der flere eller færre, der vil indtænke coveret i en "forkert" kunstnerisk ramme, efter det her gimmick?
Jeg er helt sikker på der er mange der vil have tænkt på avis tegningerne.
"When I saw Star Wars, I felt when they talked about forces they most certainly were correct"- Sun Ra

Brugeravatar
jesper
Geografisk sted: Berlin
Kontakt:

#55 Indlæg af jesper » 05 feb 2006 20:25

Russel: det er for tyndt at kalde det "en gimmick". i fald du mener det, tror du vel også, jeg lyver i mit indlæg?

Guf: jeg kan godt se, hvad du mener, men jeg mener heller ikke, der er rigtige eller forkerte beslutninger i dette. bare, at det, vi har gjort, har virket mest rigtigt. Men i øvrigt synes jeg ikke, folk her virker til at være i vildrede, mere om det var forkert eller rigtigt af os at disponere på denne måde.

Sara's: hvis pressemeddelsen virker som en klam handling, har du ret i, det er en skam. Men jeg kan ikke se, hvordan den er klam. tværtimod. Jeg synes, den er fin og er glad for den måde, vi har fremlagt problematikken på.

VH Jesper
Business up front, party out back!

Musikministeren

#56 Indlæg af Musikministeren » 06 feb 2006 10:03

bla bla bla...

Musikministeren

#57 Indlæg af Musikministeren » 06 feb 2006 10:04

jesper skrev:Russel: det er for tyndt at kalde det "en gimmick". i fald du mener det, tror du vel også, jeg lyver i mit indlæg?

Guf: jeg kan godt se, hvad du mener, men jeg mener heller ikke, der er rigtige eller forkerte beslutninger i dette. bare, at det, vi har gjort, har virket mest rigtigt. Men i øvrigt synes jeg ikke, folk her virker til at være i vildrede, mere om det var forkert eller rigtigt af os at disponere på denne måde.

Sara's: hvis pressemeddelsen virker som en klam handling, har du ret i, det er en skam. Men jeg kan ikke se, hvordan den er klam. tværtimod. Jeg synes, den er fin og er glad for den måde, vi har fremlagt problematikken på.

VH Jesper
Bla bla bla...

Leif Erektion

#58 Indlæg af Leif Erektion » 06 feb 2006 15:27

Musikministeren skrev:
jesper skrev:Russel: det er for tyndt at kalde det "en gimmick". i fald du mener det, tror du vel også, jeg lyver i mit indlæg?

VH Jesper
Bla bla bla...
Har du ikke en tour i Saudi-arabien, som du/i skal forberede jer til?

dennis b

#59 Indlæg af dennis b » 07 feb 2006 00:09

VED PROFETENS SKÆG!!!

DET HER ER LANGT UDE!!!

det er jo (mange af) JER der bedriver usmalig selvpromovering af mest usmaglige skuffe på dette forum! musik smagsdommere/anmelder wanna-be´s!

Skam jer!

...især en hvis medister! Skam dig! Fy da!

ægte nederen!!!

Roger Over Out
Aldrig har så mange sagt så meget om så lidt.

Brugeravatar
nine inch richard
Geografisk sted: Århus

#60 Indlæg af nine inch richard » 07 feb 2006 00:28

dennis b skrev:VED PROFETENS SKÆG!!!

DET HER ER LANGT UDE!!!

det er jo (mange af) JER der bedriver usmalig selvpromovering af mest usmaglige skuffe på dette forum! musik smagsdommere/anmelder wanna-be´s!

Skam jer!

...især en hvis medister! Skam dig! Fy da!

ægte nederen!!!

Roger Over Out
WORD
Hold da kæft en lorte dag, og så har jeg også haft diarré,- but on top of that I got a record deal

Låst