::JOMI MASSAGE UDSKYDER ALBUM::

Her placeres tråde, som vi har i sinde at gemme. Arkivet vil derfor blive opdateret løbende
Locked
bleach

#61 Post by bleach » 07.02.2006 02:45:51

-det er da selvpromovering...og hva så???

Russell

#62 Post by Russell » 07.02.2006 09:14:51

jesper wrote:Russel: det er for tyndt at kalde det "en gimmick". i fald du mener det, tror du vel også, jeg lyver i mit indlæg?

Ja, jeg mener, du lyver. Det er da netop det, jeg gør. Suk... Det var en meget bekvem måde, du kom uden om spørgsmålet i mit indlæg på ved at fokusere på et bestemt ord. Prøv at substituere "gimmick" med "tilbagetrækning" eller et eller andet andet, du opfatter som værdineutralt. Og prøv så at besvare spørgsmålet.

Er coverets mulige idéassociationer nu blevet afmonteret effektivt? Eller er de blevet forstærket? Er der flere eller færre, der vil indtænke coveret i en "forkert" kunstnerisk ramme, efter det her ...?

jesper

#63 Post by jesper » 07.02.2006 09:40:05

Det er svært ikke at tale om selvpromovering her. Det er det jo. Så vidt jeg forstår promoveringsbegrebet, er det vel netop kendetegnet ved, at man søger at få en opmærksomhed rettet mod det, man ønsker at sige eller fortælle om? I den betydning er det selvpromovering. Spørgsmålet er vel nærmere, hvad man ønsker at promovere. I dette tilfælde og fra vores side: musik og dialog.
Ønkser man at tolke det anderledes, er man frit for det.

og til Russel: ok, så finder jeg er værdineutralt ord som tilbagetrækning. Det giver også mere mening at diskutere ud fra det ordvalg.
Jeg vel ikke påstå, coverets mulige idéassociationer nu er blevet afmonteret effektivt. Men jeg lan sådan set heller ikke se, hvordan der er blevet forstærket. Og om de skulle være, er jeg overbevist om, at folk der måtte kigge på coveret nu vil være mere "grundige" i deres tolkning. Men jeg kan kun gentage mig selv og sige, det drejer sig om musik, at tage tingene, tiden, og hinanden seriøst- for mig er det ikke "blot" en diskussion om et cover, men en større og mere betydningsfuld snak om ansvarsbevidst ytringsfrihed.
Business up front, party out back!

Musikministeren

#64 Post by Musikministeren » 07.02.2006 10:30:06

jesper wrote:Det er svært ikke at tale om selvpromovering her. Det er det jo. Så vidt jeg forstår promoveringsbegrebet, er det vel netop kendetegnet ved, at man søger at få en opmærksomhed rettet mod det, man ønsker at sige eller fortælle om? I den betydning er det selvpromovering. Spørgsmålet er vel nærmere, hvad man ønsker at promovere. I dette tilfælde og fra vores side: musik og dialog.
Ønkser man at tolke det anderledes, er man frit for det.

og til Russel: ok, så finder jeg er værdineutralt ord som tilbagetrækning. Det giver også mere mening at diskutere ud fra det ordvalg.
Jeg vel ikke påstå, coverets mulige idéassociationer nu er blevet afmonteret effektivt. Men jeg lan sådan set heller ikke se, hvordan der er blevet forstærket. Og om de skulle være, er jeg overbevist om, at folk der måtte kigge på coveret nu vil være mere "grundige" i deres tolkning. Men jeg kan kun gentage mig selv og sige, det drejer sig om musik, at tage tingene, tiden, og hinanden seriøst- for mig er det ikke "blot" en diskussion om et cover, men en større og mere betydningsfuld snak om ansvarsbevidst ytringsfrihed.

Bla bla bla...

fatcap

#65 Post by fatcap » 07.02.2006 10:38:47

Du er fandeme kikset musikminister.... Hvis du ikke har andet end barnligt bla. bla. at sige, så hold dig da væk. :roll:

palesaint

#66 Post by palesaint » 07.02.2006 11:05:19

Musikministeren wrote:...

Jeg vil rent faktisk mene, at jeg var mere saglig med dette indlæg end det blahblahblah-pis, og jeg uddyber naturligvis senere i tråden, hvilket du dog aldrig har svaret på. Du siger, at du ønsker mere saglig argumentation på svingninger.dk, ikke?

Så kom igang, makker.
Little did he know he’d lose a rib
but staring at you now I’m glad he did.

Kong Gulerod

#67 Post by Kong Gulerod » 07.02.2006 11:21:48

Det er Musikministeren mod resten af den danske musikbranche. Sådan har det altid været. Sådan vil det altid være. Jeg forventer et modsvar fra Musikministerens side, men jeg vælger at tage forskud på glæden ved venligst ikke at svare på hans indlæg.

Jess Franco

#68 Post by Jess Franco » 07.02.2006 11:26:00

Alle der ikke kan li Racetrack Babies er psykopater, og muligvis fascister. :wink:

fatcap

#69 Post by fatcap » 07.02.2006 11:45:38

Jess Franco wrote:Alle der ikke kan li Racetrack Babies er psykopater, og muligvis fascister. :wink:
Jeg har aldrig hørt lortet, og regner heller ikke med at gøre det.

Azure vista

#70 Post by Azure vista » 08.02.2006 18:22:12

Jeg er utrolig imponeret over solo cden. En mere folket Jomi massage!
Et dansk mesterværk! Virkelig!

til gengæld syntes jeg cden med fuld bemanding nogle gange for få stor en lyd. Fuldt orkestret Jazz bliver det næsten når Jomi ikke synger. Dog stadig en utrolig god plade.
"When I saw Star Wars, I felt when they talked about forces they most certainly were correct"- Sun Ra

Locked