Uh, det lyder som noget jeg kunne finde på! Det må ha' været Heard it Through the Grapevine.Sille...sille... wrote:Slits, Anna!
Julefrokost 2010 - med overblik i trådens første indlæg
- AnnaNoir
Re: Julefrokost 2010 - med overblik i trådens første indlæg
- Sille...sille...
Ja, det var det. Jeg er i tvivl om, hvorvidt jeg dansede mest ihærdigt til den eller til Håkan.
whose fool are you?
- gigantic
- Location: Up in Bryant-Denny / with a couple of fine women / in my Crimson Tide linen
Lige for the record, så lyder det lidt som om, nogen næsten føler, de skal forsvare ikke at spille Gaga. Det er ikke det, det gik ud på. Jeg tror os i den såkaldte popmafia er ligeglade med, hvem der kan lide hende. Vi vil bare ikke skydes i skoene, at vores begejstring er påtaget og ironisk. Det var det, der startede det hele.
Dit og satirejohns sæt lyder fantastisk, Anna. Virkelig fantastisk faktisk. Det er sådan et, der er træls at gå på efter.
"Heard It through the Grapevine" har jeg ikke hørt med Slits. Så tjekkede jeg lige, hvilket album, den var på. Den var så som bonus track på Cut, som jeg har på vinyl uden bonus tracks. Fail.
Dit og satirejohns sæt lyder fantastisk, Anna. Virkelig fantastisk faktisk. Det er sådan et, der er træls at gå på efter.
"Heard It through the Grapevine" har jeg ikke hørt med Slits. Så tjekkede jeg lige, hvilket album, den var på. Den var så som bonus track på Cut, som jeg har på vinyl uden bonus tracks. Fail.
- IhateBlondie
Det her er det mest groteske lort, forummet er kommet op med til dags dato.
Når man læser diverse indlæg, er det efterhånden tydeligt at det er komplet ligegyldigt hvilket noget musik der diskuteres.
SVINGNINGER = JANTELOVEN. Congrats, håber Gaga er det værd.
Når man læser diverse indlæg, er det efterhånden tydeligt at det er komplet ligegyldigt hvilket noget musik der diskuteres.
...
- eini
Janteloven, really? Nu må I fandeme få hovedet ud røven.
- gigantic
- Location: Up in Bryant-Denny / with a couple of fine women / in my Crimson Tide linen
Kan du læse egentlig? Det lader ikke til det. Wah wah wah. Gaga har ødelagt Svingninger. Hvor er det trist. Hvis du absolut skal kommentere på diskussionen, så læs lige, hvad den handler om. Du slår mig ikke som den Illuminati-tilbedende type, så du burde kunne forstå argumenterne.IhateBlondie wrote:Det her er det mest groteske lort, forummet er kommet op med til dags dato.

- Xul Solar
- J Spaceman
Skal vi ikke snart køre denne debat op i en spids?
Jon A wrote:Bidrag med noget.
- christian
Fed julefrokost! Det bedste var Golden Hours Harry Potter-kostume.
Tip: Du kan lynhurtigt tilføje effekter på markeret tekst.
- Pete Rock
Ej, nu stopper du KRAFTEDEME christian!
Dance encourages the body to move without permission. That's a fundamental flaw. It must be solved.