GODSPEED YOU! BLACK EMPEROR- live, Tivolis Koncertsal 7 aug.

Her placeres tråde, som vi har i sinde at gemme. Arkivet vil derfor blive opdateret løbende
Locked
secondtoughestintheinfant

Re: GODSPEED YOU! BLACK EMPEROR- live, Tivolis Koncertsal 7

#41 Post by secondtoughestintheinfant » 13.07.2013 13:42:18

Ok, så vil jeg gerne spørge om det samme, som han spurgte om.
The Internet Destroyed Everything He'd Ever Loved, Everything He'd Ever Hoped For. It Only Made One Mistake. IT LEFT HIM ALIVE.

Gregor XIII

#42 Post by Gregor XIII » 13.07.2013 13:51:52

Der er ikke noget at spørge om. Myggen fremførte de akustiske forhold, som jeg hele tiden har klaget over, og henviste til i det citerede. Men det har sokken redigeret ud. Det er bare manipulerende fis. Derudover har jeg skrevet:
Gregor XIII wrote:Man er godt nok idiot hvis man vil have sine penge tilbage på grund af candyfloss-faktoren.
Der står intet om kirker. Igen, det er bare manipulerende fis fra en sølle, sølle taber, der skal gemme sig bag en sok før han tør blande sig. Kæft hvor ville jeg ynke mig selv hvis jeg gjorde den slags.
Grundet Gregor XIII er vi alle fortabte

Kronoper!

Russell

#43 Post by Russell » 14.07.2013 05:33:28

Gregor XIII wrote:Der står intet om kirker. Igen, det er bare manipulerende fis fra en sølle, sølle taber, der skal gemme sig bag en sok før han tør blande sig. Kæft hvor ville jeg ynke mig selv hvis jeg gjorde den slags.
Jeg er ikke en sokkedukke. (Og selv hvis jeg var, hvad jeg altså ikke er, hvilken forskel ville det så gøre? Hvis du vil have mit fulde navn og min bopæl, er du velkommen til at sende en pb)
Så vidt jeg kan se, skrev jeg i den her tråd, før du gjorde.
Du skrev I i det indlæg, jeg citerede, selvom brugeren Nicklas var den eneste, der eksplicit havde udtrykt sig negativt i forhold til candyfloss-faktoren.
Jegharfangetmigenmygs indlæg er skrevet senere, end det af dine indlæg jeg citerer nederst.
Jeg kan selv med min bedste vilje ikke se, det, jeg citerer, er ude af kontekst.
Måske ville det være nemmere, hvis du rent faktisk besvarede mit spørgsmål, i stedet for at skyde mig alt muligt i skoene.
One of the painful things about our time is that those who feel certainty are stupid, and those with any imagination and understanding are filled with doubt and indecision.

Sille...sille...

#44 Post by Sille...sille... » 14.07.2013 13:21:33

Jeg har egentlig aldrig forstået den der falden bagover for Marmorkirken. Flottere er den altså heller ikke. Og jeg forstår egentlig slet ikke forbindelsen mellem GY!BEs musik og det sakrale. Det er jo overhovedet ikke sakralt, bare stort og voldsomt og pathosladet. Måske man skulle tage i Tivoli og høre dem.
whose fool are you?

Russell

#45 Post by Russell » 14.07.2013 14:08:44

Sille...sille... wrote:Jeg har egentlig aldrig forstået den der falden bagover for Marmorkirken. Flottere er den altså heller ikke. Og jeg forstår egentlig slet ikke forbindelsen mellem GY!BEs musik og det sakrale. Det er jo overhovedet ikke sakralt, bare stort og voldsomt og pathosladet. Måske man skulle tage i Tivoli og høre dem.
Jeg synes, Frederiks Kirke er mægtig flot, især indeni, men det er selvfølgelig en smagssag. Sakralt var måske ikke det rigtige ord. Altså, der er masser af jødisk mysticisme i GY!BE, og man kunne sikkert godt lave en forbindelse til det sakrale ad den vej, men det var slet ikke min pointe. Jeg mente ikke sakralt i teologisk forstand. Måske skulle jeg hellere have skrevet andægtigt?
One of the painful things about our time is that those who feel certainty are stupid, and those with any imagination and understanding are filled with doubt and indecision.

Tonic Satan

#46 Post by Tonic Satan » 14.07.2013 15:56:37

Det her minder mig om,hvorfor jeg holdt op med at høre postrock i første omgang.Jeg var bange for at blive sådan.Fuck sakral,dybt,hårdt og inderligt.Og fuck Händel helt,helt til roden.Vi ses i ballongyngerne.
Antimatter wrote:
En eller anden nobody kaldte det Jørgen de Mylius time.

Nicklas

#47 Post by Nicklas » 15.07.2013 12:09:42

Gregor, det er fint du kalder mig dum og ignorant, det har jeg ikke noget problem med. Men når man udelukkende har købt billet for at se dem i Marmorkirken, så er det sørgeligt at man pludselig skal i Tivolis Koncertsal. Specielt når man har set dem en del gange i udlandet, og gerne vil opleve dem et sted, som kan tage koncerten i andre retninger, så det ikke blot handler om det auditive aspekt hver evig eneste gang. Det ville klæde dem med et andet spillested, og mig bekendt havde de også selv udpeget Marmorkirken. Det kunne have været en oplevelse af de helt store. Og det med candyfloss-faktoren skal ikke tages så bogstaveligt som det lyder.. Selvom det smager ganske udmærket.

The Scent

#48 Post by The Scent » 15.07.2013 13:20:37

Jeg kan ikke huske Tivolis koncertsal og placeringen. Er det således at man kan komme ind i salen ude fra den anden side, eller skal man decideret ind igennem Tivoli for at komme frem til koncertsalen? Det har stor betydning for om jeg gider at købe billetter til koncerten.

Tonic Satan

#49 Post by Tonic Satan » 15.07.2013 13:48:58

Hvorfor? Er du i kørestol?Men den ligger midt i Tivoli,så du skal nok gå igennem lidt af haven. Entreen er inkluderet i billetten.

Edit: næ,det er glassalen,der er i midten, koncertsalen er ud til Vesterbrogade, så det er nok muligt at komme ind uden at få revet op i sin sakrale væren af nogen børn og candyflosslugt. Jeg ankommer selv på en skidengul hest.
Antimatter wrote:
En eller anden nobody kaldte det Jørgen de Mylius time.

Gregor XIII

#50 Post by Gregor XIII » 15.07.2013 13:57:20

Der har altid været en indgang direkte fra gaden til koncertsalen, men jeg er helt ærligt usikker på om den stadig består, eller om den blev til wagamama da de lavede ombygningen med akvariet og alt det der. Jeg har aldrig været voldsom stærk i geografi. Jeg kan lige spørge omkring mig.

@ Nicklas: Jeg kaldte jer dumme og ignorante på grund af din anti-tivoli-rant, som jeg stadigvæk vil kalde for dum og ignorant. Selvfølgelig er det i orden at foretrække marmorkirken, det ville jeg også selv have gjort.
Grundet Gregor XIII er vi alle fortabte

Kronoper!

Locked