Way to miss the point igen igen igen igen igen.

Her placeres tråde, som vi har i sinde at gemme. Arkivet vil derfor blive opdateret løbende
Låst
besked
Forfatter
Brugeravatar
simonvt

Re: Way to miss the point igen igen igen igen igen.

#631 Indlæg af simonvt » 12 apr 2017 10:07

Fedt bandnavn! Synes i bør spille til svingertræf i Kålens crip 8)

Brugeravatar
eini
Geografisk sted: ønskeøen

#632 Indlæg af eini » 12 apr 2017 10:12

Ja, puha. Det gode ved at genlæse det er, at man i det mindste må være blevet lidt mere sympatisk over de sidste 3 år, ellers ville man vel ikke skamme sig sådan.

Det være sagt: Hvis man ikke kan lide Björk, er man helt sikkert dårlig til at bolle. Hvis jeg overvejer at have sex med en mand, spørger jeg ham altid først hvad han synes om Björk, og hvis han svarer at hun ikke er noget for ham, må han altså finde et andet magmakrater at massere pikken i.
"Hvis musikken afspejler tiden vi lever i, må det eddermamen være trist at være ung i dag. For det lyder som om man sidder som en mumie inde på sit børneværelse og der står en ude på gangen og råber ind til dig, ikke et party råb, men i en tone der er lige så trist som dit eget liv."

Brugeravatar
simonvt

#633 Indlæg af simonvt » 12 apr 2017 10:21

Jeg tror damer der kan li' Björk knæpper på en irriterende affekteret og Thom York agtig måde… Men i det mindste overrasker de ikke lige med et sæt lodne nosser.

Brugeravatar
eini

#634 Indlæg af eini » 12 apr 2017 10:24

Jeg er sikker på at Björk sagtens kan håndtere et sæt lodne nosser.
"Hvis musikken afspejler tiden vi lever i, må det eddermamen være trist at være ung i dag. For det lyder som om man sidder som en mumie inde på sit børneværelse og der står en ude på gangen og råber ind til dig, ikke et party råb, men i en tone der er lige så trist som dit eget liv."

Brugeravatar
simonvt

#635 Indlæg af simonvt » 12 apr 2017 10:32

Hvis Björk rent faktisk gemmer på et sæt testikler, så falder fatcaps argument jo fuldstændig fra hinanden :shock:

Brugeravatar
eini

#636 Indlæg af eini » 12 apr 2017 10:55

Hun bærer dem da i en kæde om halsen.

Men srsly, selvfølgelig er der mulighed for voldsomt drama, når man diskuterer musik; Björk er den vigtigste identifikationsfigur for mig overhovedet, jeg var ikke kommet igennem mine teenageår uden hende. Hun er for mig hvad David Berman er for æsmet og Ian Curtis er for J Spaceman. Og så bliver det jo personligt, for hvis Björk er en skrigeballon, er jeg vel også en skrigeballon, og hvis folk er enige om at Björk er til grin, er der så overhovedet plads til mig i fællesskabet? Og så kommer dødsangsten. Det kunne jeg selvfølgelig bare have sagt, eller bedre endnu: hævet mig op over. Men som sædvanlig kan jeg kun finde ud af at sige fra ved at blæse problemet fuldstændig ud af proportioner og gøre mine private komplekser til et politisk projekt.

Stemmer i øvrigt også for bands med flotte navne i kålens have.

Brugeravatar
simonvt

#637 Indlæg af simonvt » 12 apr 2017 11:10

Har aldrig hørt dig synge eller tale, så skal ikke kunne sige om du rammer skrigballon-registrene :D
Om man kan have en skrigballon personlighed/sjæl ved jeg ik..

Men forstår da godt at et angreb på identifikationsfigurer kan sætte ild i en! Jeg tror f.eks. stadig en anfægtelse og latterliggørelse af Replacements taberromantik gibber i mig og får mig til at føle mig en smugle afvist :cry:
Selv om jeg sikkert burde være vokset fra den slags (stærke forhold til identifikationsfigurer og taberromantik, that is! Er ikke vokset fra The Mats! Selvom de nok ikke dyrkes som tidligere).

Brugeravatar
not_batman
Geografisk sted: for enden af markvejen...

#638 Indlæg af not_batman » 12 apr 2017 11:14

min kone elsker björk. hun hader fodbold. jeg hader björk. jeg elsker fodbold. vi kommer sådan på skift, men ca 2/3 gange er det begge parter samtidig. så er det jo godt, at du ikke skal have min pik til at massere dig indeni, og måske er det heldigt for mig, at jeg ikke skal hugge i dig. så er det store spørgsmål jo bare, om nogen parter går glip af noget.

hejhej
om ikke andet, så har du en middelmådig musiksmag og en halvstor samling af david tibet-effekter..

Brugeravatar
Tonic Satan
Geografisk sted: Jeg er i lommen på dig

#639 Indlæg af Tonic Satan » 12 apr 2017 11:20

Kinky Robot skrev:
Tonic Satan skrev:Sådan lige at kalde Dio for en skrigeballon... :x
Tuffy og Antimatter sviner Dio. Hvilken overaskelse.

Kom over og drik bajselader med mig i Tomb of Kings i SMC, mand.
Æv, det skulle jeg have gjort. Men så havde jeg nok ikke siddet på arbejdet nu og hørt Centerfold.
Antimatter skrev:
En eller anden nobody kaldte det Jørgen de Mylius time.

Brugeravatar
Kinky Robot
Geografisk sted: Dr. Wily's Castle

#640 Indlæg af Kinky Robot » 12 apr 2017 11:24

Tonic Satan skrev:
Kinky Robot skrev:
Tonic Satan skrev:Sådan lige at kalde Dio for en skrigeballon... :x
Tuffy og Antimatter sviner Dio. Hvilken overaskelse.

Kom over og drik bajselader med mig i Tomb of Kings i SMC, mand.
Æv, det skulle jeg have gjort. Men så havde jeg nok ikke siddet på arbejdet nu og hørt Centerfold.
Centerfold er sguda et kongenummer. Plejede at pløkke mange pansere til det i Vice City.
¯\(ツ)/¯

Låst