Antony & The Johnsons

Besvar
besked
Forfatter
Leif Erektion

Antony & The Johnsons

#1 Indlæg af Leif Erektion » 21 feb 2005 18:06

Har haft anledning til at høre et par numre fra den kommende plade, og det lyder verrückt godt og noget jeg vil have fat i! Men hvad med det tidligere? Nogen der ejer det? Kan det ANBEFALES?!?!

Brugeravatar
lille sur pige
Geografisk sted: under sengen

#2 Indlæg af lille sur pige » 21 feb 2005 18:26

sjovt nok sad jeg for en halv time siden selv og kiggede på hvad der var at få fat i. jeg har kun hørt the lake, men det er også et yderst vanedannende nummer. (i virkeligheden har jeg vist hørt hele det nye album, men jeg kan virkelig ikke huske andet end at det vistnok var meget rart. sådan er det når man ikke både kan koncentrere sig om the og mennesker og musik på samme tid.)

jeg satser på at finde nogen der har noget af det jeg kan lytte til (igen), og vil se om jeg kan huske at melde tilbage.

Brugeravatar
Boutros Boutros-Ghali
Geografisk sted: Nørrebronx
Kontakt:

Re: Antony & The Johnsons

#3 Indlæg af Boutros Boutros-Ghali » 21 feb 2005 19:03

Leif Erektion skrev:Har haft anledning til at høre et par numre fra den kommende plade, og det lyder verrückt godt og noget jeg vil have fat i! Men hvad med det tidligere? Nogen der ejer det? Kan det ANBEFALES?!?!

Absolut. Den første blev genudgivet sidste år af Secretly Canadian. Så den er ligeså nem at få fat på som det er at lokke en joint fra Not Batman.

http://secretlycanadian.com/

http://www.antonyandthejohnsons.com/

Begge steder kan der lyttes. River of Twillight og Sorrow er allerede klassikere.

Desværre er manden også allerede så stor i hjemlandet og i besiddelse af stjernenykker nok til at forlange en fyrstegage for at komme og spille. Jeg tvivler på at nogen herhjemme vil lave en koncert medmindre han får et større gennembrud.
Måske Roskilde dog. Det ville ikke gøre noget.
Senest rettet af Boutros Boutros-Ghali 21 feb 2005 19:17, rettet i alt 2 gange.

Leif Erektion

#4 Indlæg af Leif Erektion » 21 feb 2005 19:15

Boutros Boutros-Ghali skrev:
Leif Erektion skrev:Har haft anledning til at høre et par numre fra den kommende plade, og det lyder verrückt godt og noget jeg vil have fat i! Men hvad med det tidligere? Nogen der ejer det? Kan det ANBEFALES?!?!

Absolut. Den første blev genudgivet sidste år af Secretly Canadian. Så den er ligeså nem at få fat på som det er at lokke en joint fra Not Batman.

http://secretlycanadian.com/

http://www.antonyandthejohnsons.com/

Begge steder kan der lyttes. River of Twillight og Sorrow er allerede klassikere.

Desværre er manden også allerede så stor i hjemlandet og i bessidelse af stjernenykker nok til at forlange en fyrstegage for at komem og spille. Jeg tvivler på at nogne herhjemme vil lave en koncert medmindre han får et større gennembrud.
Supah! Tak for det. I fald der endnu er nogen som ikke har hørt førstesinglen, "Hope There's Someone" fra den nye plade, så sug det et eller andet sted fra. Forrygende flot.

Brugeravatar
Professoren
Geografisk sted: abernes planet

#5 Indlæg af Professoren » 21 feb 2005 19:41

Boutros Boutros-Ghali skrev: Desværre er manden også allerede så stor i hjemlandet og i besiddelse af stjernenykker nok til at forlange en fyrstegage for at komme og spille. Jeg tvivler på at nogen herhjemme vil lave en koncert medmindre han får et større gennembrud.
Så bliver du måske ligeså glad som jeg gjorde, da jeg så det her:

www.voxhall.dk

:D

Dagen idag har stået meget i Antony & the Johnsons tegn i dag. Anbefalede det til en som jeg tror vil kunne falde for det osv.

& ja det er virkelig tåbelig godt. Det er ensomt, smukt og vokalen er mindblowing.

Den mentale tilstand under skrivningen af dette var påvirket af: Contortions - Buy LP
"Wherever you go there is always something that hurts more or less"

Nakkiel
Geografisk sted: kbh. N
Kontakt:

#6 Indlæg af Nakkiel » 21 feb 2005 19:58

Loppen d. 16 maj skulle også være sikker...

Brugeravatar
Boutros Boutros-Ghali
Kontakt:

#7 Indlæg af Boutros Boutros-Ghali » 21 feb 2005 20:20

Professoren skrev:
Boutros Boutros-Ghali skrev: Desværre er manden også allerede så stor i hjemlandet og i besiddelse af stjernenykker nok til at forlange en fyrstegage for at komme og spille. Jeg tvivler på at nogen herhjemme vil lave en koncert medmindre han får et større gennembrud.
Så bliver du måske ligeså glad som jeg gjorde, da jeg så det her:

www.voxhall.dk

:D

Dagen idag har stået meget i Antony & the Johnsons tegn i dag. Anbefalede det til en som jeg tror vil kunne falde for det osv.

& ja det er virkelig tåbelig godt. Det er ensomt, smukt og vokalen er mindblowing.

Den mentale tilstand under skrivningen af dette var påvirket af: Contortions - Buy LP
Nakkiel skrev:Loppen d. 16 maj skulle også være sikker...

Pheee så har de sku punget ud. Troede ikke Loppen havde så mange penge. Måske er der en hardcore fan bag.
Jamen altså. Det bliver sku da fedt.
Iøvrigt også spænende om det bliver med stort eller lille band. USA touren er kun med en guiarist og og en cellist.

Leif Erektion

#8 Indlæg af Leif Erektion » 21 feb 2005 20:26

Er det manden selv, som er pianist?

Brugeravatar
Utah
Spotify: 113177199

#9 Indlæg af Utah » 21 feb 2005 20:42

Selv jeg er imponeret over manden. Men lavede han ikke en før den, der bare hedder Antony & The Johnsons? Der lå da i sin tid nogle numre på hjemmesiden som jeg ikke har fundet på de to plader jeg har (s/t og I Am A Bird Now)

Brugeravatar
Boutros Boutros-Ghali
Kontakt:

#10 Indlæg af Boutros Boutros-Ghali » 21 feb 2005 21:11

Leif Erektion skrev:Er det manden selv, som er pianist?
ja

Utah skrev:Selv jeg er imponeret over manden. Men lavede han ikke en før den, der bare hedder Antony & The Johnsons? Der lå da i sin tid nogle numre på hjemmesiden som jeg ikke har fundet på de to plader jeg har (s/t og I Am A Bird Now)
Han har vist lavet nogle tapes og demoer. Men jeg kender ikke til noget sådan officielt udgivet ellers.
Tidligere lå der en hel biografi på SC siden. Jeg ved ikke hvorfor den er fjernet nu.
Der stod noget nærmere.

Besvar