Den nye obskure psych tråd!

Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
Ernesto
Geografisk sted: Beyond
Kontakt:

Re: Den nye obskure psych tråd!

#671 Indlæg af Ernesto » 09 nov 2010 13:40

Bare the usual med indpakning, ekspedition(stid) og om man evt. kunne få dem til at skrive en anden pris på pakken.

Har af en eller anden grund først opdaget dem nu - hvilket er ret farligt nu hvor jeg har.
Alt er naturen Livet og døden Alt.

Brugeravatar
00Void

#672 Indlæg af 00Void » 09 nov 2010 14:04

Det kommer i vinyl-størrelse papkasser så det er forsvarligt nok pakket ind (jeg mener dog, den cd jeg bestilte kom i en bubble-kuvert :?, men det er ved at være noget tid siden, og ja, jeg er egentlig ikke sikker). Jeg har altid set mine varer indenfor to uger, og de er aldrig blevet snuppet i tolden.
Jeg har aldrig lagt mærke til om de skriver pakkens værdi på, eller om det bliver sendt som en gave, og jeg kan ikke lige finde en af kasserne. så. pas.
fire hang out with me

Brugeravatar
Fisker Thomas
Geografisk sted: Institut Benjamenta
Kontakt:

#673 Indlæg af Fisker Thomas » 20 jan 2011 00:43

Jeg leder efter Johnny Limas Revelation 666 - kan nogen svingere evt. være behjælpelige?
"Det provokerer mig, at vores nuværende regering har det som formål, at vi allesammen skal leve tre år længere.
Hvad med i stedet at give tilladelse til eutanasi, for så sjovt er livet trods alt heller ikke."

Jytte Nørtoft Jensen, Silkeborg.

Brugeravatar
eldorado
Kontakt:

#674 Indlæg af eldorado » 20 jan 2011 12:52

tænker du ikke på "will jima"

http://thesethingstoo.blogspot.com/2007 ... cords.html" target="_blank

Brugeravatar
Fisker Thomas
Kontakt:

#675 Indlæg af Fisker Thomas » 20 jan 2011 13:32

Jo, selvfølgelig. Jeg ved ikke hvorfor min hjerne fucker så meget i disse dage. Præsenil. Det er lige præcis den jeg ikke kan finde nogen steder.
"Det provokerer mig, at vores nuværende regering har det som formål, at vi allesammen skal leve tre år længere.
Hvad med i stedet at give tilladelse til eutanasi, for så sjovt er livet trods alt heller ikke."

Brugeravatar
Fisker Thomas
Kontakt:

#677 Indlæg af Fisker Thomas » 20 jan 2011 13:54

eldorado skrev:http://www.myaston.com/k/?view=item&id= ... lation+666
ja-Da, i knOW. Det er eN lidt større udskrivning end jeg lige har råd tilL fOr tiden. Jeg leder lidt efter AnDre muligheder.

Brugeravatar
stilhed
Geografisk sted: on a mountain
Kontakt:

#678 Indlæg af stilhed » 13 mar 2011 10:35

nemo bidstrup, aka. mr. time-lag records, leder efter kapital til at genudgive fire mere eller mindre obskure psych-plader (selvom tre af dem strengt taget lyder mere hen ad loner folk). evt. interesserede kan støtte projektet her.
der har altid eksisteret et misforhold mellem de små folks kår og den betydning, de tillægger deres egen eksistens

Brugeravatar
bongo

#679 Indlæg af bongo » 13 mar 2011 16:49

Har lige fået fat i et genoptryk af denne her
warlus: Songs. 200 x privat presning fra 1977. lyder absolut lige som det skal, en god blanding af loner, basement og hjemmelavet psych.
Billede

Og den her
Patron saints: Fohoh bohoh obskur privat presning fra 1969.
Billede

Fik samme aften genhørt 2 andre mesterværker:
Stone harbour: Grains of sand.
Billede
Fra deres eneste LP Emerges fra 1974.

Kalacakra: Crawling to Lhasa. Tysk krautpsych hjemmestrik duo.
Billede

Og så var den aften pludselig slut :mrgreen:
En ubehjælpsom mongol der hamrer på potter og pander, imens han reciterer fra en selvudgivet (og meget limiteret!) digtsamling. Sådan lyder det jo.

Brugeravatar
Hagemann
Geografisk sted: 2500

#680 Indlæg af Hagemann » 31 mar 2011 20:19

selvom jeg mest bare hører dalton, the who, black sabbath og bruce springsteen for tiden, vil jeg godt slå at slag fra us apple corps, som er ret fede. jeg tror, jeg fandt det på heavenly grooves i sin tid. det er noget tung bluset rock, og så er der så gospel ind over. det virker stærkt. rygtet vil vide, at den stemme, der lyder som en flot flot kvinde stemme, i virkeligheden er en ung douche, der hedder bryant eller brian, tror jeg. teksterne handler om jesus, gud og alt det hejs. lyt.
lolmao.

Besvar