Taylor Swift

Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
bjørn-emil

Re: Taylor Swift

#231 Indlæg af bjørn-emil » 03 nov 2014 17:45

Tour

Så man skal til London, Amsterdam eller Køln. Eller håbe at roskilde overrasker
er du parat til at DØ for musik lavet af robotter med computere!?

Brugeravatar
kjb
Geografisk sted: Ydre NB

#232 Indlæg af kjb » 03 nov 2014 19:48

bjørn-emil skrev:Tour

Så man skal til London, Amsterdam eller Køln. Eller håbe at roskilde overrasker
ROSKILDE!! Den er oplagt. Jeg så hende på Red turen. Jeg er bange for at det var det forkerte tidspunkt. Hun var gået bort fra country'en, men slet slet ikke toppet med poppen. Efter Fearless eller efter 1989 må være det ideelle tidspunkt. 1989 er ren klasse.

Brugeravatar
Rudi
Geografisk sted: 22081970
Kontakt:

#233 Indlæg af Rudi » 04 nov 2014 08:49

Jeg kender ikke Taylor Swift af andet end navn, men hylder at hun har fjernet sin musik fra Spotify.
http://densurefar.wordpress.com/ - så er sommerferien forbi.

Brugeravatar
The Killer

#234 Indlæg af The Killer » 04 nov 2014 09:27

Rudi skrev:Jeg kender ikke Taylor Swift af andet end navn, men hylder at hun har fjernet sin musik fra Spotify.
Hvorfor?

Brugeravatar
Rudi
Kontakt:

#235 Indlæg af Rudi » 04 nov 2014 09:31

The Killer skrev:
Rudi skrev:Jeg kender ikke Taylor Swift af andet end navn, men hylder at hun har fjernet sin musik fra Spotify.
Hvorfor?
Hun har tidligere været ude og kritisere Spotify for ikke at betale kunstnerne nok, og så er det - nærmest forfriskende - at se, at der er nogen der vælger at putte deres money where the mouth is.

Brugeravatar
The Killer

#236 Indlæg af The Killer » 04 nov 2014 10:32

Rudi skrev:
The Killer skrev:
Hvorfor?
Hun har tidligere været ude og kritisere Spotify for ikke at betale kunstnerne nok, og så er det - nærmest forfriskende - at se, at der er nogen der vælger at putte deres money where the mouth is.
Gætter på at det traditionelle countrypublikum i USA stadig køber masser af fysiske albums, men nu er hun jo sprunget ud som fullblown Max Martin popdronning, og sådan en hører da naturligt hjemme på de digitale tjenester? Det virker gammeldaws og reaktionært at foretrække salg af downloads/cd:er og ligefrem fravælge streaming publikummet.

Brugeravatar
Rudi
Kontakt:

#237 Indlæg af Rudi » 04 nov 2014 11:18

The Killer skrev:
Rudi skrev:
The Killer skrev:
Hvorfor?
Gætter på at det traditionelle countrypublikum i USA stadig køber masser af fysiske albums, men nu er hun jo sprunget ud som fullblown Max Martin popdronning, og sådan en hører da naturligt hjemme på de digitale tjenester? Det virker gammeldaws og reaktionært at foretrække salg af downloads/cd:er og ligefrem fravælge streaming publikummet.
Jeg er slet ikke uenig. Det jeg i bund og grund hylder er, at hun følger op på hendes kritik at Spotify, og fjerner sin musik fra et sted hun ikke bryder sig om.
Kiggede lige ind på TDC Play og der ligger der flere album med hende, så det er åbenbart Spotify, og ikke streamingkulturen, hun har en bøf med.

Brugeravatar
Gregor XIII
Kontakt:

#238 Indlæg af Gregor XIII » 04 nov 2014 13:59

Hun er en forbasket hykler. Om et par måneder er hendes ting tilbage igen. Det er kun fordi hun vil sælge albums først, så snart hun har fået solgt de par millioner i den første tid, så skal hun nok vende tilbage til streaming-tjenesterne for at få presset citronen af den vej. Jeg håber spotify siger nej tak.
Grundet Gregor XIII er vi alle fortabte

Kronoper!

Brugeravatar
Beefheart
Geografisk sted: Desolation Row

#239 Indlæg af Beefheart » 04 nov 2014 17:02

Men som Rudi skriver, så er det jo kun på Spotify hun (læs: hendes pladeselskab) har valgt at tilbagetrække hendes plader. Hendes bagkatalog ligger stadig på eksempelvis WiMP, TDC, Google Play, iTunes, Rdio og Beats Music.
if through my cracked and dusted dime-store lips I spoke these words out loud would no one hear me?

Brugeravatar
Gregor XIII
Kontakt:

#240 Indlæg af Gregor XIII » 04 nov 2014 17:27

Ja, men... det gør vel reelt kun det hele værre?
Grundet Gregor XIII er vi alle fortabte

Kronoper!

Besvar