COIL hysteri!

besked
Forfatter
Brugeravatar
Hansen

Re: COIL hysteri!

#21 Indlæg af Hansen » 05 dec 2014 13:23

Jeg har bestilt, desværre. Men den var faktisk ikke så dyr i porto. Nu hører jeg TM2 igen i bar begejstring.

Brugeravatar
Fisker Thomas
Geografisk sted: Institut Benjamenta
Kontakt:

#22 Indlæg af Fisker Thomas » 05 dec 2014 14:35

Hvem mon bliver den næste, som beder El Douche om at bestille, for så at få at vide at den er bestilt? Skal vi have et væddemål i gang?

Balance-bogen er i øvrigt for FED! Sleazy er selvfølgelig vigtigst, også kulturhistorisk, men der er virkelig nogle stærke outsider art-ting i Balance-bogen.
"Det provokerer mig, at vores nuværende regering har det som formål, at vi allesammen skal leve tre år længere.
Hvad med i stedet at give tilladelse til eutanasi, for så sjovt er livet trods alt heller ikke."

Jytte Nørtoft Jensen, Silkeborg.

Brugeravatar
Hansen

#23 Indlæg af Hansen » 17 okt 2015 14:22

Og så kommer de 8 CD'er med demoer, udkast, vinyl-ting og andet uudgivent. https://www.soleilmoon.com/shop/?filter_label=344
Det ser ret tvivlsomt ud, men ender jo nok med at købe dem alligevel.

Brugeravatar
Fisker Thomas
Geografisk sted: Institut Benjamenta
Kontakt:

#24 Indlæg af Fisker Thomas » 17 okt 2015 14:35

Det er Jon Whitneys arkiver, lader det til. Der er vist tre lejre pt.: Whitney, Thigpaulsandra og Cyclobe/Drew McDowall. Dem, jeg kender, som er in the know, holder med Thigps, men det er lidt svært at finde hoved og hale i.
"Det provokerer mig, at vores nuværende regering har det som formål, at vi allesammen skal leve tre år længere.
Hvad med i stedet at give tilladelse til eutanasi, for så sjovt er livet trods alt heller ikke."

Jytte Nørtoft Jensen, Silkeborg.

Besvar