SVINGNINGER BLIVER SNART (ikke 10 men) 15!

Alt med relation til forummet og brugerne tilknyttet kan diskuteres hér
Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
andreassyr
Geografisk sted: Fakultet for Komparativ Irrelevans

Re: SVINGNINGER BLIVER SNART (ikke 10 men) 15!

#71 Indlæg af andreassyr » 28 jan 2016 20:10

Får man tæsk hvis man indskyder at Meyers faktisk er virkelig gode? De er selvfølgelig sygt dyre, og det skal siges at jeg selv er typen der gerne smider pærer, flæskesteg, grønkål og kantareller på en pizza, men de har altså fat i noget. Jeg laver gerne pizzaer til festen hvis nogen lejer et sted med pizzaovn.
Spot On

Brugeravatar
krea
Geografisk sted: Kødbyen, 1978

#72 Indlæg af krea » 28 jan 2016 20:14

stilhed skrev:
christian skrev:
krea skrev:Jeg har ikke været til en svingerfest siden den stilhed arrangerede ude på Amager i 2005
10/10 fest
det var ikke mig, der holdt den. jeg lagde bare kælder på mit kollegium til. gad vide, hvem der arrangerede den? jeg har glemt det.
Jeg tror faktisk at jeg var en af dem. Jeg stod i hvert fald bag baren, og jeg gjorde rent med palesaint. Mener også jeg var ude med nogle nøgler eller lignende hos dig et par dage efter. Jeg havde været til julefrokost hos min ex' familie om formiddagen så jeg var snapsefuld da jeg ankom og mener også jeg var bagstiv efter Sunn O))) på The Rock dagen før?

Sokkelund laver en fantastisk burger med ægte belgiske fritter til og estragonmayo. Højt niveau.

Glæder mig også at italo-albaneren på Borups Plads stadig holder højt niveau. Det var i hvert fald en af byens bedste for 10 år siden.

Roma er faktisk ok selv om det virker gustent. Klart bedre end Casa Mia. Rimelig tynd og sprød bund, og de holder igen med fyldet. Flamengo er kun til når alt andet er lukket og man er desperat. En cowboytoast fra frost er bedre.
... så det' go'nok ...

Brugeravatar
christian
Geografisk sted: 2013

#73 Indlæg af christian » 28 jan 2016 20:33

krea skrev:
stilhed skrev:
christian skrev:
krea skrev:Jeg har ikke været til en svingerfest siden den stilhed arrangerede ude på Amager i 2005
10/10 fest
det var ikke mig, der holdt den. jeg lagde bare kælder på mit kollegium til. gad vide, hvem der arrangerede den? jeg har glemt det.
Jeg tror faktisk at jeg var en af dem. Jeg stod i hvert fald bag baren, og jeg gjorde rent med palesaint.
Flyin' Festaben måske?
Tip: Du kan lynhurtigt tilføje effekter på markeret tekst.

Brugeravatar
Katten
Geografisk sted: Hus i Ishøj strand

#74 Indlæg af Katten » 28 jan 2016 22:33

Betyder det her, at 15 års festen går ud på, vi alle sidder alene hjemme med vores yndlingspizza, og skriver om det i en 15 års fest tråd?
Lyder enlig ikke helt galt. Så kan jeg gå tidlig i seng, og redigere mine fulde post inden resten af jer vågner.
When swinging sleeping cat dancer at the Forum.

Brugeravatar
Beefheart
Geografisk sted: Desolation Row

#75 Indlæg af Beefheart » 29 jan 2016 10:12

Jallan skrev:Det må være din spøg. Tribeca (hvis vi taler om den der store relativt nyåbnede restaurant) er ren lort.
Ok. Så bestil lige nr. 3 og nr. 8, og hvis du stadig har det sådan efter at have spist dem - så skal boardets admins lige involveres.
if through my cracked and dusted dime-store lips I spoke these words out loud would no one hear me?

Brugeravatar
haile lassie
Spotify: 113262106

#76 Indlæg af haile lassie » 29 jan 2016 10:16

Apropos admins: Er det ikke snart ved at være på tide, at der udskrives valg til adminposterne?
MASTER OF THREADS

Brugeravatar
Jallan
Geografisk sted: Fanget i en barometerlomme

#77 Indlæg af Jallan » 29 jan 2016 10:18

Skal aldrig tilbage til det sted. Sidst jeg var der tændte de bål, så der blæste aske ned i min vin under hele middagen. Det bliver et nej tak til nr. 3, nr. 8 og alle andre numre fra Tribeca NV.
Apropos admins: Er det ikke snart ved at være på tide, at der udskrives valg til adminposterne?
Helt enig. Har i SVINGNINGERS SITUATION forsøgt at bakke op om hitlers projekt, men fascismen lever i bedste velgående på svingninger.
secondtoughestintheinfant skrev:LANGLEY

Brugeravatar
kulsoen

#78 Indlæg af kulsoen » 29 jan 2016 10:32

Dilis på vesterbro er godt. Brændeovnsfyret, søde medarbejdere, bruger frisk ananas på Hawaii, laver bomben vegetarpizzaer. Jeg kan så godt lide det sted. Deres bund er mega lækker, god tomatsovs, godt menukort. Det italienske på vesterbrogade, det nede i kælderen forbi Enghavevej på vej ud mod søndermarken, pænt fucking godt også. Man får syge mængder af god mad og snotty italiensk betjening når man køber der ved frokosttid. Deres pastaretter er pænt vilde, nok til to personer i en portion.

Jyden i mig vil have kvantitet, københavneren i mig vil have kvalitet

Broder Salsa
Geografisk sted: Dodge City

#79 Indlæg af Broder Salsa » 29 jan 2016 11:22

kulsoen skrev: Det italienske på vesterbrogade, det nede i kælderen forbi Enghavevej på vej ud mod søndermarken, pænt fucking godt også. Man får syge mængder af god mad og snotty italiensk betjening når man køber der ved frokosttid. Deres pastaretter er pænt vilde, nok til to personer i en portion.
Made In Italy? Det har jeg forsøgt at hype i pizzatråden. Åndsvagt lækker pizza. Jeg må også prøve deres pastaretter.

Brugeravatar
kulsoen

#80 Indlæg af kulsoen » 29 jan 2016 11:37

Nej, Leo's Pizza hedder det vist. Men tak for tippet med Made in Italy! Den skal prøves snart. Mmmm, Margherita, mmmm. Kongepizza.

Besvar