SVINGNINGER BLIVER SNART (ikke 10 men) 15!
- andreassyr
- Geografisk sted: Fakultet for Komparativ Irrelevans
Re: SVINGNINGER BLIVER SNART (ikke 10 men) 15!
Får man tæsk hvis man indskyder at Meyers faktisk er virkelig gode? De er selvfølgelig sygt dyre, og det skal siges at jeg selv er typen der gerne smider pærer, flæskesteg, grønkål og kantareller på en pizza, men de har altså fat i noget. Jeg laver gerne pizzaer til festen hvis nogen lejer et sted med pizzaovn.
Spot On
- krea
- Geografisk sted: Kødbyen, 1978
Jeg tror faktisk at jeg var en af dem. Jeg stod i hvert fald bag baren, og jeg gjorde rent med palesaint. Mener også jeg var ude med nogle nøgler eller lignende hos dig et par dage efter. Jeg havde været til julefrokost hos min ex' familie om formiddagen så jeg var snapsefuld da jeg ankom og mener også jeg var bagstiv efter Sunn O))) på The Rock dagen før?stilhed skrev:det var ikke mig, der holdt den. jeg lagde bare kælder på mit kollegium til. gad vide, hvem der arrangerede den? jeg har glemt det.christian skrev:10/10 festkrea skrev:Jeg har ikke været til en svingerfest siden den stilhed arrangerede ude på Amager i 2005
Sokkelund laver en fantastisk burger med ægte belgiske fritter til og estragonmayo. Højt niveau.
Glæder mig også at italo-albaneren på Borups Plads stadig holder højt niveau. Det var i hvert fald en af byens bedste for 10 år siden.
Roma er faktisk ok selv om det virker gustent. Klart bedre end Casa Mia. Rimelig tynd og sprød bund, og de holder igen med fyldet. Flamengo er kun til når alt andet er lukket og man er desperat. En cowboytoast fra frost er bedre.
... så det' go'nok ...
- christian
- Geografisk sted: 2013
Flyin' Festaben måske?krea skrev:Jeg tror faktisk at jeg var en af dem. Jeg stod i hvert fald bag baren, og jeg gjorde rent med palesaint.stilhed skrev:det var ikke mig, der holdt den. jeg lagde bare kælder på mit kollegium til. gad vide, hvem der arrangerede den? jeg har glemt det.christian skrev:10/10 festkrea skrev:Jeg har ikke været til en svingerfest siden den stilhed arrangerede ude på Amager i 2005
Tip: Du kan lynhurtigt tilføje effekter på markeret tekst.
- Katten
- Geografisk sted: Hus i Ishøj strand
Betyder det her, at 15 års festen går ud på, vi alle sidder alene hjemme med vores yndlingspizza, og skriver om det i en 15 års fest tråd?
Lyder enlig ikke helt galt. Så kan jeg gå tidlig i seng, og redigere mine fulde post inden resten af jer vågner.
Lyder enlig ikke helt galt. Så kan jeg gå tidlig i seng, og redigere mine fulde post inden resten af jer vågner.
When swinging sleeping cat dancer at the Forum.
- Beefheart
- Geografisk sted: Desolation Row
Ok. Så bestil lige nr. 3 og nr. 8, og hvis du stadig har det sådan efter at have spist dem - så skal boardets admins lige involveres.Jallan skrev:Det må være din spøg. Tribeca (hvis vi taler om den der store relativt nyåbnede restaurant) er ren lort.
if through my cracked and dusted dime-store lips I spoke these words out loud would no one hear me?
- haile lassie
- Spotify: 113262106
Apropos admins: Er det ikke snart ved at være på tide, at der udskrives valg til adminposterne?
MASTER OF THREADS
- Jallan
- Geografisk sted: Fanget i en barometerlomme
Skal aldrig tilbage til det sted. Sidst jeg var der tændte de bål, så der blæste aske ned i min vin under hele middagen. Det bliver et nej tak til nr. 3, nr. 8 og alle andre numre fra Tribeca NV.
Helt enig. Har i SVINGNINGERS SITUATION forsøgt at bakke op om hitlers projekt, men fascismen lever i bedste velgående på svingninger.Apropos admins: Er det ikke snart ved at være på tide, at der udskrives valg til adminposterne?
secondtoughestintheinfant skrev:LANGLEY
- kulsoen
Dilis på vesterbro er godt. Brændeovnsfyret, søde medarbejdere, bruger frisk ananas på Hawaii, laver bomben vegetarpizzaer. Jeg kan så godt lide det sted. Deres bund er mega lækker, god tomatsovs, godt menukort. Det italienske på vesterbrogade, det nede i kælderen forbi Enghavevej på vej ud mod søndermarken, pænt fucking godt også. Man får syge mængder af god mad og snotty italiensk betjening når man køber der ved frokosttid. Deres pastaretter er pænt vilde, nok til to personer i en portion.
Jyden i mig vil have kvantitet, københavneren i mig vil have kvalitet
Jyden i mig vil have kvantitet, københavneren i mig vil have kvalitet
-
- Geografisk sted: Dodge City
Made In Italy? Det har jeg forsøgt at hype i pizzatråden. Åndsvagt lækker pizza. Jeg må også prøve deres pastaretter.kulsoen skrev: Det italienske på vesterbrogade, det nede i kælderen forbi Enghavevej på vej ud mod søndermarken, pænt fucking godt også. Man får syge mængder af god mad og snotty italiensk betjening når man køber der ved frokosttid. Deres pastaretter er pænt vilde, nok til to personer i en portion.
- kulsoen
Nej, Leo's Pizza hedder det vist. Men tak for tippet med Made in Italy! Den skal prøves snart. Mmmm, Margherita, mmmm. Kongepizza.