Dansktoptråden

Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
Fisker Thomas
Geografisk sted: Institut Benjamenta
Kontakt:

Re: Dansktoptråden

#81 Indlæg af Fisker Thomas » 30 jul 2016 12:43

Lis & Per har engang spillet til et SF-landsmøde. Tror dog ikke, de stemmer SF, men måske noget andet, som ender på F.
"Det provokerer mig, at vores nuværende regering har det som formål, at vi allesammen skal leve tre år længere.
Hvad med i stedet at give tilladelse til eutanasi, for så sjovt er livet trods alt heller ikke."

Jytte Nørtoft Jensen, Silkeborg.

Brugeravatar
Fabbe

#82 Indlæg af Fabbe » 31 jul 2016 02:38

Fisker Thomas skrev:Lis & Per har engang spillet til et SF-landsmøde. Tror dog ikke, de stemmer SF, men måske noget andet, som ender på F.
Jeg har tilfældigvis lidt indsigt. Kender noget familie-tam-tam. Og nej, jeg har ikke indtryk af, at dette par herlige oldinge stemmer brunt.

Brugeravatar
jegharfangetmigenmyg
Geografisk sted: Din mor

#83 Indlæg af jegharfangetmigenmyg » 31 jul 2016 11:58

GODT, at der var en tråd til formålet!

Jeg spottede nedenstående på ferie og studsede grundigt over læderbukserne med kæmpe nitter (???)

Der er også noget med de måske sponsorerede skjorter...

Er det Volbeat-segmentet, man forsøger at appellere til, eller har Kandis' manager få lige rigeligt indenbords forud for den seneste pressefoto-session? Eller er Kandis 28 en kollektion af Judas Priest-fortolkninger på dansk?

Billede
secondtoughestintheinfant skrev:Alt, hvad Myggen skriver, er sandt.

Brugeravatar
Half_Noise
Geografisk sted: Nordjylland

#84 Indlæg af Half_Noise » 31 jul 2016 15:13

Jeg kan ikke vurdere om den reklame er +10 år eller om det er noget der afvikles om 6 dage.
#IMPROVISATION>KOMPOSITION

Brugeravatar
jegharfangetmigenmyg
Geografisk sted: Din mor

#85 Indlæg af jegharfangetmigenmyg » 31 jul 2016 21:10

Det blev afviklet for en uge siden, og Kandis spillede, som det vist ikke helt kan ses pga. opløsningen, om lørdagen fra kl. 20.30 til 01.30.

Her er hele plakaten, men det var nu læderbukserne og nitterne, jeg fokuserede forundret på.

Billede
secondtoughestintheinfant skrev:Alt, hvad Myggen skriver, er sandt.

Brugeravatar
Half_Noise
Geografisk sted: Nordjylland

#86 Indlæg af Half_Noise » 01 aug 2016 03:37

Klart, det var også bare en kommentar på plakatens tidsløse design og Kandis' Cliff Richardhed.
#IMPROVISATION>KOMPOSITION

Brugeravatar
AngstPants
Geografisk sted: Nørrebro

#87 Indlæg af AngstPants » 16 aug 2016 13:41

Dagens dansktop kontrovers i BT

Richard er helt kold, Hilda mener ikke at man må slå andre mennesker til plukfisk.

Billede

Brugeravatar
Fabbe

#88 Indlæg af Fabbe » 22 aug 2016 23:38

AngstPants skrev:Dagens dansktop kontrovers i BT

Richard er helt kold, Hilda mener ikke at man må slå andre mennesker til plukfisk.
Men hun er stadig tough on crime. Skønne kvinde. Hun ville være en god betjent. Meget brysk men retfærdighed.

Brugeravatar
Fisker Thomas
Geografisk sted: Institut Benjamenta
Kontakt:

#89 Indlæg af Fisker Thomas » 24 aug 2016 20:34

Er tættere på Hilda her. Tror hun er gammeldags socialdemokrat.
"Det provokerer mig, at vores nuværende regering har det som formål, at vi allesammen skal leve tre år længere.
Hvad med i stedet at give tilladelse til eutanasi, for så sjovt er livet trods alt heller ikke."

Jytte Nørtoft Jensen, Silkeborg.

Brugeravatar
fabriz

#90 Indlæg af fabriz » 26 aug 2016 14:57

Billede

TV2 Charlie lukrerer på Svingningers dansktopperiode med udsendelsen Fede Finn i Modvind.

Premiere 31/8 eller snigpremiere allerede nu på TV2-play.
Lennart Johannesen er også kendt som Fede Finn fra festorkesteret Fede Finn & Funny Boyz. Men han har fyret Funny Boyz, og nu står den 66-årige Lennart helt alene uden band, men nægter at gå på pension, selvom han lider af både sukkersyge og nedsat syn. Lennart vil ud og spille igen, men vejen tilbage til succes er lang og hård. Han skal finde et nyt band, indspille et nyt album, musikvideoer skal optages og pressefolk tilfredsstilles. Er det overhovedet en opgave, man kan klare, når man er Fede Finn i modvind?

Dokumentar om musikeren Fede Finn, der kæmper for at finde et nyt band for at holde gang i karrieren.

Besvar