At kigge på mennesker på internettet

Film & tv, litteratur, billedkunst, mad mm.
Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
Jallan
Geografisk sted: Fanget i en barometerlomme

Re: At kigge på mennesker på internettet

#561 Indlæg af Jallan » 18 jan 2018 21:47

Billede

Starten på en milliardomsætning?
secondtoughestintheinfant skrev:LANGLEY

Brugeravatar
Jallan
Geografisk sted: Fanget i en barometerlomme

#562 Indlæg af Jallan » 18 jan 2018 21:58

Stoler ikke på mennesker, der overgør sin ansigtsmimik på den måde Sebastian gør. Prøv at læg mærke til at han åbner munden alt for meget, når han snakker. Det er som om, at han når hans mundbevægelse burde slutte, så fortsætter den bare. Og hans øjne, der ligesom spiler sig op fulgt af det der smil, hver gang han siger noget. Lige meget hvad han siger, om det er trist eller godt eller reflekteret eller spontant. Det er alt for indøvet.
secondtoughestintheinfant skrev:LANGLEY

Brugeravatar
Hagemann
Geografisk sted: 2500

#563 Indlæg af Hagemann » 19 jan 2018 11:33

Seb har det selvfølgelig ikke godt, og hans far er psykopat. Hvem fanden kalder sin søn for skat/basse, når han er en voksen mand? Spørger bare.

Frederiks juletræsforretning tror jeg på. Hvis jeg skal have et træ næste år, køber jeg det hos ham.
lolmao.

Brugeravatar
Fisker Thomas
Geografisk sted: Institut Benjamenta
Kontakt:

#564 Indlæg af Fisker Thomas » 19 jan 2018 11:41

Jallan skrev:Stoler ikke på mennesker, der overgør sin ansigtsmimik på den måde Sebastian gør. Prøv at læg mærke til at han åbner munden alt for meget, når han snakker. Det er som om, at han når hans mundbevægelse burde slutte, så fortsætter den bare. Og hans øjne, der ligesom spiler sig op fulgt af det der smil, hver gang han siger noget. Lige meget hvad han siger, om det er trist eller godt eller reflekteret eller spontant. Det er alt for indøvet.
Gør vel, hvad han kan for at få kærlighed fra sin far, der kun taler en lille smule mindre uhyggeligt end Hermann fra City-Bilen.
"Det provokerer mig, at vores nuværende regering har det som formål, at vi allesammen skal leve tre år længere.
Hvad med i stedet at give tilladelse til eutanasi, for så sjovt er livet trods alt heller ikke."

Jytte Nørtoft Jensen, Silkeborg.

Brugeravatar
Ungfugl
Geografisk sted: Sdr. Bjert

#565 Indlæg af Ungfugl » 22 jan 2018 18:07

En af mine gamle fodboldkammerater har startet sådan et fresh firma, der hedder Individuals, om hvilket han lægger en masse ting på Facebook. I en af videoerne siger han ting som: "Hvis min mormor skal forstå det her, Johan, hvorfor du tager ud til Kina, og gør det her, så er det fordi, der sidder nogle unge, defineret som, hvad jeg vil sige værende mellem 27 og 33 i det her tilfælde... øhm, og har brug for at tale deres karriere højt". En meget gennemført joke eller et firma/job/whatever, hvor de kun taler lort, lort, lort. http://vimeo.com/252048302

Brugeravatar
haile lassie
Spotify: 113262106

#566 Indlæg af haile lassie » 26 jan 2018 14:22

Jallan skrev:12-tal til salg, DR3 dok. Alt det man havde forventet af født til succes.
Enig. Customized studenterhue med "Du ser fremtiden" broderet i kanten <3
MASTER OF THREADS

Brugeravatar
makrel
Geografisk sted: A place called Candied Island!
Kontakt:

#567 Indlæg af makrel » 26 jan 2018 14:28

haile lassie skrev:
Jallan skrev:12-tal til salg, DR3 dok. Alt det man havde forventet af født til succes.
Enig. Customized studenterhue med "Du ser fremtiden" broderet i kanten <3
Scenen hvor han går forbi en Porche, inkl. snakken, eller bare hvor han snakker om at man som rig er forpligtet til at vise det ved fx. dyre biler... Jeg kastede lidt op i munden.
Tom D. Warrior

Brugeravatar
eini
Geografisk sted: ønskeøen

#568 Indlæg af eini » 30 jan 2018 19:57

Jeg bliver helt sygt deprimeret af de der programmer. De der porchebørn er virkelig satans yngel, hver og en, jeg ønsker dem intet godt. Er efterhånden ved at være dér hvor jeg giver Nordenhof ret i at de systematisk bør udelukkes fra alle vores fødselsdage.

Men et klart udtryk for hvor vildt (vores forhold til) overklassen har ændret sig, er at tænke på hvor meget mere grineren Per Flys 'Arven' havde været, hvis den var blevet lavet i dag.
"Hvis musikken afspejler tiden vi lever i, må det eddermamen være trist at være ung i dag. For det lyder som om man sidder som en mumie inde på sit børneværelse og der står en ude på gangen og råber ind til dig, ikke et party råb, men i en tone der er lige så trist som dit eget liv."

Brugeravatar
Antimatter

#569 Indlæg af Antimatter » 30 jan 2018 20:08

Det minder mig om min mor der fortalte at til de fester hun gik til som ung tændte overklassens børn smøger med pengesedler :?
Glaucoma, iritis, cataract, crystallised cataract, a nebula in the pupil, conjunctivitis, torn retina, blood accumulation and abscesses

Brugeravatar
Fisker Thomas
Geografisk sted: Institut Benjamenta
Kontakt:

#570 Indlæg af Fisker Thomas » 31 jan 2018 09:28

Har ikke fået set hele programmet, men nogle af hans argumenter er rimelige nok. Det er tåbeligt, at karakterergennemsnittet fylder SÅ meget, som det gør i mange tilfælde. Og det bliver forstærket af en åndssvag karakterskala, hvor der er alt for langt mellem 4 og 7 og 10. Det er også ekstremt fjollet, at SRP'en skal tælle dobbelt - hvad regner man egentlig med, når man lægger så stort på pres på en teenagers skuldre?

Har nogen set "Hvid mands dagbog" på DR? Om skrækdanskeren i Sydafrika? Titlen er åndssvag, men det er godt nok heftigt (og ikke for folk med sarte nerver). Manden virker jo, som om han rent faktisk selv synes, han er vildt fed. Det er helt væk.
"Det provokerer mig, at vores nuværende regering har det som formål, at vi allesammen skal leve tre år længere.
Hvad med i stedet at give tilladelse til eutanasi, for så sjovt er livet trods alt heller ikke."

Jytte Nørtoft Jensen, Silkeborg.

Besvar