Hvem var på gæstelisten til Vort Fatum i Mayhem?

NP, lister, sortering, generel musiksnak osv.
Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
kulsoen

Re: Metaltråden

#41 Indlæg af kulsoen » 19 mar 2019 17:38

Godt skrevet af Jonna. Som (tidligere?) autonom ungdomssvin kan jeg kun nikke meget genkendende til karakteristikken af antifa. De har fandme altid været nogle forpulede machopikstoddere. Men selvom antifaere (som regel) er nogle sække lort, med så uforklarlig en hang til north face, at de bruger logoet på deres klistermærker (INTENSLOL), så er det svært ikke at frydes over røvfulden. Det er måske moralsk forkert, men jeg er kun et menneske. Jeg ser også rape and revenge film og frydes hver gang en pikkemand skæres af eller klunker bliver til fars. Går ud fra begge dele taler til min reptilhjernes forståelse af retfærdighed, under alle omstændigheder så er følelsen det giver mig ekstremt tilfredsstillende.
Senest rettet af kulsoen 19 mar 2019 18:50, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Antimatter
Geografisk sted: Yon lake of fire.

#42 Indlæg af Antimatter » 19 mar 2019 17:59

Hader da også nazier og Rasmus Paludan, det er slet ikke det.
Glaucoma, iritis, cataract, crystallised cataract, a nebula in the pupil, conjunctivitis, torn retina, blood accumulation and abscesses

Brugeravatar
kulsoen

#43 Indlæg af kulsoen » 19 mar 2019 18:47

Må jeg spørge dig, antimatter: ER DU PACIFIST?

Men altså, kongen af Danmark siger jo egentlig bare lidt det samme som jeg gør. Han har jo ret i, at man sagtens kan gå ind for, at nazisvin skal nyde samme beskyttelse som alle andre, samtidig at man ikke har det mindste sympati med dem, når de får en gedigen røvfuld.

Brugeravatar
Fisker Thomas
Geografisk sted: Institut Benjamenta
Kontakt:

#44 Indlæg af Fisker Thomas » 19 mar 2019 18:51

00Void skrev:
19 mar 2019 08:42
De skulle være kylt ud i kulden på røv og albuer, så snart armen hejste sig den mindste smule. S
Det er nemt at se bagefter. Jeg tror, det er sværere at tage beslutningen i situationen, når man ikke har det fulde overblik og også gerne vil undgå ballade og at ødelægge det for andre koncertgæster.

Var engang til Volbeat-koncert i Forum. Det var en lille smule forstyrrende med alle de securityfolk, der i kæde løb ind i crowden for at ordne noget. Jeg tror, de har prøvet at forsøge at løse det konfliktfrit, og det har de så måske ikke skullet gøre.

Mit gæt er, at de har reageret lidt panikagtigt, fordi de ikke har forestillet sig den situation.
"Det provokerer mig, at vores nuværende regering har det som formål, at vi allesammen skal leve tre år længere.
Hvad med i stedet at give tilladelse til eutanasi, for så sjovt er livet trods alt heller ikke."

Jytte Nørtoft Jensen, Silkeborg.

Brugeravatar
kulsoen

#45 Indlæg af kulsoen » 19 mar 2019 18:58

Jeg er enig med fiskeren. Men jeg synes også, at der fra arrangørernes side har været betydelig naivitet. At tro, at man kan deklarere et spillested/musikgenre som værende apolitisk, er virkeliglighedsfjernt.

Brugeravatar
Fisker Thomas
Geografisk sted: Institut Benjamenta
Kontakt:

#46 Indlæg af Fisker Thomas » 19 mar 2019 19:03

Jeg er fuldstændig enig i det. Man skulle have sagt, der var udsolgt. Eller at man ikke kunne nægte ham at komme ifølge Grundloven, men at han røg ud, hvis han vippede med ørerne. Eller noget.
"Det provokerer mig, at vores nuværende regering har det som formål, at vi allesammen skal leve tre år længere.
Hvad med i stedet at give tilladelse til eutanasi, for så sjovt er livet trods alt heller ikke."

Jytte Nørtoft Jensen, Silkeborg.

Brugeravatar
kulsoen

#47 Indlæg af kulsoen » 19 mar 2019 19:10

Eller nægte ham adgang fordi man ikke orker, at antifa kommer stormende og tror, at hvis der er én nazi i et lokale, så er alle omkring sikkert også nazier, sympatisører eller antimatter. Det er da noget lort, at antifa skal svinge pikken over alle i lokalet. Som du selv nævner tidligere, så handler det om at kunne se hvorvidt alle andres gæsters sikkerhed vil blive forringet, hvis man lader en kontroversiel person komme ind. Hvad var fordelen ved at lade ham deltage, ud over naivt at cementere en form for idealisme?
Senest rettet af kulsoen 19 mar 2019 19:14, rettet i alt 2 gange.

Brugeravatar
Tonic Satan
Geografisk sted: Jeg er i lommen på dig

#48 Indlæg af Tonic Satan » 19 mar 2019 19:10

Ja, altså, hvis det nu hypotetisk set havde været Varg, havde man så gjort det samme, altså bare lukket ham ind. Jeg kendte ikke til ham stodderen før, men det er vel cirka den problematik. Nogen har vel så informeret antifaerne om, at han var til stede den aften.
Karsten Olesen skrev:
17 jan 2008 12:21
knepningens mester!

Brugeravatar
Antimatter
Geografisk sted: Yon lake of fire.

#49 Indlæg af Antimatter » 19 mar 2019 19:16

Kan man ikke hyre nogle dørmænd, spurgte han naivt. Er det for dyrt?
Glaucoma, iritis, cataract, crystallised cataract, a nebula in the pupil, conjunctivitis, torn retina, blood accumulation and abscesses

Syme

#50 Indlæg af Syme » 19 mar 2019 21:21

kulsoen skrev:
19 mar 2019 19:10
Hvad var fordelen ved at lade ham deltage, ud over naivt at cementere en form for idealisme?
Er det ikke meget sjovt at kunne sige bagefter, at han var der? Om man har mere forstand på musik, bare fordi man er nazist og morder, er tvivlsomt, men på genrens præmisser, hvis man tager dem for pålydende, vil det alt andet lige tale til arrangementets fordel, at sådan en bevisligt uforsonlig type gider møde op. Det forestiller jeg mig også, at arrangøren har tænkt, indtil det gik galt.
There the butcher's shop stinks to the leaden sky;
There the fish shop stinks differently, but worse.

Besvar