Top 10 prioriteter fraregnet kønsrelaterede aktiviteter, familie- og kontorliv:

Næsten alt
Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
Langley
Geografisk sted: Firmamentet

Re: Top 10 prioriteter fraregnet kønsrelaterede aktiviteter, familie- og kontorliv:

#71 Indlæg af Langley » 06 nov 2019 15:22

Jeg tror Rasmus Ejernæs, Verdens Skove og biodiversitetsmafiaen ville sige, at vild natur er natur med plads til en høj biodiversitet. Det vil sige
- Et stort og sammenhængende område med plads til hele økosystemer
- Totalt produktionsfri. Ingen skovdyrkning eller honningproduktion
- Naturlig succession, dødt ved bliver liggende, kadavere får lov til at blive liggende, gamle træer får lov til at rådne op, naturlig hydrologi og omsætning af næringsstoffer
- Store græssere, vildsvin, top rovdyr etc genintroduceres

Hvad skriver du speciale i?
Meister Rumelant har dig
https://youtu.be/K8bxR4mvYnU

Brugeravatar
Dan Dare
Geografisk sted: Funkytown
Kontakt:

Re: Top 10 prioriteter fraregnet kønsrelaterede aktiviteter, familie- og kontorliv:

#72 Indlæg af Dan Dare » 06 nov 2019 15:27

ja, det tror jeg også.

det kan jeg bare ikke bruge til så meget, hvis ikke jeg har en kilde eller noget tekst at argumentere det ud fra. Det var derfor jeg spurgte, fordi det lød som om hoppefrø kendte en kilde, hvor det blev sagt direkte. Det gav han ikke, (men havde andre gode ting), så vi ender nok med at argumentere fra deres tekster på hjemmesiden.

Edit: jeg skriver ikke speciale. Jeg skal til min sidste eksamen på meritlærer-uddannelsen i biologi.

Hilsen: En Cand. Mag. i filosofi
I'm a good citizen, I'm a good father, I recycle and I masturbate. And I'm proud of it.
GOAT skrev: Lad være med at bruge ondsind og overlæg til at forklare noget, som bedre kan forklares af inkompetence.
Hygger også lige med budding

Brugeravatar
Langley
Geografisk sted: Firmamentet

#73 Indlæg af Langley » 06 nov 2019 15:32

Ahh

Her er din en god kilde. Vores founding father bog om de danske urskove:
https://www.researchgate.net/publicatio ... og_fremtid
Meister Rumelant har dig
https://youtu.be/K8bxR4mvYnU

Brugeravatar
Dan Dare
Geografisk sted: Funkytown
Kontakt:

#74 Indlæg af Dan Dare » 06 nov 2019 15:33

Fedt tak.
Langley skrev:
06 nov 2019 15:32
Ahh

Her er din en god kilde. Vores founding father bog om de danske urskove:
https://www.researchgate.net/publicatio ... og_fremtid
I'm a good citizen, I'm a good father, I recycle and I masturbate. And I'm proud of it.
GOAT skrev: Lad være med at bruge ondsind og overlæg til at forklare noget, som bedre kan forklares af inkompetence.
Hygger også lige med budding

Brugeravatar
leapfrog
Geografisk sted: på bunden af øresund

#75 Indlæg af leapfrog » 06 nov 2019 15:47

Dan Dare skrev:
06 nov 2019 15:27
ja, det tror jeg også.

det kan jeg bare ikke bruge til så meget, hvis ikke jeg har en kilde eller noget tekst at argumentere det ud fra. Det var derfor jeg spurgte, fordi det lød som om hoppefrø kendte en kilde, hvor det blev sagt direkte. Det gav han ikke, (men havde andre gode ting), så vi ender nok med at argumentere fra deres tekster på hjemmesiden.

Edit: jeg skriver ikke speciale. Jeg skal til min sidste eksamen på meritlærer-uddannelsen i biologi.

Hilsen: En Cand. Mag. i filosofi
Rune Engelbreth Larsen har skrevet et langt idehistorisk essay til det kommende nummer af Ny Jord, der udkommer d. 30, som formentlig kunne tilfredsstille dig. 'Naturens suveræne værdi som natur', hedder det, efter et Johannes V. Jensen-citat, sjovt nok. Ved ikke hvornår du skal til eksamen...

Brugeravatar
Rock Action
- inaktiv -
Geografisk sted: kbhØ

#76 Indlæg af Rock Action » 06 nov 2019 16:21

I foråret udkommer DR med sådan en ægte Attenboroughsk BBC Nature Doc fra lille DK.
andersthode skrev: Jeg elsker alt, til og med Rock Action

Brugeravatar
helle b
Geografisk sted: Whiskeytown
Kontakt:

#77 Indlæg af helle b » 26 nov 2019 22:45

Løbe
Musik (lytte, læse, skrive, koncerter - alles)
Havet/skoven
Læse og læse højt
Blive kildet på ryggen
Danse når jeg er fuld
Katte (selvom jeg ikke kan tåle dem)
Se cykelløb
Gå ture
Spontanitet

Boblere: At være i supermarkeder i andre lande, blomster, røde negle/røde læber, høre musik når jeg kører bil og synge med, finde perfekte gaver.
Men endnu dunker det taktfast fra maskinrummet, mit hjerte

Brugeravatar
J Spaceman
Geografisk sted: London

#78 Indlæg af J Spaceman » 27 nov 2019 00:56

helle b skrev:
26 nov 2019 22:45
At være i supermarkeder i andre lande
Så meget! <3

Det var noget af det, jeg elskede at gøre aller mest, da jeg boede i Kyiv. Jeg er vild med kombinationen af at kigge på nye spændende madvarer, og så at betragte/være en del af folk fra andre lande i en af deres aller mest almindelige, dagligdags-situationer.
Jon A skrev:Bidrag med noget.

Brugeravatar
Sille...sille...

#79 Indlæg af Sille...sille... » 27 nov 2019 08:41

At gå i Lidl er næsten som at gå i supermarkedet i udlandet. Samme fremmede lys.
whose fool are you?

Brugeravatar
Rock Action
- inaktiv -
Geografisk sted: kbhØ

#80 Indlæg af Rock Action » 27 nov 2019 10:11

At gå i Aldi er stadigvæk også som at gå i supermarked i et fremmed land. Jeg plejede at komme der et par gange om året for at købe jaffa cakes. Nu har de ikke Jaffa cakes mere :( Apropos ting man kan savne fra supermarkeder i udlandet.
andersthode skrev: Jeg elsker alt, til og med Rock Action

Besvar