Top 10 prioriteter fraregnet kønsrelaterede aktiviteter, familie- og kontorliv:

Næsten alt
Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
yesoffense

Re: Top 10 prioriteter fraregnet kønsrelaterede aktiviteter, familie- og kontorliv:

#81 Indlæg af yesoffense » 27 nov 2019 13:41

Har en klar formodning om, at I lyver. Det kan i hvert fald ikke være mig, som er afviger. Men undskyld, hvem fanden kan finde ud af at prioritere sin tid, så den går med ting, man faktisk godt kan lide at lave? Jeg laver nærmest kun ting, jeg ikke gider. Fx. renovering, oprydning, rengøring, google latterlige, praktiske ting, planlægning af lort, indkøb til hus/personlig fremtræden, hygiejne, osv. Og alt det sisyfosarbejde hører ikke under kategorien 'familie', selvom betingelserne er tilsvarende, men jeg vasker trods alt ikke hitler. Når jeg så er færdig med alt det pis, så ser jeg en forbløffende mængde YouTube, og det er sgu da ikke fordi, jeg prioriterer sådan, men fordi det ender sådan. Så kan det godt være, at jeg egentlig gerne vil læse, tylle armagnac, eller hvad fuck, men det gælder satanedme ikke som en prioritet, når jeg kun gør det i ti minutter inden jeg skal sove.
Great minds think HEHE
... O.K.,like, the way I feel about the Rolling Stones is the way my kids are going to feel about Nine Inch Nails, so I shouldn't really torment my mom anymore, huh?

Brugeravatar
Jallan
Geografisk sted: Fanget i en barometerlomme

Re: Top 10 prioriteter fraregnet kønsrelaterede aktiviteter, familie- og kontorliv:

#82 Indlæg af Jallan » 27 nov 2019 13:48

Du kan vel godt have ti prioriter, som du ikke lykkedes med at prioritere.
Med intens hilsen

Jallan

Brugeravatar
kenk
Geografisk sted: Århus

#83 Indlæg af kenk » 27 nov 2019 13:51

Jeg kan godt lide, at du tyller armagnac ti minutter, inden du skal sove. Det aalborgensiske ophav fornægter sig da ikke helt.
:crown:

Brugeravatar
andreassyr
Geografisk sted: Fakultet for Komparativ Irrelevans

#84 Indlæg af andreassyr » 27 nov 2019 13:51

'Ti ting min tid går med' er en anden, mere nedslående tråd.
Spot On

Brugeravatar
Morten
Geografisk sted: Hovedstadsområdet

#85 Indlæg af Morten » 27 nov 2019 13:59

yesoffense skrev:
27 nov 2019 13:41
Har en klar formodning om, at I lyver. Det kan i hvert fald ikke være mig, som er afviger. Men undskyld, hvem fanden kan finde ud af at prioritere sin tid, så den går med ting, man faktisk godt kan lide at lave? Jeg laver nærmest kun ting, jeg ikke gider. Fx. renovering, oprydning, rengøring, google latterlige, praktiske ting, planlægning af lort, indkøb til hus/personlig fremtræden, hygiejne, osv. Og alt det sisyfosarbejde hører ikke under kategorien 'familie', selvom betingelserne er tilsvarende, men jeg vasker trods alt ikke hitler. Når jeg så er færdig med alt det pis, så ser jeg en forbløffende mængde YouTube, og det er sgu da ikke fordi, jeg prioriterer sådan, men fordi det ender sådan. Så kan det godt være, at jeg egentlig gerne vil læse, tylle armagnac, eller hvad fuck, men det gælder satanedme ikke som en prioritet, når jeg kun gør det i ti minutter inden jeg skal sove.
Billede
Simplify

Brugeravatar
Rock Action
- inaktiv -
Geografisk sted: kbhØ

#86 Indlæg af Rock Action » 27 nov 2019 14:04

Det kommer jo også an på, hvor lang tid, man bruger på ting. Hvis nu det tager en tre-fire uger at sætte en internetforbindelse op i et velfungerende fremmed land, selvom ens sambo er halvt internet... You know, det er relativt.
andersthode skrev: Jeg elsker alt, til og med Rock Action

Brugeravatar
helle b
Geografisk sted: Whiskeytown
Kontakt:

#87 Indlæg af helle b » 27 nov 2019 15:04

J Spaceman skrev:
27 nov 2019 00:56
helle b skrev:
26 nov 2019 22:45
At være i supermarkeder i andre lande
Så meget! <3

Det var noget af det, jeg elskede at gøre aller mest, da jeg boede i Kyiv. Jeg er vild med kombinationen af at kigge på nye spændende madvarer, og så at betragte/være en del af folk fra andre lande i en af deres aller mest almindelige, dagligdags-situationer.
Det er lige præcis det.
Be soft, don't be stern.

Brugeravatar
gigantic
Geografisk sted: Up in Bryant-Denny / with a couple of fine women / in my Crimson Tide linen

#88 Indlæg af gigantic » 28 nov 2019 11:23

yesoffense skrev:
27 nov 2019 13:41
det er sgu da ikke fordi, jeg prioriterer sådan, men fordi det ender sådan.
Jeg ville læse den digtsamling.
krea skrev:
12 dec 2019 13:02
[Nisser] er uregerlige, de driller, de hygger, de er YOLO, vitalitet og modkultur. Dem kan over-autoriteten, JULEMANDEN, sgu ikke helt holde styr på.

Besvar