Metaltråden

NP, lister, sortering, generel musiksnak osv.
Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
kulsoen

Re: Metaltråden

#4111 Indlæg af kulsoen » 10 jan 2020 18:49

Elsker æ city men erkender da, at jeg overhovedet ikke er fastboende. Man kan vel sige, at jeg gerne kommer på besøg i kinkys eller vt’s sommerhus når der er fest. Jeg kan bare bedst lide at snakke om musik, specielt i festligt lag, men gider ikke rigtig skrive om det. Nyder dog at følge med i SMC Times og hvad de lige har at sige om noget mædl. Den eneste avis jeg læser hehe. Men IRL SMC fest er da det fedeste. Fedt med noget bajerdrikning og nogenlunde enighed om hvad man skal høre. Skal der ikke snart hamres nogle bajere og høres noget mædl hva

Brugeravatar
PeterEllermann
Spotify: 114022072
Geografisk sted: Working class hero.

#4112 Indlæg af PeterEllermann » 10 jan 2020 20:08

Jæs jæs.
Into the Temple ov Spears!
Frugtprovokatøren.

Brugeravatar
Jon A
Kontakt:

#4113 Indlæg af Jon A » 10 jan 2020 23:41

Hallå, det er ikke Tisvildeleje, det her!
kulsoen skrev:MÆND (læs: Jon A)
Briller af stål

Brugeravatar
Kongen af Danmark
Kontakt:

#4114 Indlæg af Kongen af Danmark » 13 jan 2020 19:43

kulsoen skrev:
10 jan 2020 18:49
Skal der ikke snart hamres nogle bajere og høres noget mædl hva
Hylder og støtter.
Fisker Thomas skrev:
19 mar 2019 18:51
Var engang til Volbeat-koncert i Forum.

Brugeravatar
kulsoen

#4115 Indlæg af kulsoen » 14 jan 2020 09:34

Vil gerne lægge hus til, vi skal bare lige have anlægget op igen og hentet de nye højtalere! Februar er nok et godt bud! Har en ikeapose fyldt med sprut, så kan da lave dødens bowle. Der er alt fra dooleys til gin :rockout:

Brugeravatar
simonvt

#4116 Indlæg af simonvt » 14 jan 2020 09:55

Lyder sgu godt! Også ved at være på tide at få indviet kulcribben.

Den der mærkelige diskussion Krea prøver at starter forstår jeg ikke helt. Mener Krea at man hovedsageligt skal lytte til metal for at være trve SMC? Eller forbryder man sig mod metallen lige så snart man bliver taget i at nyde en jazzpils i truttown??
SMC opstod da vi lavede metallister sidst, så alle dem der var med til det er vel en del af SMC plus alle andre der bære metallen i deres sorte hjerte. Det vil jeg mene der er ret mange der gør. Også JonA selvom han prøver at være to cool for school (det lykkedes selvfølgelig ikke!). Jeg kunne på sin hvis forstå JonAs modvilje mod SMC hvis det var fordi han syntes det var for noller/hygge qua hans MakeMetalFarlig crusade, men det mudre selvfølgelig lidt når han synkront kører BaconBæstErOkay crusade.
Borgmesteren er selvfølgelig lidt fraværende og han er da savnet. Men jeg tror der hersker en hvis forståelse for at det er svært at have et barn på armen og samtidig have begge hænder bå tohåndssværdet.

Brugeravatar
Kongen af Danmark
Kontakt:

#4117 Indlæg af Kongen af Danmark » 14 jan 2020 10:23

Hvis man hører metal uironisk, så har man postnummer i SMC. At nogle så #inkarnerer det mere end andre, det er en anden sag.
Man behøver jo heller ikke have overskæg og eje en kaffebar eller hipsterdiner for at bo på vesterbro.

Edit: og hvis man hører metal ironisk, så skal man dø.
Fisker Thomas skrev:

Brugeravatar
Jon A
Kontakt:

#4118 Indlæg af Jon A » 14 jan 2020 10:27

Jeg er mest af alt bare skuffet over, at borgmesteren igen har forkastet planerne om en skatepark ved torvet. Alle fritidsforvaltningens ressourcer bliver kanaliseret over i knallertværksteder og dødsdromer.
kulsoen skrev:MÆND (læs: Jon A)
Briller af stål

Brugeravatar
Kongen af Danmark
Kontakt:

#4119 Indlæg af Kongen af Danmark » 14 jan 2020 10:32

Jeg skal btw lige høre SMC-brain ad om et Vigtigt Emne.

Én af mine venner, som også var med i SMC-udflugt til King Diamond koncerten, har udbedt sig at jeg afholder et Judas Priest kursus for ham, så han kan være velforberedt til sommer. Han er allerede Metal™, men har på en eller anden måde aldrig rigtigt fået hørt Priest.

Jeg tænker selvfølgelig at lave lidt løjer med at bygge det op som en undervisningstime, med alle de pædagogiske fortrædeligheder (forforståelses "øvelser", gruppearbejde osv.) og måske lidt håndarbejde på kampvesten, men hvad mener SMC er essentielt at sådan en aften indeholder? Udover #intenssaftning selvfølgelig.

Jeg tænker både på numre og evt. Priest-trivia, men også lidt på hvordan man gør så det ikke enten bliver et kedeligt foredrag eller bare "her er endnu en plade med Judas Priest, skål!" (som selvfølgelig under normale omstændigheder er en hæderkronet opskrift på en god aften).

Jeg leger lidt med tanken om at udvælge et par numre fra hver plade, men der er jo selvfølgelig andre muligheder end den kronologiske gennemgang af diskografien.
Fisker Thomas skrev:

Brugeravatar
Kongen af Danmark
Kontakt:

#4120 Indlæg af Kongen af Danmark » 14 jan 2020 10:34

Jon A skrev:
14 jan 2020 10:27
Jeg er mest af alt bare skuffet over, at borgmesteren igen har forkastet planerne om en skatepark ved torvet. Alle fritidsforvaltningens ressourcer bliver kanaliseret over i knallertværksteder og dødsdromer.
Det er derfor du skal stemme på Bal-Sagoth-listen næste gang der er valg. Vores mærkesag er at bygge et Eiffeltårn af aflagte tohåndssværd.
Fisker Thomas skrev:

Besvar