De bedste computerspil

Film & tv, litteratur, billedkunst, mad mm.
Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
Antimatter
Geografisk sted: μεταξὺ τρηχέης τε και λεπρῆς ἀκτῆς

Re: De bedste computerspil

#5041 Indlæg af Antimatter » 17 maj 2020 23:09

Hvorfor er der ikke nogen der har anbefalet Kenshi før? Det er jo pisse fedt.
Blight and famine, plague and earthquake, roaring deeps and fiery sands,
Clanging fights, and flaming towns, and sinking ships, and praying hands.

Brugeravatar
Kinky Robot
Geografisk sted: Dr. Wily's Castle

#5042 Indlæg af Kinky Robot » 18 maj 2020 09:58

Jallan skrev:
15 maj 2020 11:34
Spiller du det stadig? Vi skal da have nogle games sammen så.
Jeg spiller kun min bror og nogle af hans venner. Altså, jeg er på ingen måde god. Jeg er ikke død forfærdelig, men du skal ikke forvente OP_N00BKiLLA strats fra mig :lol:
Infinite lives: YES

Brugeravatar
Jallan
Geografisk sted: Fanget i en barometerlomme

#5043 Indlæg af Jallan » 18 maj 2020 10:54

Så længe du har styr på din #kommunikation kan vi jo altid bruge dig som bait.
Med intens hilsen

Jallan

Brugeravatar
Kinky Robot
Geografisk sted: Dr. Wily's Castle

#5044 Indlæg af Kinky Robot » 18 maj 2020 11:45

Jallan skrev:
18 maj 2020 10:54
Så længe du har styr på din #kommunikation kan vi jo altid bruge dig som bait.
Det er jeg skam ikke for fin til.

Jeg har spillet Fallout 76 over weekenden. Sikke en bizar oplevelse. Ud fra et teknisk perspektiv er det (stadig) et mess. Bugged quest lines, Brahmin der moonwalker gennem landskabet, monstre der ikke dropper loot, og NPC'er der må skynde sig hen til den sted hvor de skal optræde. Altså, hvad man kunne forvente af et Bethesda produceret spil. Men det er selvfølgelig online delen der er det mest fascinerende. Der er masser af quests at kaste sig over, og de fungerer nøjagtig som i andre Fallout spil. Nogle af dem er faktisk ganske gode, og helt på højde med nogle fra New Vegas, hvilket kom ret meget bag på mig. Det skøre opstår i, at mens man scavenger og looter rundt, lige pludselig støder på DARK_ShAd0w_13_GaMERZ som pløkker ALLE fjender ned med sin syge kanon, smider en pose med fyldt med crazy loot og derefter forsvinder. Det er sket flere gange. Eller et team der vælger at trolle dig, ved at obstructe den NPC du skal tale med. Det er lige så morsomt som det er frustrerende. Ellers for spillere tiden til at gå med at bygge store settlements midt ude i ødemarken. Jeg er stødt på en poolhall, et kæmpe supermarked hvor spillere tilbyder gear for caps, en gladiator arena osv. Altsammen meget grinarn, men ganske ubrugeligt og lige gyldigt. Jeg forstår idéen med det, at lave en slags Second Life i Fallout universet, men det interesserer mig ikke en skide. Det er tydeligt, at det at bygge de her settlements er en stor del af spillet, men hvis dette aspekt ikke interesserer én, så er spillet godt nok fattigt på content. Spillet indholder også en slags battle royal mode som jeg ikke har prøvet, så den kan jeg ikke rigtig skrive om.

Fallout 76 ville okay sjovt hvis man var 4 buddies der squaddede sammen for at løse story og side quest. Men når man tænker på hvad spillet koster, og hvor lidt content der er til rådighed virker det alt for tyndt. Havde det være et free-to-play spil havde det været anderledes, og jeg kunne se igennem fingre med det. En skam at de ikke valgte den model.
Som et hver andet online shooter/rpg er spillet fyldt med daily's, events og whatnot for at holde på spillerne. Nu er jeg ikke i nærheden af at gennemfører alle story og side quest, men det virker sgu rimeligt bare bones når man er færdig med det. De fungere lidt ligesom Destiny events hvor man skal nakke alle baddies og så er det ligesom det. Når opgaven er løst får man noget loot, nogle Atoms (som er spillets andet(!) in-game currency) og færdig arbejdet. Atoms kan så indløses i online shoppen så man kan få sick skins og andet ligegyldigt bullshit. Og der skal FUCKING mage til, så det er bare med at få sit grind on hvis man er til den slags.

Jeg tror ikke Bethesda for lokket mange nye spillere ind i Fallout 76 efter weekendes freebie. Man skal virkelig være 110% hooked på Fallout for at synes at det er sjovt. Jeg inviterede min ven Simon til at spille en aften. Jeg nåede at have hans opmærksom hed i knap en time for han begyndte at kede sig. Og han kan ellers godt lide rpgs og har spillet flere Fallout spil. Hooked var der bare ikke.

So there you go.
Infinite lives: YES

Brugeravatar
kasper kål
Geografisk sted: 2450 Apathy
Kontakt:

#5045 Indlæg af kasper kål » 22 maj 2020 21:25

kasper kål skrev:
14 maj 2020 17:36
GTA 5 er ugens gratis spil på Epic Store.
Og i denne uge Civ 6

Brugeravatar
Antimatter
Geografisk sted: μεταξὺ τρηχέης τε και λεπρῆς ἀκτῆς

#5046 Indlæg af Antimatter » 24 maj 2020 03:54

Sleeping dogs er 85% nedsat på Steam. 3 euro.
Blight and famine, plague and earthquake, roaring deeps and fiery sands,
Clanging fights, and flaming towns, and sinking ships, and praying hands.

Besvar